kontrolka silniczek
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
kontrolka silniczek
Witam, posiadam VW G4 1.6, 16v, 2001r.
Zapaliła mi się kontrolka silniczka, co ona może oznaczać? pozdrawiam
Zapaliła mi się kontrolka silniczka, co ona może oznaczać? pozdrawiam
kontrolka silniczek
U mnie też się świeci check cały czas, tzn. po skasowaniu gaśnie i po przejechaniu ok. 200 km znów się świeci cały czas. Auto było już o jednego z lepszych mechaników VW (Sopa Serwis) i nie znaleziono żadnych błędów. Czy trzeba aktualizować sterownik oprogramowanie sterownika, czy wgrać go na nowo? Co pomaga?
- Qto
- _
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
kontrolka silniczek
jmw pisze:nie znaleziono żadnych błędów
to co jest kasowane jak błędów nie ma?jmw pisze:po skasowaniu gaśnie
kontrolka silniczek
Dobre ! Nie znam się na kasowaniu błędów za pomocą kompa i nie chcę głupot pisać, ale w trzech zakładach (dwóch dużych i jednym garażowym) już tak zrobili - powiedzieli, że skasowali check, ale błędów nie znaleziono. Pytałem też kilka dni temu, u polecanego tutaj elektromechanika i powiedział, że czasem trzeba sprawdzać po kolei, nawet rozbierać i wymieniać aż się znajdzie. Generalnie wskazywano EGR lub katalizator, ale jednoznacznie nikt nie powiedział co to, poza tym, żeby jeździć i nie przejmować się. A mnie to trochę drażni
BTW: przymierzam się do wymiany świec i ewentualnie palcocewek (przebieg 160 tys.) Może pomoże...
BTW: przymierzam się do wymiany świec i ewentualnie palcocewek (przebieg 160 tys.) Może pomoże...
kontrolka silniczek
Jedź do innego serwisu, bo robią Cię w jajo. (kasują błąd- on powraca, nie naprawiają przyczyny i znowu wracasz i kasują Cię na kasę).
Błąd= zapalona lampka. Skasowanie błędu=lampka gaśnie. Błąd wraca=usterka i znowu lampka. Wraca czasem od razu po odpaleniu jak tylko skasujesz, czasem za pół roku. Spisz co to za błąd (numer/kod) i wróć na forum z tymi danymi. Btw, kabelek najtańszy to koszt kilkunastu zł...