Golf 4 1.6 16V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf 4 1.6 16V
Witam wszystkich. Jestem nowym użytkownikiem tego forum i mam problem ze swoim golfem . Silnik 1.6 16V benzynka autko z 2000r.
Od pewnego czasu jak zaczęły się zimniejsze dni golfik po odpaleniu chwile chodzi normalnie za jakieś 10 sekund chodzi jakby na 3 cylindry. Brak mu mocy i zbieranie się ze świateł robi się trudne. Do pracy jakoś ujadę, po czym golfa zgaszę za minutkę odpalę go znowu i chodzi jak młody szczeniak nic mu nie dolega.
Za pierwszym razem jak się tak zrobiło podjechałem do mechaników podpieli go pod kompa i wykazało wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Wymieniłem wtedy świece oraz kable bo były już do wymiany.
Wie ktoś może dlaczego tak się robi albo jak temu poradzić. Nie mogłem znaleźć informacji nigdzie wiec pozwoliłem sobie napisać.
Od pewnego czasu jak zaczęły się zimniejsze dni golfik po odpaleniu chwile chodzi normalnie za jakieś 10 sekund chodzi jakby na 3 cylindry. Brak mu mocy i zbieranie się ze świateł robi się trudne. Do pracy jakoś ujadę, po czym golfa zgaszę za minutkę odpalę go znowu i chodzi jak młody szczeniak nic mu nie dolega.
Za pierwszym razem jak się tak zrobiło podjechałem do mechaników podpieli go pod kompa i wykazało wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Wymieniłem wtedy świece oraz kable bo były już do wymiany.
Wie ktoś może dlaczego tak się robi albo jak temu poradzić. Nie mogłem znaleźć informacji nigdzie wiec pozwoliłem sobie napisać.
Golf 4 1.6 16V
Tylko największy problem tego polega że jak dzis chciałem się wybrać do mechaników którzy są dosłownie za płotem odpalam i golf chodzi jak nowy. Nie wiem czy możliwe jest to by odma zamarzła gdzieś czytałem też o takich przypadkach, choć golfik zawsze dogrzany jest.Cewka też daje napięcie aż mnie wczoraj w palec dziabnęła.
Golf 4 1.6 16V
Tylko kopnęła mnie jak zdjąłem kabel chciałem sprawdzić czy w ogóle daje iskrę. Ale ok jak mówisz ze na vag znowu nie ma problemu.
Golf 4 1.6 16V
Tak pytam bo były cztery rodzaje silników w dwóch jedna cewka a w dwóch fajko-cewki z tego co wiem
Golf 4 1.6 16V
Komputer pokazał znowu wypadanie zaplonu na 4 cylindrze. Po sprawdzeniu odpalili go i chodzi znowu normalnie. Nie wiem czy mu czujnik jakiś zamarzl czy co
Golf 4 1.6 16V
Co to za mechanik że nie może zdiagnozować usterki? Od początku
- świece nowe kable nowe czy dobrane pod ten model auta czy jakieś badziewie z allegro
-powyciągać fajki z cewki zobaczyć wizualnie [zaśniedziałe styki,peknięcia] psiknąc kontakt spray
-jakieś dodatkowe objawy,nierówna praca silnika ,drgania problem z uruchomieniem
-masz możliwość podmień od kogoś cewke i zobaczysz czy bład bedzie dalej twoja może siadać a szkoda kupować nową bez upewnienia się
- świece nowe kable nowe czy dobrane pod ten model auta czy jakieś badziewie z allegro
-powyciągać fajki z cewki zobaczyć wizualnie [zaśniedziałe styki,peknięcia] psiknąc kontakt spray
-jakieś dodatkowe objawy,nierówna praca silnika ,drgania problem z uruchomieniem
-masz możliwość podmień od kogoś cewke i zobaczysz czy bład bedzie dalej twoja może siadać a szkoda kupować nową bez upewnienia się
Golf 4 1.6 16V
Świece i kable nowe mają ledwo 2 miesiące. Spśikane i zero przebić na nich. Dodatkowych objawów brak , obroty trzyma tak jak powinien, problemów z uruchomieniem nie mam odpala od kopa, czasem rozrusznik mi piśnie ale on też już do wymiany. Niestety nie mam możliwości podmiany cewki, nikt ze znajomych niestety nie posiada golfa.
Golf 4 1.6 16V
Tylko znowu z tego co wiem jak by cewka siadła nie powinien też mieć wypadania zapłonu na 1 cylindrze?. Bo one chyba są powiązane ze sobą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości