Vw 1.6 AUS
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Vw 1.6 AUS
I tak olej mobil 1 5w40 zalany smiga. Używali płynu cholodniczego sprawdzałem wszystkie węże były 2 opaski odkrecone odjezdzalem chwile i wydaje mi sie ze z pod pokrywy rozrządu(tej dolnej) leje sie płyn ciurkiem jutro wjade do garażu i podłoże pod silnik karton jak zacznie kąpać różowy płyn to bede wiedział ze z spod nowe pompy.... I tak jest na pasku rozrządu i zaś cza rospinac rozrząd??
Vw 1.6 AUS
???marcu186 pisze:pokrywy rozrządu(tej dolnej)
Pokrywa jest jedna z wałkami.
Pompa wody jest na pasku rozrządu.
Vw 1.6 AZD
Witajcie
Problemem okazałą się uszczelka magistrali wodnej(tej rury z tyłu silnika) wchodząca w pompę wody .Wymieniłem i po problemie.
Problem następny był z czujnikiem temperatury cieczy chłodzącej, wymieniłem i spokój.
Kolejny problem mam z dużym spalaniem. Po zmianie silnika na 1,6 36l gazu zrobiłem 430-440 km ostatnie dwa tankowania i zonk 310 km....już miałem taki problem z sondą 1,4 potrafił spalić 12l/100km teraz wychodzi podobnie takie same objawy tzn.ciężko pali jak zapali to zakopci jak diesel taką chmurę dymu puści . Jak chodzi na zimnym śmierdzi nie ziemsko benzyną falują obroty przepustnica czyszczona. Proszę was o potwierdzenie diagnozy. Sonda ma stałe napięcie 0,95 V jak się przegazuje wtedy zaczyna skakać po czym wraca do 0,95 V. Na LPG faluje0,03-0,75 Nagrałem filmiki z pracy testowałem na polski vag 4,9 .
I tak silnik 1.6 jak i wtryski a elektryka i komp z 1.4 sonda też 4pinowa z bosch zmieniana 130tys.km temu Jak okaże się ze sonda to braćdo 1.4 czy 1.6?? Wydaje mi się że do 1.6
Wartość na PB.
https://youtu.be/O4_gVD13AZM" onclick="window.open(this.href);return false;
Wartości na LPG
https://youtu.be/x7iQZmp7QYU" onclick="window.open(this.href);return false;
Oczywiście silnik rozgrzany do 90"C
Proszę was o pomoc.
Problemem okazałą się uszczelka magistrali wodnej(tej rury z tyłu silnika) wchodząca w pompę wody .Wymieniłem i po problemie.
Problem następny był z czujnikiem temperatury cieczy chłodzącej, wymieniłem i spokój.
Kolejny problem mam z dużym spalaniem. Po zmianie silnika na 1,6 36l gazu zrobiłem 430-440 km ostatnie dwa tankowania i zonk 310 km....już miałem taki problem z sondą 1,4 potrafił spalić 12l/100km teraz wychodzi podobnie takie same objawy tzn.ciężko pali jak zapali to zakopci jak diesel taką chmurę dymu puści . Jak chodzi na zimnym śmierdzi nie ziemsko benzyną falują obroty przepustnica czyszczona. Proszę was o potwierdzenie diagnozy. Sonda ma stałe napięcie 0,95 V jak się przegazuje wtedy zaczyna skakać po czym wraca do 0,95 V. Na LPG faluje0,03-0,75 Nagrałem filmiki z pracy testowałem na polski vag 4,9 .
I tak silnik 1.6 jak i wtryski a elektryka i komp z 1.4 sonda też 4pinowa z bosch zmieniana 130tys.km temu Jak okaże się ze sonda to braćdo 1.4 czy 1.6?? Wydaje mi się że do 1.6
Wartość na PB.
https://youtu.be/O4_gVD13AZM" onclick="window.open(this.href);return false;
Wartości na LPG
https://youtu.be/x7iQZmp7QYU" onclick="window.open(this.href);return false;
Oczywiście silnik rozgrzany do 90"C
Proszę was o pomoc.
Vw 1.6 AUS
Czujnik temp wody jaki? Oryginał z salonu czy z aukcji?. Sonda to raczej jest 5 pinowa bo jest szerokopasmowa. Napięcie powinno być ok 0,45v a jedynie co zmienia się w niej prąd w pompie jonowej.
Vw 1.6 AUS
Ori z sklepu motoryzacyjnego(zamówili od vw). Sonda na 100% 4 pinowa dziś spr ile ma przewodów 2 białe 1szary i 1czarny. Mechanik wkręcil ja w kolektor przy 1.4 była w rurze kolektorowej. Czyli jak mi sie zatrzymało na 0.95 (mieszanka bogata) przez to pali jak smok i rozumiem ze jest uwalona.... Ma 130tys.km zrobione na nie ori Bosch.
Patrzyłeś na filmiki?? I co sadzisz??
Patrzyłeś na filmiki?? I co sadzisz??
Vw 1.6 AUS
Witam,
Sondę zmierzyłem miernikiem:
Opór 5.3 ohma wypieta sonda i mierzone pomiędzy białymi przewodami )
Napięcie 14V (pomiędzy białymi przewodami na wpietej wtyce zbędnej stroni minus do 1 białego z drugiej do 2 białego ) czyli grzałka działa .
Napięcie ( chyba sie tak nazywa mierzone pomiędzy szarym a czarnym przewodem) skacze pomiędzy 100 a 800 cyklicznie cały czas.
Wiec według tego sonda działa prawidłowo. Moze zbyt mu mocno gazowalem1...
Jako ze golfik ma 20 lat kolejne 2 rzeczy :
Jedna to gdy sie przedtem otwierało drzwi od kierowcy pompa dawała dawkę paliwa teraz nie daj i auto ciezko pali jak po stoi pare dni chyba ze przekreca kluczykiem 2 3 razy to odpali. Pewnie przewody w drzwiach bo jak nie przewody to nie wiem gdzie dalej szukać .
Druga to nie działający mniejszy wentylator (jeden duży drugi mały jest wersja auta z klima)
jak sie silnik mocno zagrzeje załącza sie duży wentylator tak samo jak włączę klime przed ten na klimie działały obydwa jak spr ten mniejszy ?? Mozna podać do niego bezpośrednio 12V z aku??
Sondę zmierzyłem miernikiem:
Opór 5.3 ohma wypieta sonda i mierzone pomiędzy białymi przewodami )
Napięcie 14V (pomiędzy białymi przewodami na wpietej wtyce zbędnej stroni minus do 1 białego z drugiej do 2 białego ) czyli grzałka działa .
Napięcie ( chyba sie tak nazywa mierzone pomiędzy szarym a czarnym przewodem) skacze pomiędzy 100 a 800 cyklicznie cały czas.
Wiec według tego sonda działa prawidłowo. Moze zbyt mu mocno gazowalem1...
Jako ze golfik ma 20 lat kolejne 2 rzeczy :
Jedna to gdy sie przedtem otwierało drzwi od kierowcy pompa dawała dawkę paliwa teraz nie daj i auto ciezko pali jak po stoi pare dni chyba ze przekreca kluczykiem 2 3 razy to odpali. Pewnie przewody w drzwiach bo jak nie przewody to nie wiem gdzie dalej szukać .
Druga to nie działający mniejszy wentylator (jeden duży drugi mały jest wersja auta z klima)
jak sie silnik mocno zagrzeje załącza sie duży wentylator tak samo jak włączę klime przed ten na klimie działały obydwa jak spr ten mniejszy ?? Mozna podać do niego bezpośrednio 12V z aku??
Vw 1.6 AUS
Sondę sprawdź na biegu jałowym. Jeżeli masz jeszcze stary typ sondy to musi oscylować od 0-1v.marcu186 pisze:Napięcie ( chyba sie tak nazywa mierzone pomiędzy szarym a czarnym przewodem) skacze pomiędzy 100 a 800 cyklicznie cały czas.
Mikrostyk w zamku do sprawdzenia. Pali ci się lampka w drzwiach i nad lusterkiem po otwarciu drzwi?marcu186 pisze:Jedna to gdy sie przedtem otwierało drzwi od kierowcy pompa dawała dawkę paliwa teraz nie daj i auto ciezko pali jak po stoi pare dni chyba ze przekreca kluczykiem 2 3 razy to odpali. Pewnie przewody w drzwiach bo jak nie przewody to nie wiem gdzie dalej szukać .
Wentylator pewnie ma spalony opornik i będzie do wymiany.
Vw 1.6 AUS
Auto stało cały czas na biegu jałowym, i skakało od 100 do 745 790 820 cały czas tak silnik nagrzany do 90°C .Czyli mam rozumiec ze sonda ok?? Na lpg i pb tak samo skacze.
Co do mikrostyku został wymieniony na nowy w tamtym roku (niestety 3 drzwi i teraz te 4 sie odezwaly tzn nie otwierają czasami) lampka w drzwiach w podsufitce przy tylnych drzwiach działa brzeczyk tez (nowa dioda) tylko pompa nie dobija . Jak przekreca kluczyk dobija.
Sprawdze jutro gdyż jestem teraz w pracy złącze na krótko wentylatory spr czy działa 1 i 2 bieg . Gdzie znajduje sie opornik wentylatora?? Gdy wpisuje w Google wyświetla mi same z wentylatora nawiewu.
Co do mikrostyku został wymieniony na nowy w tamtym roku (niestety 3 drzwi i teraz te 4 sie odezwaly tzn nie otwierają czasami) lampka w drzwiach w podsufitce przy tylnych drzwiach działa brzeczyk tez (nowa dioda) tylko pompa nie dobija . Jak przekreca kluczyk dobija.
Sprawdze jutro gdyż jestem teraz w pracy złącze na krótko wentylatory spr czy działa 1 i 2 bieg . Gdzie znajduje sie opornik wentylatora?? Gdy wpisuje w Google wyświetla mi same z wentylatora nawiewu.
Vw 1.6 AUS
Ten opornik jest integralną częścią silnika. Na forum Leona jest kolega ci opisuje w temacie o wentylatorach jak to można naprawić. Te wartości sondy jeżeli chodzi o napięcie to chyba w innej skali ale jeżeli skacz co ok 2 sek to ok. Z pompą paliwa to jeszcze może być przekaźnik 409 skoro krańcówka w zamku działa. Nie wiem tylko czy to idzie jeszcze przez moduł komfortu czy od razu na przekaźnik i pompę.
Vw 1.6 AUS
A miałbyś jakiś link do tematu jak to naprawić bo póki co znalazłem u nas na forum jakieś poradniki jak sprawdzić wentylatory na krótko juz rozumiem ale jak naprawić to translator Google w domu i tłumaczenie. Jutro sprawdze na krótko (pola ze piny od 1 biegu z masa i od 2 biegu z masa) w taki sposob spr czy działają obydwa biegi oraz czy mi zdechł wentylator klimy... Jak nie zadziała odepne wtyke od niego i spr na krótko jak to nie zadziała to naprawa lub nowy. Tylko nie rozumiem jednego jak by np w tym spr wentylatorze działał tylko 2 bieg to jak naprawiać zeby działały 1 i 2 ??
Co do tej pompy spr jutro ten przekaźnik poszukam w necie jak to zrobic i napisze co i jak. Bo zamek robiłem na wakacjach ostatnich i smiga .
Dzieki wielkie za zainteresowanie
Co do tej pompy spr jutro ten przekaźnik poszukam w necie jak to zrobic i napisze co i jak. Bo zamek robiłem na wakacjach ostatnich i smiga .
Dzieki wielkie za zainteresowanie
Vw 1.6 AUS
Wielkie dzieki szukam.
Wypiolem wtyke od termowłącznika i spiołem na krótko masę z 1 biegiem oraz masę z 2 biegiem.
Ten wentylator większy chodził za równo na 1 jak i 2 biegu ten mały nie reagował ani na 1 ani na 2 bieg czyli jest padniety. Spiołem tez wtyke małego wentylatora z wtyka termowłącznika oraz wtyke went z aku i zero reakcji. Jutro podjade do motoryzacyjnego spytać o cenę tego wentylatora. Tylko z jakiej firmy pytać??
Co do dobijania ciśnienia paliwa po otwarciu drzwi .
Moze przekaźnik 409 lub któryś przewód w peszlu sie przerwał . Co do drugiego to wiadome rozebrać i sprawdzić . Co do przekaźnika z tego co sie zorientowałem ma on 8 nóżek wiec proste to nie bedzie wiem ze TK to masa z zamku kierowcy 30 to stały plus. Czy jak polacze ze masę z zamku z stałym plusem powinna sie załączyć pompa?? Oraz czy dobrze myślę na mierniki każdym jest możliwość spr masy u mnie piszczy jak zepne plusa i minusa , czy jak polacze ze stałego plusa z masa z zamka w gnieździe przekaźnika 409 wskaże mi czy jest masa czy nie( no krew by przewód)
wentylator rozebrany szczotki sie zawiesily tylko.
Przeczyscic tylko i skrecic czy wymienic ??
Wypiolem wtyke od termowłącznika i spiołem na krótko masę z 1 biegiem oraz masę z 2 biegiem.
Ten wentylator większy chodził za równo na 1 jak i 2 biegu ten mały nie reagował ani na 1 ani na 2 bieg czyli jest padniety. Spiołem tez wtyke małego wentylatora z wtyka termowłącznika oraz wtyke went z aku i zero reakcji. Jutro podjade do motoryzacyjnego spytać o cenę tego wentylatora. Tylko z jakiej firmy pytać??
Co do dobijania ciśnienia paliwa po otwarciu drzwi .
Moze przekaźnik 409 lub któryś przewód w peszlu sie przerwał . Co do drugiego to wiadome rozebrać i sprawdzić . Co do przekaźnika z tego co sie zorientowałem ma on 8 nóżek wiec proste to nie bedzie wiem ze TK to masa z zamku kierowcy 30 to stały plus. Czy jak polacze ze masę z zamku z stałym plusem powinna sie załączyć pompa?? Oraz czy dobrze myślę na mierniki każdym jest możliwość spr masy u mnie piszczy jak zepne plusa i minusa , czy jak polacze ze stałego plusa z masa z zamka w gnieździe przekaźnika 409 wskaże mi czy jest masa czy nie( no krew by przewód)
wentylator rozebrany szczotki sie zawiesily tylko.
Przeczyscic tylko i skrecic czy wymienic ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości