Pompa paliwa 2.3 AGZ

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gregovsky
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: sob kwie 18, 2015 14:41
Lokalizacja: Pabianice

Pompa paliwa 2.3 AGZ

Post autor: Gregovsky » sob wrz 24, 2016 14:55

Witam, po wymianie pompy paliwa w moim golfie pojawiły się dwa problemy:

-samochód gaśnie w trakcie jazdy, zupełnie tak jakby brakło paliwa po czym muszę go kilka razy dosyć długo kręcić żeby znowu zapalił
-podczas jazdy przy wciśnięciu pedału w podłogę samochód na chwilę się przydławia, tak jakby nie dostał paliwa i dopiero po około sekundzie zaczyna jechać.
-jak przytrzymam go np na dwójce na 3000 obr i wcisnę gaz do dechy to czasami też jest takie zadławienie, obroty stoją w miejscu i dopiero po chwili łapie moc a czasami ciągnie od razu jak należy.

Rozebrałem więc pompę jeszcze raz i poskładałem od nowa, zauważyłem że w jednym z tych z przewodów na pompie są pęcherzyki powietrza więc zacisnąłem je nowymi opaskami. Założony też nowy przewód paliwa idący z pompy do filtra bo stary był załamany w jednym miejscu, filtr paliwa również nowy.

Jedyne co się poprawiło to już mi nie gaśnie w trakcie jazdy, pozostały problem został.

Pompa jest nowa, chyba najdroższy możliwy zamiennik.

Problem jest niezależnie od ilości paliwa w baku, paliwo 98 z BP (Holandia, więc wykluczam kiepskie paliwo)

Komputer nie zgłasza żadnych błędów, z resztą większość czujników, przepływomierz i inne kluczowe elementy są nowe.

Możliwe że pompa nie trzyma ciśnienia albo że gdzieś się zapowietrza ?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Pompa paliwa 2.3 AGZ

Post autor: grg474 » wt wrz 27, 2016 22:10

Gregovsky pisze:Możliwe że pompa nie trzyma ciśnienia albo że gdzieś się zapowietrza ?
możliwe. Szrotów tam w Holandii nie macie, żeby podjechać i wydłubać pompę ze zbiornika z innego golfa?


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości