GOLF 4 1.4 16V po dolaniu oleju szarpie!!!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tojajabia
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz gru 25, 2016 12:28

GOLF 4 1.4 16V po dolaniu oleju szarpie!!!

Post autor: tojajabia » ndz gru 25, 2016 13:15

Witam,piszę nowy temat ponieważ nie znalazłam problemu podobnego do mojego, a mianowicie posiadam golfa 4 1.4 16v benzyna którego coś boli i proszę o pomoc, może ktoś miał podobny problem. Na początku auto dymilo przy dodawaniu gazu i pojawiał się błękitny dym więc wymienilam uszczelniacze na zaworach, świece, przeczyscilam przepustnice i usunęłam błędy. Dymienie ustalo, ale pojawił się problem który jest zagadka. Pewnego razu auto zaczęło mi szarpać gdy obroty sięgnęły 3 tys (obroty spadały do zera i wracaly na miejsce) przy tym autko było zamulone a pedal gazu toporniej chodził. Gdy szarpniecia się pojawia a ja wcisne gaz do dechy to auto się wyszarpie i przestaje na jakiś czas (wtedy jest żwawsze, a pedal gadu chodzi lekko). Problem się pogłębiał, dodam że te szarpanie było tylko na rozgrzanym silniku. Wymienilam czujnik halla i problem ustal na około 2 tygodnie lecz powrócił. Drugim problemem jest spalanie oleju, można zbankrutowac ponieważ spala mi go bardzo ( gdy dolalam 1,5l oleju to po tygodniu jeżdżenia do pracy w odleglosci 15 km czyli 30 w 2 strony mrygala mi kontrolka od.oleju a.po sprawdzeniu olej był na minimum) zastanawiające jest to że gdy olej jest na minimum to auto wtedy nie szarpie jest żwawe i jedzie bez zarzutów, natomiast gdy zaleje olej autko jak by było zapchane, zamulone, szarpie tylko gdy jest 3 tys obrotów. Uszczelka pod głowica odpada bo wymienilam. Jeżeli ktoś miał podobny problem albo może pomóc to z góry dziękuję.



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

GOLF 4 1.4 16V po dolaniu oleju szarpie!!!

Post autor: pironet » ndz gru 25, 2016 14:04

Nie mów że zrobiłeś uszczelniacze i gdy miałeś sciągniętą głowice to nie wymieniłeś pierscieni?Z opisu zakładam że nie :banghead: :rozpacz: .W tych silnikach to one są głównym powodem ubutku oleju.Sprawdz w jaki stanie jest końcówka tłumika,mocno okopcona?Wykręć świece,mocno zasyfione?Podczas wymiany uszczelniaczy zmierzono prowadnice?Płaszczyzna głowicy zrobiona?Co do problemów obrotów to zakładam że albo uszkodzono przepustnicę albo w ogóle jej nie zaadoptowano?Można to sprawdzić na kompie.


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości