problem z obrotami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z obrotami
witam mam problem z golfem 4 1.4 16V AKQ a mianowicie podczas zmiany biegów po wciśnięciu sprzęgła obroty się podnoszą . wymieniona została przepustnica i czujnik temperatury niestety nic nie pomogło dodam też że pracuje tak tylko gdy jest zimny nie wiem za co jeszcze się zabrać żeby bez potrzeby nie wymieniać dobrych części
problem z obrotami
ok spróbuje a gdzie sie on znajduje i jak go odłączyć ? wcześniej na forum czytałem właśnie o tym zaworze EGR ale jak zapytałem sie znajomego mechanika to mi odradził po czym stwierdził że w silnikach benzynowych takich zaworów nie ma . a może mi ktoś wyjaśnić jak taki zawór działa i co ma wspólnego z obrotami
problem z obrotami
W pewnych dogodnych okolicznościach do kolektora ssącego wrzucane są spaliny aby zaspokoić ekologów. Za to właśnie odpowiada egr. Może być sterowany pod ciśnieniem ku elektrycznie przez ecu silnika. W twoim silniku prawdopodobnie jest sterowany jest pod ciśnieniem. Trzeba zdjąć wężyk z zaworu i go zaślepić np śrubką. Zawór znajdziesz po stronie kolektora wydechowego obok czujnika oleju.
Re: problem z obrotami
ok dziękuje za informacje . zauważyłem też że znacznie więcej pali czy może mieć to jakieś znaczenie z tymi obrotami ??
Re: problem z obrotami
ostatnio jak mechanik podłączył pod komputer to stwierdził że spalanie jest ok ale według mnie to samochód nie powinien palić więcej niż 10 litrów na 100 przy normalnej jeździe a mi wychodzi że nawet potrafi i 12 spalić ;(
problem z obrotami
chciałbym sie dowiedzieć jakiego koloru i jakie nr ma orginalny czujnik temperatury do silnika 1.4 16v AKQ I NR przepustnicy orginalnej bo może to winna tych zamienników że on tak pracuje
problem z obrotami
Przy normalnej jeździe do 100km/h to nie powinien spalić więcej niż 7l w trasie. Chyba że te pomiary robisz przejeżdżając krótkie dystansy tak że nawet silnik się dobrze nie rozgrzeje. Duży wpływ ma też stan układu zapłonu.
problem z obrotami
codziennie pokonuje jakieś 25km w czym z 2km w małym miasteczku . świece, przewody i cewka zostały wymienione co prawda na zamienniki lecz dobrej jakości. wracając do mojego postu z obrotami znajomy mówił że mógł ktoś zamienić czujniki temperatury bo z tego co wiem do tego modelu silnika jest co najmniej 5 rodzaju czujników różnią się kostkami i kolorami i chciałbym się dowiedzieć co oznaczają te kolory i jaki kolor orginalnie szedł w silniku z kodem AKQ .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości