1.6 SR AKL Szarpanie, Brak mocy, Falowanie -Typowe.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

EstoyEnojado
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr kwie 27, 2016 17:21

1.6 SR AKL Szarpanie, Brak mocy, Falowanie -Typowe.

Post autor: EstoyEnojado » śr kwie 27, 2016 19:28

Witajcie !

Rok temu kupilem 1.6 SR AKL i od ponad 6 msc. mecze sie juz z szarpaniem i brakiem mocy..

Brak mocy jest tylko wtedy gdy silnik sie rozgrzeje do 90 stopni..
Jak go kupilem hamulce byly z tylu zapieczone teraz leci mi z prawego wezyka plyn tak kropelkami do tego mam twardy hamulec..
Lewa tarcze moge dotknac prawa natomiast az parzy czylu nie rowna temperatura.
Wlasnie sie zastanawiam czy to moze byc powodem braku mocy gdy silnik i hamulce w miedzy czasie sie nagrzewaja. Na zimnym silniku jest okej auto ciagnie..
Czasem mam twardy pedal a auto nie hamuje.. o.O

Co do falowania obrotow wymienilem na nowa ori przepustnice ktora byla uszkodzona fabrycznie cieknie plyn chlodniczy z takiego kapselka..
(1600 zl)
Wymieniona sonda na ori (450 zl)

Odebralem z wymienionymi tymi czesciami auto bez poprawy dalej szarpie i faluja obroty..
Zostal blad 533 regulacja biegu jalowego poza specyfikacja wartosc dolna -

Pojechalem do mechanika mowie mu dymi mi sie cos z pod maski okazalo sie ze przepustnica nie szczelna jutro bodajze przyjmuje mi ja na gwarancje..

Tlumacze mu ze na 2 szarpie i jest strzal on mowi ze sprawdzi mi swiece cewke i kable - wszystko zielone..
Jutro tez ma mi to zrobic ( cewka ori 600 zl )

Wyczytalem w internecie ze czujnik ukladu kierowniczego moze wysylac bledy na kompa i stad te falowanie kazali wyciagnac kostke czy jest poprawa u mnie nie ma..
Ale za to w wtyczce jest jakis plyn :o jakby zalalo czujnik o.O ( 533 prawdopodobnie stad idzie ten blad )

Mam spocone przewody od wspomagania i ten co idzie od przepustnicy do odmy tez jest w oleju..

Ludzie help me.. Wydalem juz okolo 5000 zl na nowe oryginalne czesci bo Golf jest robiony pod German Style tylko ten silnik mnie wykonczy a mocniejszego nie chce..

Znacie jeszcze jakies przyczyny dlaczego moglby falowac ?

Aa i jeszcze z takiego zbiorniczka obok plynu od wspomagania kierownicy cos mi syczy.. jak odepne kostke od tego to przestaje.. nie wiem od czego jest to nawet bo juz sily nie mam taki czarny za zbiornikiem spryskiwacza..

Czy mozliwe jest ze gorace hamulce mi sie zaciskaja i mimo iz nic nie smierdzi przez to brak mocy ? Piszcza mi mega przy hamowaniu i jak ruszam powoli to tez az uszy bola. ( byly robione rok temu.. )

Czy to czasem nie pierscionki ? Goracy olej moze inna kompresja jak to sprawdzic bo ten mechanik to mi kaze wymieniac po koleji wszystko zamiast sprawdzic..
Czy jest ktos z okolic Lodzi z VAGiem ktorego ogarnia ? :(



Awatar użytkownika
morloh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: ndz kwie 12, 2015 23:04

1.6 SR AKL Szarpanie, Brak mocy, Falowanie -Typowe.

Post autor: morloh » czw kwie 28, 2016 08:17

Jak faluje to masz nieszczelność dolotu ogarnij od kolektora do przepływki, uszczelki kolektora czesto tam zassysa, wszystkie węze od podciśnień również muszą być szczelne ten silnik głupieje .
Hamulce zaciski tył łapka od ręcznego moze nie puszcza zobaczy czy odbija, twardy hamulec sprawdź wężyk od serwa do kolektora często pęka ,moze tez być membrana w serwie wywalona.
Co do mocy to demon prędkosci to nie jest ale jak szarpie to układ zapłonowy świece, kable: często wali iskra w metalowy wspornik dla rozjaśnienia filmik :https://youtu.be/nP3d68HHdYY, przepływomierz wyczyść , podmień.
Czarne coś to EVAP odprowadzanie oparów paliwa jak niesprawny to tez cyrki moga się dziać falowanie , brak mocy.



EstoyEnojado
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr kwie 27, 2016 17:21

1.6 SR AKL Szarpanie, Brak mocy, Falowanie -Typowe.

Post autor: EstoyEnojado » sob kwie 30, 2016 21:11

Wymienilem:
Przepustnice
Sonde
Uszczelki kolektora
Swiece
Kable
Cewke
Mechanik powiedzial, ze hamulce odbijają.

Zostal mi tylko czujnik ciśnienia bo plyn wylalo przez niego do kostki.
I syczy cos z tego czarnego.

Pokazesz mi gdzie znajde to serwo i ktore weze od cisnienia sprawdzic ?
A sprzeglo ?
Brak mocy okazuje sie tylko na cieplym silniku.

Piersionki to jest ostatnia rzecz ktora bede bral pod uwage bo koszt 2500 zl

Tylko dlaczego brak mocy przy rozgrzanym silniku na zimnym ciagnie.

PS. Szarpania na dwojce i czasami ( naprawde rzadko ) "strzalow" pozbylem sie wymieniajac swiece kable cewke i uszczelek pod kolektorem.



EstoyEnojado
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: śr kwie 27, 2016 17:21

1.6 SR AKL Szarpanie, Brak mocy, Falowanie -Typowe.

Post autor: EstoyEnojado » ndz maja 01, 2016 22:27

Odswieżam.
Proszę o pomoc :(



ryszard4352
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sty 16, 2011 17:51

Re: 1.6 SR AKL Szarpanie, Brak mocy, Falowanie -Typowe.

Post autor: ryszard4352 » czw maja 12, 2016 21:49

morloh pisze:Jak faluje to masz nieszczelność dolotu ogarnij od kolektora do przepływki, uszczelki kolektora czesto tam zassysa, wszystkie węze od podciśnień również muszą być szczelne ten silnik głupieje .
Hamulce zaciski tył łapka od ręcznego moze nie puszcza zobaczy czy odbija, twardy hamulec sprawdź wężyk od serwa do kolektora często pęka ,moze tez być membrana w serwie wywalona.
Co do mocy to demon prędkosci to nie jest ale jak szarpie to układ zapłonowy świece, kable: często wali iskra w metalowy wspornik dla rozjaśnienia filmik :https://youtu.be/nP3d68HHdYY, przepływomierz wyczyść , podmień.
Czarne coś to EVAP odprowadzanie oparów paliwa jak niesprawny to tez cyrki moga się dziać falowanie , brak mocy.
Pierdu pierdu takie rady to do luftu . Wymien to wymień tamto --- kto tak naprawia -- najlepiej to może wywal auto do Wisły i kup nowy . Takie rady to do luftu .



lelekCK
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: czw wrz 25, 2014 12:13

1.6 SR AKL Szarpanie, Brak mocy, Falowanie -Typowe.

Post autor: lelekCK » pt maja 13, 2016 08:25

Kolego EstoyEnojado czytając twoje wpisy widzę bardzo podobną sytuację z silnikiem jaką ja miałem u siebie.
U mnie ona skończyła się na przekładce silnika.

Falowanie obrotów występowało wyłącznie gdy temperatura silnika osiągnęła 90 stopni.
Miałem problemy z odpaleniem auta.
Potrafił zgasnąć podczas jazdy, na postoju przy pełnym skręcie kierownicą.
Brakowało mu mocy.

Samochód u mechaników stał około miesiąca.

Aby sprawdzić co było przyczyną falowania obrotów na próbę miałem wymienianą przepustnice na nową, sterownik silnika, kable WN, i chyba coś jeszcze, już nie pamiętam.
W końcu po rozebraniu silnika okazało się że cały "spód" silnika jest zajechany (stąd przedmuchy). Pierścienie zajechane, koszt naprawy nie opłacalny.
Po przekładce, wszystko jest ok.



Awatar użytkownika
ggregorii
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 295
Rejestracja: czw wrz 14, 2006 15:08
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Re: 1.6 SR AKL Szarpanie, Brak mocy, Falowanie -Typowe.

Post autor: ggregorii » ndz cze 05, 2016 20:11

Siemka. A sprawdzałeś czujnik temperatury cieczy ?. Jak nie to sobie podmień i wtedy napisz jakie efekty masz .


Niech Golf bedzie z Tobą :)
Posiadam kabelek + VAG w razie czego pomogę. Pisać !!!!
Specjalista w 1.6 SR - AKL- :)

jan1966
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 806
Rejestracja: pn sie 10, 2015 13:20

1.6 SR AKL Szarpanie, Brak mocy, Falowanie -Typowe.

Post autor: jan1966 » ndz cze 05, 2016 20:15

Jeszcze zrób kompresje



Awatar użytkownika
Brago
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: ndz lis 01, 2015 13:19
Lokalizacja: Łódź

1.6 SR AKL Szarpanie, Brak mocy, Falowanie -Typowe.

Post autor: Brago » wt cze 07, 2016 18:04

Polecam Ci mechanika na ul Czahary zaraz przy rogu św. Franciszka z Asyżu, gość się specjalizuje w VW i golfy zna na wylot.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości