MK4 1.6 16V AZD silnik - odłączony EGR

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karolekw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pn paź 16, 2006 15:23
Lokalizacja: Koszalin

MK4 1.6 16V AZD silnik - odłączony EGR

Post autor: karolekw » czw sty 03, 2019 16:02

Witam, chciałem się zapytać, czy przez odłączony egr w silniku 1.6 16v AZD (zaślepiony EGR - pali się kontrolka check engine) czy wzrasta wtedy spalanie czy nic nie powinno się dziać? bo pali mi mocno bite 8L benzyny...

pozdrawiam
Karol
Ostatnio zmieniony pt sty 25, 2019 19:26 przez karolekw, łącznie zmieniany 1 raz.


---- NIUNIA BLACK GTI EDITION ----
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images32.fotosik.pl/156/feb55197571916ba.jpg[/img][/url]

myszazro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 518
Rejestracja: ndz maja 28, 2017 11:22
Lokalizacja: Zwierzyniec
Auto: Volkswagen Golf

Re: MK4 1.6 16V AZD silnik - odłączony EGR

Post autor: myszazro » czw sty 03, 2019 17:02

Norma



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8886
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: MK4 1.6 16V AZD silnik - odłączony EGR

Post autor: marcin7x5 » czw sty 03, 2019 23:39

Owszem kontrolka będzie się świecić. Spalanie nieznacznie wzrośnie. Te spalanie to masz w trasie czy po mieście...?



Awatar użytkownika
karolekw
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: pn paź 16, 2006 15:23
Lokalizacja: Koszalin

Re: MK4 1.6 16V AZD silnik - odłączony EGR

Post autor: karolekw » czw sty 10, 2019 22:04

zamykam
Ostatnio zmieniony pt sty 25, 2019 19:25 przez karolekw, łącznie zmieniany 1 raz.


---- NIUNIA BLACK GTI EDITION ----
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images32.fotosik.pl/156/feb55197571916ba.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8886
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: MK4 1.6 16V AZD silnik - odłączony EGR

Post autor: marcin7x5 » pt sty 11, 2019 18:03

Na początku zmień filtr oleju. Jak ciśnienia nie wzrośnie to wina może być np w panewkach na wale, pompie oleju, wytartym pierścieniu oporowym na wale korbowym (poznasz po luzie wzdłużnym wału) lub w nowej pokrywie z wałkami, które mogą być również wadliwe. Te ciśnienie mierzyłeś manometrem czy patrzysz, tylko na kontrolké oleju? Może być i czujnik zły.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości