Witam, zakupiłem właśnie w Niemczech golfa IV, ładnie utrzymany, czysty. 1,4 16V 75KM.
Problemy z pracą:
po dłuższym postoju, zapala jak zimny diesel bez grzania świec tzn. kręci coraz szybciej, coraz szybciej ( pewnie za 4 obroty) i w końcu zapala. Przy czym po wyłączeniu się ssania obroty spadają, auto zaczyna kuleć tzn pracuje nie na wszystkie cylindry. Trwa to chwilę aż zapali się check. Wtedy praca się normuje i wszystko chodzi już dobrze ( pomijając palący się check).
Dodatkowo cały czas pali się lampka abs, esp oraz od hamulców czerwona w wykrzyknikiem w kółku miga.
Pokasowałem błędy i wracające to:
Moduł ABS:
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
00668 - Supply Voltage Terminal 30
16-00 - Signal Outside Specifications
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
62-00 - No or Incorrect Adjustment
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
49-00 - No Communications
z modułu engine:
18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1649 - 35-00 - -
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16687 - Cylinder 3: Misfire Detected
P0303 - 35-00 - -
16688 - Cylinder 4: Misfire Detected
P0304 - 35-00 - -
16686 - Cylinder 2: Misfire Detected
P0302 - 35-00 - -
dziś byłem u elektryka, uwalony sterownik ABS,
tutaj pytanie, nie wiem, czy ten co siedzi w aucie jest oryginalny bo mam wrażenie, że ktoś go już przekładał. Czy mam kupić jakikolwiek od golfa IV? ( mam ESP) Czym się kierować przy wyborze?
dodatkowo elektryk stwierdził, że była jakaś wada z wałkiem rozrządy w tych modelach i stąd na zimnym silniku problem, z nierówna pracą i wypadaniem zapłonu. Elektrycznie wszystko jest niby ok.
Czy coś mam jeszcze sprawdzać, możecie coś podpowiedzieć odnośnie silnika?
Dziś sprawdzę sprężanie na cylindrach.
Problem zapalania i porannej pracy 1,4 16V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem zapalania i porannej pracy 1,4 16V
Przewody zapłonowe, świece i cewka do sprawdzenia. Poza tym masz kłopoty z zasilaniem o czym świadczy błąd i rozkręcający się rozrusznik podczas kręcenia silnikiem. Być może rozrusznik też jest do regeneracji.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości