Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Darkson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn mar 18, 2019 08:39
Auto: Golf IV 1.9 TDi 110km

Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego

Post autor: Darkson » wt mar 19, 2019 17:49

Jak w temacie przy wymianie napinacza zerwałem gwint wewnętrzny. Moje pytanie czy rozwiercić przegwintować i M10 czy dać tulejkę i oryginalną m8 wkręcić? Z góry dziękuję za każdą sugestię. Ps tak wiem klucza dynamometrycznego powinienem użyć



muszkatobiasz
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2733
Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
Lokalizacja: Oborniki wlkp.

Re: Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego

Post autor: muszkatobiasz » wt mar 19, 2019 21:14

obojętnie jeśli jest miejsce zrób m10



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego

Post autor: wesol » wt mar 19, 2019 22:09

Zależy która śrubę zerwałem bo tam są chyba trzy. Pamiętam że przy którejś można było dać dłuższą śrubę i trzymała. nie przykręcając na chama tylko daj jak coś na klej do gwintów.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Darkson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn mar 18, 2019 08:39
Auto: Golf IV 1.9 TDi 110km

Re: Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego

Post autor: Darkson » śr mar 20, 2019 00:23

Tak są trzy mi poszła ta dłuższa a jeszcze jedno pytanie mogę dać normalną śrubę+podkładkę czy też musi być jak oryginalna z kołnierzem?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9189
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego

Post autor: wesol » śr mar 20, 2019 06:48

Może by. Normalna śruba z podkładka.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Darkson
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pn mar 18, 2019 08:39
Auto: Golf IV 1.9 TDi 110km

Re: Zerwany gwint napinacza paska wieloklinowego

Post autor: Darkson » śr mar 20, 2019 19:59

Przegwintowałem na m10 śrubę o tych samych normach i po sprawie temat do zamknięcia dziękuję



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości