1.8t chiptuning pytanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8t chiptuning pytanie
Witam,Posiadam golfa 4 z silnikiem 1.8t arz, niedawno oddalem go do chipowania w Niemczech. Problem polega na tym ze oryginalnie turbo ladowalo 0.5bar po chipie wbija do 1 bara. Czy takim "biciem" turbina nie padnie szybciej(k03 - dokladnych numerow nie znam). Czy jednak jestem zmuszony do przejscia na k03s lub k04?? Pozdrawiam i czekam na szybka odpowiedz
1.8t chiptuning pytanie
U mnie K03s dmucha max 0,6 bar w serii. Dla 180km ta sama turbina dmucha 0,8 bara. Oczywiście, że padnie wcześniej, tylko pytanie czy to będzie po 50tys, czy po 200tys np. Zależy w jakim stanie jest teraz. Jak w kiepskim, to przyspieszysz agonie
Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM
Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM
Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM
1.8t chiptuning pytanie
tak z ciekawosci to na ile wyciągneli serię ?
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości