co wybrać 1.8T czy 2.0
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 21Golfista21
- Gadatliwa bestia
- Posty: 717
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 14:00
- Lokalizacja: Strzelin
co wybrać 1.8T czy 2.0
Witam, zastanawiam się na zakupem mk4 w benzynce tylko nie wiem jaki motor jest trwalszy, lepszy, tańszy w eksploatacji 1.8T czy 2.0?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=351409 nowy nabytek
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
to nie, że ja się boję prędkości to prędkość boi się mnie :D
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
co wybrać 1.8T czy 2.0
1.8T
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: co wybrać 1.8T czy 2.0
1.8T będzie się lepiej zbierać. 2.0 to znowu prostsza jednostka bez turbiny czyli mniej do psucia
Ja bym rozwarzył 2.3 benzynę na łańcuchu. Tez bez turbo ale wymiana rozrządu też ci odpada a mocy juz ma trochę więcej. :
w220.com.pl już dostępne z Tapatalk
Ja bym rozwarzył 2.3 benzynę na łańcuchu. Tez bez turbo ale wymiana rozrządu też ci odpada a mocy juz ma trochę więcej. :
w220.com.pl już dostępne z Tapatalk
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
co wybrać 1.8T czy 2.0
Kumek, 2.0 w mk4 to niewypał jakich mało, poczytaj sobie o tym ile to oleju potrafi wciągać, 2,3 w mk4 pali a nie jedzie, rozrząd się wymienia bo łańcuch się rozciąga, ślizgi się zużywają. Do zmiany rozrządu potrzeba wywalać skrzynię. AQN 170 koni już jakoś jedzie ale rozwojowy to on nie jest. Jedynie dźwięk jest fajny bo to prawie vr6.
1.8T to najlesza opcja.
1.8T to najlesza opcja.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: co wybrać 1.8T czy 2.0
VR5 to niewypał względem eksploatacji, 2.0 jest stare, pamięta czasy passata b3 i nie pasuje do charakteru GTI ale jest tanie w utrzymaniu.
Polecam 1.8 T - nawet najsłabsze 150 koni
Polecam 1.8 T - nawet najsłabsze 150 koni
OPEL - Ohne Power Ewig Letzter
co wybrać 1.8T czy 2.0
odwieczne pytanie...1.8t czy 2.0 ....moim zdaniem tylko 1.8t nie zastanawiał bym się nawet.2.0 to stara konstrukcja i słaba w osiągach a dość paliwożerna. 2.3 dość awaryjna 1.8t to chyba najlepszy silnik vw benzynowy do tego prosta mapa na 180 kucy.Problem pojawia się w znalezieniu dobrego egzemplarza ale generalnie to nie ważne jakie kupisz jak trafisz dobrze to będziesz zadowolony jak trafisz zle będziesz ładował do oporu.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości