przy 3-4tys obr. coś buczy,brzęczy 1,8t

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

8rafal4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob sty 03, 2015 19:02

przy 3-4tys obr. coś buczy,brzęczy 1,8t

Post autor: 8rafal4 » czw lut 25, 2016 19:10

witajcie!!
1,8t ARY 250km 4x4
dziś zaczol się ten problem wiec tak coś zabrzęczy,zabuczy tylko przy 3-4tys obr tylko jak gaz w podłodze jest i to buczenie dosyć głośne trwa kolo 1-2sek 5,6tys obr. cisza .auto jedzie normalnie nie dusi,mocy nie traci,żadnych check nie ma.jak normalnie daje gazu tego buczenia nie ma.wydaje mi sie ze to dzieje sie na pierwszych 3-4 biegach dalej pogoda nie pozwolila sprawdzic. turbo właśnie ma pełna moc od 3 tys obr. W zeszłym tyg wymieniałem olej przechodziłem z castrol 5/30 na liqui moly 5/40 i jest minimalnie ponad stan z 1mm na bagnecie ale to raczej wpływu nie ma.
Pozdrawiam



Mefiu007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: śr lut 24, 2016 21:13

przy 3-4tys obr. coś buczy,brzęczy 1,8t

Post autor: Mefiu007 » czw lut 25, 2016 19:47

wiec tak stawiam na nieszczelność turbo węże intercooler lub typu plasticzek jakiś cos najlepiej posądzić kogoś za kierownice niech trzyma na obrotach a Ty słuchaj na pewno dojdziesz Pozdrawiam



8rafal4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob sty 03, 2015 19:02

przy 3-4tys obr. coś buczy,brzęczy 1,8t

Post autor: 8rafal4 » czw lut 25, 2016 20:31

hej!!
na wolnych obrotach tego nie ma wiec coś od turbo musiało się poluzować albo wydech bo na luzie tb tak nie dmucha ja pod obciążeniem dodam ze w poniedziałek z rana jak odpaliłem przez 1 min jak delikatnie gaz szybko dałem i puściłem to Tyrkalo z spadkiem obr. jak by była obejma luźna ale tylko raz tak miałem to nie szukałem co jest. może akurat to



8rafal4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: sob sty 03, 2015 19:02

przy 3-4tys obr. coś buczy,brzęczy 1,8t

Post autor: 8rafal4 » ndz lut 28, 2016 00:10

dziś bylem w garażu złącze elastyczne z jednej strony przepuszcza spaliny i chyba przez to buczy bo wydech sprawdzony jest ok złącza od turbo ,IC tez ok.Mam seryjny DP z BAM.warto będzie zainwestować w DP 3"?dostrzegłem ze przy kolektorze wydechowym z jednej strony w rogu jest zapocone lekko.albo nie dokręcony albo uszczelka padła?dziś nie miałem czasu by tam się dostać bo tip trzeba odpiac itp



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości