Golf IV 1.6 wysokie obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 13
- Rejestracja: pn maja 02, 2011 15:47
Golf IV 1.6 wysokie obroty
Witam mam problem z moim golfem w benzynie. Od jakiegoś czasu samoistnie obroty wzrastają do ponad 2tys. Np dojeżdzam do skrzyzowania, jestem na biegu i trzymam sprzęgło obroty wynoszą 2/2,5tys. Puszczam sprzęgło i ruszam - obroty spadają do 800-1000 i normalnie ruszam. Wczoraj jednak dzialo sie cos dziwnego. Auto stało zapalone, na luzie i obroty nagle do prawie 3tys sie podniosly. Pozniej jechałem, wrzucilem na luz i przy okolo 50km/h obroty podszkoczyly do ponad 4tysiecy. Czym to moze byc spowodowane? Przepustnica i przeplywomierz sprawne.
- DADAN MK2
- Mały gagatek
- Posty: 124
- Rejestracja: wt kwie 03, 2012 00:04
- Lokalizacja: Krzeszowice, Miekinia
Golf IV 1.6 wysokie obroty
Co do falujących obrotów to najpierw sprawdź czujnik ciśnienia oleju wspomagania po prostu go wypnij i przypatrz czy silnik bedzie pracował równo, jeśli mówisz ze przepustnica sprawa to czy ją wymyłeś? jeśli tak to po wyciągnięciu i dokładnym umyciu powinieneś zrobić adaptacje przepustnicy za pomocą Vag-a, nie mówię juz o podstawowych rzeczach jak świece,kable,lewe powietrze itp bo to raczej sprawdziłeś pisząc post
Falujące obroty i szarpanie w 1.6 to temat numer jeden wystarczy poszukać TEMAT nie raz był poruszany na forum.
U mnie walczyłem z tym tematem dość długo przyczyna falujących obrotów było czujnik ciśnienia oleju wspomagania, a przyczyną szarpanie gdy gwałtownie przyśpieszałem i dodałem za dużo gazu a nie płynnie był silnik krokowy (o ile można to tak nazwać) w silniku 1.6 jest zintegrowana częścią przepustnicy i nie da się tego rozebrać trzeba wymienić całą przepustnice jeśli oczywiście nie pomoże wymycie jej i adaptacja, wymiana przepustnicy ostatecznie po sprawdzeniu i zrobieniu wszystkiego co trzeba. Powodzenia
Falujące obroty i szarpanie w 1.6 to temat numer jeden wystarczy poszukać TEMAT nie raz był poruszany na forum.
U mnie walczyłem z tym tematem dość długo przyczyna falujących obrotów było czujnik ciśnienia oleju wspomagania, a przyczyną szarpanie gdy gwałtownie przyśpieszałem i dodałem za dużo gazu a nie płynnie był silnik krokowy (o ile można to tak nazwać) w silniku 1.6 jest zintegrowana częścią przepustnicy i nie da się tego rozebrać trzeba wymienić całą przepustnice jeśli oczywiście nie pomoże wymycie jej i adaptacja, wymiana przepustnicy ostatecznie po sprawdzeniu i zrobieniu wszystkiego co trzeba. Powodzenia
Borowik MK4 By DADAN http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=603774" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości