Witam, chciałem się zapytać, czy przez odłączony egr w silniku 1.6 16v AZD (zaślepiony EGR - pali się kontrolka check engine) czy wzrasta wtedy spalanie czy nic nie powinno się dziać? bo pali mi mocno bite 8L benzyny...
pozdrawiam
Karol
MK4 1.6 16V AZD silnik - odłączony EGR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
MK4 1.6 16V AZD silnik - odłączony EGR
Ostatnio zmieniony pt sty 25, 2019 19:26 przez karolekw, łącznie zmieniany 1 raz.
---- NIUNIA BLACK GTI EDITION ----
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images32.fotosik.pl/156/feb55197571916ba.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images32.fotosik.pl/156/feb55197571916ba.jpg[/img][/url]
Re: MK4 1.6 16V AZD silnik - odłączony EGR
Owszem kontrolka będzie się świecić. Spalanie nieznacznie wzrośnie. Te spalanie to masz w trasie czy po mieście...?
Re: MK4 1.6 16V AZD silnik - odłączony EGR
zamykam
Ostatnio zmieniony pt sty 25, 2019 19:25 przez karolekw, łącznie zmieniany 1 raz.
---- NIUNIA BLACK GTI EDITION ----
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images32.fotosik.pl/156/feb55197571916ba.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images32.fotosik.pl/156/feb55197571916ba.jpg[/img][/url]
Re: MK4 1.6 16V AZD silnik - odłączony EGR
Na początku zmień filtr oleju. Jak ciśnienia nie wzrośnie to wina może być np w panewkach na wale, pompie oleju, wytartym pierścieniu oporowym na wale korbowym (poznasz po luzie wzdłużnym wału) lub w nowej pokrywie z wałkami, które mogą być również wadliwe. Te ciśnienie mierzyłeś manometrem czy patrzysz, tylko na kontrolké oleju? Może być i czujnik zły.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości