Witam, 3 tygodnie temu w moim golfie 4 1,4 16v walnął rozrząd, oczywiście głowica dostała przez to po dupie. Została
oddana do regeneracji. Zamówiłem kompletny rozrząd, uszczelke pod głowice i inne potrzebne rzeczy. Wymieniłem wszystko
jak potrzeba, ale niestety golf zanim odpali trzeba go troszkę pokręcić, zaobserwowałem też trochę nierówną pracę,
najgorsze jest to że jest chmara dymu z tyłu o kolorze białym nie jeździłem nim, poczekałem aż sam się na spokojnie
rozgrzeje ale niestety dymienie nie minęło, na pewno ktoś tu miał podobny problem proszę o pomoc od czego zacząć co
mogłoby pójść nie tak? Pozdrawiam i dziękuję za pomoc
Dymi na biało
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dymi na biało
Biały dym może oznaczać nieszczelność uszczelki pod głowicą i przedostawanie się płynu chłodzącego do cylindra. Sprawdż czy nie masz wysokiego ciśnienia w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości