Rozkodowanie numeru częsci - Licznik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Rozkodowanie numeru częsci - Licznik
Cześć.
Chciałbym wymienić u siebie licznik na ten z 1/2 FIS
Czy ktoś z Was orientuje się jak jest kodowany nr licznika. Słyszałem że poszczególne znaki coś oznaczają?
u mnie teraz (bez FISa) jest nr 1J0920806
Jaki powinien być nr licznika z FISem aby to zadziałało
PS. Co może oznaczać w opisie licznika "Check Package" (po polsku nazywają to układem samokontroli)
Chciałbym wymienić u siebie licznik na ten z 1/2 FIS
Czy ktoś z Was orientuje się jak jest kodowany nr licznika. Słyszałem że poszczególne znaki coś oznaczają?
u mnie teraz (bez FISa) jest nr 1J0920806
Jaki powinien być nr licznika z FISem aby to zadziałało
PS. Co może oznaczać w opisie licznika "Check Package" (po polsku nazywają to układem samokontroli)
-
- Forum Master
- Posty: 1381
- Rejestracja: czw mar 22, 2012 09:50
- Lokalizacja: WOT
- Auto: Bora
- Silnik: ARL
Re: Rozkodowanie numeru częsci - Licznik
1J0920826.Aby było łatwiej najlepiej tego samego producenta.Jeśli obecny masz VDO ,to nowy też VDO.
Re: Rozkodowanie numeru częsci - Licznik
Dzięki. Rozumiem że bez żadnych liter na końcu?
Chyba mam Boscha bo jest napisane RB4 V24. Jest szansa że to zadziała?
PS. A wiesz może co oznacza ten pakiet samokontroli? Czy chodzi o tempomat? (sorry za głupie pytanie ale dojść do tego nie mogę co oni mieli na myśli)
Chyba mam Boscha bo jest napisane RB4 V24. Jest szansa że to zadziała?
PS. A wiesz może co oznacza ten pakiet samokontroli? Czy chodzi o tempomat? (sorry za głupie pytanie ale dojść do tego nie mogę co oni mieli na myśli)
Re: Rozkodowanie numeru częsci - Licznik
Masz silnik benzynowy, więc musisz szukać licznika z obrotomierzem wyskalowanym do 7 tysięcy obrotów. Zazwyczaj takie liczniki mają końcówkę A, ale zdarzają się odstępstwa od tej reguły.
Interesować będą Cię liczniki: 1J0 920 826A.
Możesz też założyć ładniejszy licznik Sport Edition, ze srebrnymi ramkami: 1J5 920 826A
Producent licznika jest obojętny. Śmiało możesz wsadzać VDO. Przygotuj się też na to, że będziesz musiał kodować kluczyki.
Interesować będą Cię liczniki: 1J0 920 826A.
Możesz też założyć ładniejszy licznik Sport Edition, ze srebrnymi ramkami: 1J5 920 826A
Producent licznika jest obojętny. Śmiało możesz wsadzać VDO. Przygotuj się też na to, że będziesz musiał kodować kluczyki.
Re: Rozkodowanie numeru częsci - Licznik
Faktycznie ładniej wygląda.
O kodowaniu kluczyków wiem. Sporo szukałem na temat podmiany licznika i adaptacji. Wiem że to trochę jak motyką na słońce bo mogę coś popsuć przy adaptacji.
Mam jeszcze sporo wątpliwości (co z immo czy jest 3 czy 2, czy PIN nowego też muszę mieć) i mam nadzieję że się uda jakoś.
Nie daje mi spokoju ten pakiet samokontroli, podobno to esp tylko po co rozróżniać liczniki do esp i bez
O kodowaniu kluczyków wiem. Sporo szukałem na temat podmiany licznika i adaptacji. Wiem że to trochę jak motyką na słońce bo mogę coś popsuć przy adaptacji.
Mam jeszcze sporo wątpliwości (co z immo czy jest 3 czy 2, czy PIN nowego też muszę mieć) i mam nadzieję że się uda jakoś.
Nie daje mi spokoju ten pakiet samokontroli, podobno to esp tylko po co rozróżniać liczniki do esp i bez
Re: Rozkodowanie numeru częsci - Licznik
Masz immo3, musisz szukać liczników o tych numerach, które podałem. PIN przyda się do kodowania nowych kluczy, ale jeśli nie będziesz go miał, to jest spokojnie do wyciągnięcia z EEPROMu licznika.
Tym "check package" się nie przejmuj. Gdzie masz tak w ogóle napisane? Pierwsze o tym słyszę i na pewno nie jest to związane z licznikiem, może to po prostu chodzi o otwarcie przesyłki przy kurierze. Każdy licznik obsługuje ESP.
Tym "check package" się nie przejmuj. Gdzie masz tak w ogóle napisane? Pierwsze o tym słyszę i na pewno nie jest to związane z licznikiem, może to po prostu chodzi o otwarcie przesyłki przy kurierze. Każdy licznik obsługuje ESP.
Re: Rozkodowanie numeru częsci - Licznik
Zobacz na tej stronie -katalog.
https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/golf ... 20-920000/
Na tych wyszarzanych polach sa rożne warianty liczników, jest licznik z FIS, bez i jest też grupa FIS plus ten dziwny "check package".
PIN z obecnego jakoś wyciągnę, jeśli nie potrzebuje PINU z nowego to się cieszę bo z tym mógłby być problem.
https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/golf ... 20-920000/
Na tych wyszarzanych polach sa rożne warianty liczników, jest licznik z FIS, bez i jest też grupa FIS plus ten dziwny "check package".
PIN z obecnego jakoś wyciągnę, jeśli nie potrzebuje PINU z nowego to się cieszę bo z tym mógłby być problem.
Re: Rozkodowanie numeru częsci - Licznik
Z tego co widać dotyczy to jedynie liczników FULL FIS, z końcówką 846. Nie przejmowałbym się tym, miałem do czynienia z masą liczników i nigdy nie zwróciłem na to uwagi.
Potrzebował będziesz PIN do nowego licznika.
Potrzebował będziesz PIN do nowego licznika.
Re: Rozkodowanie numeru częsci - Licznik
No się się chyba robią schody bo byłem pewny że musze miec tylko swój PIN, a jednak dwa, tak?
I kolejny problem, być może tak to ma być więc proszę podpowiedz.
Podłączyłem się dzisiaj do swojego auta do licznika. Znany program Vag tacho wykrył licznik, ecu licznika i inne tam, wiadomo.
lecz przycisk read PIN jest szare, jak dam read EEPROM to pyta czy jeśli nie znam pinu to SCAN, wiec dałem tak.
Trwało to tak długo że bateria mi padła i nic nie udało mi sie zrobić. Co jest nie chalo?
I kolejny problem, być może tak to ma być więc proszę podpowiedz.
Podłączyłem się dzisiaj do swojego auta do licznika. Znany program Vag tacho wykrył licznik, ecu licznika i inne tam, wiadomo.
lecz przycisk read PIN jest szare, jak dam read EEPROM to pyta czy jeśli nie znam pinu to SCAN, wiec dałem tak.
Trwało to tak długo że bateria mi padła i nic nie udało mi sie zrobić. Co jest nie chalo?
Re: Rozkodowanie numeru częsci - Licznik
A dałoby radę abyś podpowiedział jak to zrobić?
Opisy na youtube mówią o dwóch pinach.
Pin nowego wyciągnięty w domu, da radę, poszło łatwo.
Opisy na youtube mówią o dwóch pinach.
Pin nowego wyciągnięty w domu, da radę, poszło łatwo.
Re: Rozkodowanie numeru częsci - Licznik
Wersja prostsza - musisz kupić nowe pastylki crypto 48, wymienić je w kluczykach i postępować według instrukcji:
Wersja trudniejsza - zabawa z EEPROMem: viewtopic.php?f=14&t=394423Wchodzimy w licznik(17 instruments), wybieramy login - wklepujemy PIN i zatwierdzamy. Wybieramy adaptację - kanał 00 test i save. Można wyłączyć stacyjkę, włączyć , wejść ponownie w licznik, wpisać login, wejść w adaptację - wybrać kanał 21 - wpisać ile mamy kluczy mieć zakodowanych i zatwierdzić. Wkładać i wyjmować kluczyki aż się wszystkie zakodują. Jeśli prawidłowo wykonaliśmy wszystkie operacje auto ma zaadaptowany licznik i pracuje na każdym z nauczonych kluczyków.
Re: Rozkodowanie numeru częsci - Licznik
Dobra jakoś na to wpadłem (fakt lepiej późno niż wcale )
Cały problem w tym że pastylka w kluczu ma ID immobilizera.
Ma pytanie, jak kupuję te pastylko do klucza to rozumiem że ma ona być "preprogramowana" dokładnie pod VW? Nie może być czysta ani pod inną markę?
Cały problem w tym że pastylka w kluczu ma ID immobilizera.
Ma pytanie, jak kupuję te pastylko do klucza to rozumiem że ma ona być "preprogramowana" dokładnie pod VW? Nie może być czysta ani pod inną markę?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości