Golf 1.6 SR +LPG sekwencja
Przy odpaleniu po dłuższym postoju(np. po nocy)samochód odpala za 2-3 razem z wciśniętym gazem ,z tłumika wydobywa się duża chmura dymu szarego(śmierdzi olejem) .Ciężko chodzi przez 10-20 s, później jest normalnie mogę zgasić i odpali od strzała. Moc jest, nie dławi się obroty nie falują(przestały falować po naprawach w lipcu) ,spalanie ma normalne . Nie bierze płynu chłodzącego ,przez 2 lata nie dolałem nic dopiero po wymianie czujnika wyrównałem poziom do maxa i jest ok. Olej ~600 ml na 1000km. Butle z gazem zakręciłem wczoraj.
Zauważyłem,że przy gwałtownym przyspieszeniu coś stuka z prawej strony komory silnika.
Wymieniłem w lipcu 2017 roku
-świece
-kable
-czujnik halla
-czujnik temp.g62
-czyszczenie przepustnicy
-tłumiki, złącze elastyczne
-uszczelki kolektora
Błędy:
https://imgur.com/a/149zT
[mk4] Ciężko odpala, chmura dymu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[mk4] Ciężko odpala, chmura dymu
Jaki czujnik temp. wymieniłeś jakiej firmy?
Sprawdź co pokazuje na Vagu jaką temperaturę do silnika?
Sprawdź co pokazuje na Vagu jaką temperaturę do silnika?
MaciU
[mk4] Ciężko odpala, chmura dymu
Wiem że to trudne ale odkręć świece przed porannym rozruchem i zobacz czy nie są przylane olejem.
[mk4] Ciężko odpala, chmura dymu
Uszczelniacze zaworowe do wymiany-mozna to wykonać bez zdejmowania głowicy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości