Witam wszystkim. Posiadam golfa IV 1.8T AGU po swapie z 1.4
Problem polega na tym ze raz jest dobrze a raz nie częściej jest źle.
Rano odpale samochod zejdzie normalnie ze ssania i jedzie turbo pompuje tyle co trzeba 0.6bar lecz po przejechaniu kilku kilometrów turbo zaczyna pompowac 0.2/0.3bar i samochod zaczyna miec mula.
Po zgaszeniu i odpaleniu dalej to samo.
Wymienialem przepustnice i w sumie od tamtej pory sie to zaczelo tak dziać.
Zrobiona adaptacja bo trzymal obroty 1200
Dodam jeszcze ze jak sie go przycisnie troche to obroty nie wracają na 850 tylko trzyma 1000/1100 jak zgasze i odpale znow obroty sa 850 ale turbo dalej nie pompuje.
[mk4] 1.8T AGU problem z doładowanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk4] Re: 1.8T AGU problem z doładowanie
Jeszcze zauważyłem że przy skrecaniu w lewo zaczyna sie szarpanie a jak wyprostuje to jest okey...
Nie mam juz sily do tego samochodu
Nie mam juz sily do tego samochodu
[mk4] Re: 1.8T AGU problem z doładowanie
Szarpanie ogarniete. Czujnik halla wymieniony. Ale turbo pompuje do 0.4 maxx 0.5 ale nie do konca. Przeplywka dzialajaca. N75?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości