1.8T 20V rzęzi z rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8T 20V rzęzi z rozrządu
Witam. nie wiem czy te 1.8T mają jakieś bolączki z rozrządem że po wymianie rzęzi. Znajomy nagrał filmik i mi podesłał. Kompletny rozrząd był wymieniony i słychać taki dźwięk jak na filmiku.
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
1.8T 20V rzęzi z rozrządu
mi się wydaje że jakoś dziwnie nie równo pracuje silnik a do tego jak coś zadzwoni to pasek zmienia położenie.Coś tam chyba zle poskładaliście
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
1.8T 20V rzęzi z rozrządu
Pasek zmienia położenie bo popychał go żeby sprawdzić czy nie szoruje o obudowę. Jak to można źle pokładać skoro tam jest pompa, rolka napinacza, napinacz hydrauliczny i zwykła rolka. Nie da się tego źle złożyć... Ustawienie było sprawdzane pare razy a moc autko ma. Pracuje równo tylko ten dźwięk z rozrządu. pasek jakby kieruj sie do zewnętrznj strony koła wałków tak jakby koła były wyrobione. Stary pasek miał zrobione 120 tys km. czyli dużo... po założeniu nowego takie dźwięki się pojawiły...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
1.8T 20V rzęzi z rozrządu
ciężko cokolwiek powiedziec, chodzi równo a czy glosno ciezko ocenic z tego filmu. Bardziej jak by powietrze skąś uciekało? Czego nie ruszyliście przy wymianie?
Golf 4 GTi 1.8 20V TURBO AGU
1.8T 20V rzęzi z rozrządu
Był po prostu założony nowy kompletny rozrząd. Nie wiem czy są może jakieś dwa rodzaje? Dobrali według katalogu czyli raczej powinno być ok. Tylko czemu ten pasek tak zjeżdża. Są dwa rodzaje rolek i odstawień od głowicy?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
1.8T 20V rzęzi z rozrządu
Jaki macie naciąg paska nie jest naciągnięty jak struna ,jakiej firmy pasek .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
1.8T 20V rzęzi z rozrządu
Pasek hmm. Nie pamiętam ale bosch albo gates. Napinacz nowy bo na starym były takie dźwięki a po ręcznym dociągnięciu ucichało. Stary pasek był w opłakanym stanie i przejechane było na nim o ile dobrze pamiętam 140tys km.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
1.8T 20V rzęzi z rozrządu
z tego co widzę są dwa rodzaję (jesli mówimy o golfie IV 1.8t bo nawet nie podałeś kodu silnika)
z contiego
ct909wp1
ct909wp4
różnią się rolka napinacza
dla wp1 rolka V55442
dla wp4 rolka V55765
popatrz czy dostrzeżesz różnicę?
dla skf
z contiego
ct909wp1
ct909wp4
różnią się rolka napinacza
dla wp1 rolka V55442
dla wp4 rolka V55765
popatrz czy dostrzeżesz różnicę?
dla skf
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
1.8T 20V rzęzi z rozrządu
Wymiary fakt są inne ale mam wrażenie że stara rolka wyglądała jak nowa z samego już wyglądu... A tu się różnią.
musze poszukać starej rolki i sprawdzić z oryginałem... miałem starą przy zakupie ale byłem pewien że sa takie same. To by się zadzało czemu pasek zjeżdża... i jest inny naciąg.
musze poszukać starej rolki i sprawdzić z oryginałem... miałem starą przy zakupie ale byłem pewien że sa takie same. To by się zadzało czemu pasek zjeżdża... i jest inny naciąg.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
1.8T 20V rzęzi z rozrządu
może tak być ,różnica minimalna a jednak.A czy wymienialiście tłumik drgań skrętnych?do tego pokusił bym się o zmianę paska na conti.Spotkałem się że gates wydawał rózne dziwne dzwięki a dla boscha w ogóle nie wiem kto robi
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
1.8T 20V rzęzi z rozrządu
Tak tłumik drgań skrętnych był wymieniony na nowy bo podejrzewałem że nie dopina rozrządu.
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
1.8T 20V rzęzi z rozrządu
U mnie taka sama sytuacja, z tym że ja miałem problem z założeniem paska, nawet na zabezpieczonym napinaczu hydraulicznym nie mogłem go nałożyć zrobiłem błąd bo poluzowałem śrubki pompy wody i go nałożyłem (na sztywno) po czym był za mocno naszpanowany, przejechałem ok 40km i rozebrałem jeszcze raz i co zauważyłem? pasek po 40km jazdy był w gorszym stanie niż stary po 6 latach jazdy. Wniosek wysokość starej rolki napinacza h=34mm, a założona została ta z h=36mm zrobiła swoje. Jutro będę miał tą z h=34mm + znowu zmiana paska tym razem na conti. Dam znać czy będzie cisza.
Problem z założeniem paska został ten sam, ale teraz nie hałasuje po zmianie rolki na inną i paska.
Problem z założeniem paska został ten sam, ale teraz nie hałasuje po zmianie rolki na inną i paska.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości