Cykanie w silniku 1.8T AUM film błąd 17705

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
nesill
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pt mar 21, 2014 00:14
Lokalizacja: Słupsk

Cykanie w silniku 1.8T AUM film błąd 17705

Post autor: nesill » wt lis 20, 2018 09:47

Cześć, od jakiegoś czasu w mojej Octavii 1.8T po rozgrzaniu silnika, słychać cykanie jak na filmie. Dźwięk wydobywa się z silnika, nie sugerujcie się miejscami które nagrywałem bo filmy powstały aby nagrać inną usterkę, która już ustała tj. wentylator wchodzący na wysokie obroty.
Co to za cykanie, pukanie??
Dodam, że rozrząd robiłem 17tys. temu INA. Ale nie jest to chyba dźwięk z okolic paska rozrządu.

Ostatnio zmieniony wt lis 20, 2018 18:00 przez nesill, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Re: Cykanie w silniku 1.8T AUM film

Post autor: sebastian1901 » wt lis 20, 2018 16:11

Nie wiem czy Ci o to cykanie chodzi. To jest cykanie tego zaworka co jest na puszce od odpowietrzenia zbiornika. To jest filtr węglowy odpowietrzenia zbiornika. Takie czarne ustrojstwo i idzie do niego kabel. Jak tak cyka tzn że działa. Czasem cyka szybciej a czasem wolniej ale tak ma być ;)

https://www.google.pl/search?q=odpowiet ... qBq-ZklKBM:


Sebastian

Awatar użytkownika
nesill
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 166
Rejestracja: pt mar 21, 2014 00:14
Lokalizacja: Słupsk

Re: Cykanie w silniku 1.8T AUM film

Post autor: nesill » wt lis 20, 2018 17:41

sebastian1901 pisze:
wt lis 20, 2018 16:11
Nie wiem czy Ci o to cykanie chodzi. To jest cykanie tego zaworka co jest na puszce od odpowietrzenia zbiornika. To jest filtr węglowy odpowietrzenia zbiornika. Takie czarne ustrojstwo i idzie do niego kabel. Jak tak cyka tzn że działa. Czasem cyka szybciej a czasem wolniej ale tak ma być ;)

https://www.google.pl/search?q=odpowiet ... qBq-ZklKBM:
Dzięki trochę mnie uspokoiłeś. Myślałem, że coś jest nie tak, bo przez pierwsze pół roku kiedy go posiadałem to nic nigdy nie cykalo. Teraz cyka prawie cały czas jak się nagrzeje. Dodatkowo śmierdzi oparami benzyny, jak stoję na postoju to muszę włączać obieg wewnętrzny.

Mam też jeszcze jeden problem przy niższych temperaturach, gdy odpalam go po nocy i chcę od razu jechać na ssaniu, to spadają mi obroty do 500, aż przygasają światła i trzęsie budą, mimo iż pedał wciśnięty w podłogę to auto nie chce przyspieszać, muszę wcisnąć sprzęgło i przegazowac do 2-3tys. Obrotów i już mogę jechać. Co to może być??

dodam, że mam przy tym ciągle powracający błąd
17705 (Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)).



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości