Bora 2.3 V5 - szarpanie i strzały z tłumika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bora 2.3 V5 - szarpanie i strzały z tłumika
Właśnie dlatego wszystko przy aucie robię sam. wszystko. i pierwszy raz mnie golf zagiąl. sam dojde do tego co jest nie tak i wtedy napiszę. nie mam zamiaru dawac auta mechanikom bo nie dość że nawymieniaja masę części to skasuja grube siano za robocizne. dzięki za dobrą radę.
Bora 2.3 V5 - szarpanie i strzały z tłumika
Jak masz oscyloskop to sprawdź ten czujnik g40 czy rzeczywiście przestaje dawać sygnał powyżej 4000 Obr. A masz odcinkę obrotów silnika?
Re: Bora 2.3 V5 - szarpanie i strzały z tłumika
napisalem ci aby auto zostawic komus kto ci da gwarancje, ze usterke usunie, a nie komus kto nawymienia czesci, przy okazji popsuje inne i auto odda,ceglaV5 pisze:Właśnie dlatego wszystko przy aucie robię sam. wszystko. i pierwszy raz mnie golf zagiąl. sam dojde do tego co jest nie tak i wtedy napiszę. nie mam zamiaru dawac auta mechanikom bo nie dość że nawymieniaja masę części to skasuja grube siano za robocizne. dzięki za dobrą radę.
nie, nie, takich mechanikow omijamy z daleka, dlatego kto daje gwarancje, ze naprawi to ma naprawic inaczej nie placisz, albo mechanik powie ci wprost, ze sie nie podejmuje wyzwania - proste,
zapewniam cie, ze przy takiej gadce 90% mecherow w ogole nie podejmie wyzwania jesli chodzi o ten silnik...
jak dasz sobie sam rade to ok, skoro masz czas i checi, daj znac jak dojdziesz co go bolalo.... choc w to watpie , hehe, ironia
Bora 2.3 V5 - szarpanie i strzały z tłumika
Marcin, szczerze mówiąc to typowej odcinki nie ma. obroty kończą się przy około 6,5tys i nie odcina tylko po prostu kończy się zakres obrotów i powoli spadają przy czym golf się delikatnie dusi. nie przejmowalem się tym nigdy bo nie ciągne go do takich wysokich obrotów. od czego zacznę to najpierw sprawdzę ciśnienie paliwa, wymienię sondę bo wygląda na to że jest uszkodzona no i zajmę się tymi czujnikami. najgorsze jest to że wyskakuje błąd dwóch czujników. g28 i g40.
Ale wydaje mi się ze łańcuch jest po prostu wyciągnięty bo trochę go słychać jak dzwoni..
Ale wydaje mi się ze łańcuch jest po prostu wyciągnięty bo trochę go słychać jak dzwoni..
Bora 2.3 V5 - szarpanie i strzały z tłumika
Sondę sprawdź vagiem jak reaguje na biegu jałowym i jak na podwyższonych obrotach. Podejrzyj wartości z grup 030-037. Co do czujników to przemierz oporność kabelków we wtyczkach oraz czy nie mają zwarcia do masy i do plusa.
Bora 2.3 V5 - szarpanie i strzały z tłumika
jeśli chodzi o czujnik położenia wału to chyba rozwiązałem problem ale jak nie będzie się pojawiał błąd to napiszę więcej. teraz jeszcze pytanie dotyczące przepływomierza. mam założona przepływke o numerach F00C2G2056. z tego co znalazłem pochodzi od 1.9 tdi. jak odłączylem lepiej się wkrecal na wysokich obrotach, tylko z niskich wolniej się wkrecal. mógłby mi ktoś podać numery jakie ma w swoim agz?
Bora 2.3 V5 - szarpanie i strzały z tłumika
witam. długo nie pisałem. wymieniłem czujnik położenia wału i problemem nadal występował. wyskakiwal błąd czujnika halla i do tego później położenia walka. aktualnie jestem na etapie wymiany rozrządu. wstępie mam ściganieta pokrywę zaworów i coś mi nie pasuje. czy te walki mają mieć takie położenie.?
jeśli ktoś ma to prosiłbym o schemat ustawienia rozrządu. z góry dzięki.
jeśli ktoś ma to prosiłbym o schemat ustawienia rozrządu. z góry dzięki.
Bora 2.3 V5 - szarpanie i strzały z tłumika
tak. mam już rozrząd na wierzchu. jeszcze ori. VW znak na kółku (prawdopodobnie) pompy oleju jest ładnie widoczny, blokady na walki również mam ogarnięte, tylko za cholere nie mogę znaleźć znaku na wale.. ;/ prosiłbym o wszelkie podpowiedzi na co zwrócić uwagę. rozrząd będę składać dopiero w przyszłym tygodniu bo głowice daje do splanowania. za jednym babraniem.
Bora 2.3 V5 - szarpanie i strzały z tłumika
Popatrz sobie na koło zamachowe przez otwór w skrzyni biegów.
Bora 2.3 V5 - szarpanie i strzały z tłumika
rozrząd mam już rozłożony i ustawiony na znaki. a kolego Marcin7x5 tak dla jasności, rozrząd jest od strony skrzyni biegów i żeby dostać się do niego musiałem odkręcić skrzynię sprzęgło, zamach no i aluminiowe pokrywy rozrządu
Re: Bora 2.3 V5 - szarpanie i strzały z tłumika
u mnie przy wymianie rozrzadu w V5 woleli silnik ze skrzynia wytargac dolem,
no i jak ta wymiana rozrzadu pomogla cos? znajac zycie nic nie dala
no i jak ta wymiana rozrzadu pomogla cos? znajac zycie nic nie dala
Bora 2.3 V5 - szarpanie i strzały z tłumika
no ja też cały silnik ze skrzynia wyciągnąłem. dziś wkładam silnik dopiero i jeśli zdążę to będę odpalac. a testy za kilka dni bo czekam na obudowę termostatu i dodatkową pompke obiegu wody bo była spalona. no i mam nadzieję że będzie dobrze. choć wymiana rozrządu i tak mnie czekała. jeden ślizg ułamany i łańcuchy wyciągnięte. za jedną drogą zrobiłem remont głowicy. zobaczmy co z tego wszystkiego wyniknie kilka fotek poglądowych.
Re: Bora 2.3 V5 - szarpanie i strzały z tłumika
remont glowicy chyba troche na wyrost? jaki tam przebieg miales?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości