Mam taki problem że jak odpalam samochód na zimnym silniku to długo muszę kręcić a jak odpali to napoczątku poszarpuje silnikiem tak gdzieś ok przez 5 sekund, a na ciepłym pali normalnie. W czasie jazdy gdy mocno przyspieszam przeważnie z 3 na 4 i 4 na 5 to szarpie samochodem i nie ma mocy, to dzieje się tylko jak silnik jest rozgrzany.A gdy przyspieszam powoli to wszystko jest ok. I czasami mam lekkie falowanie obrotów na biegu jałowym. Zwiększone mam spalanie paliwa rzędu ok 10l/100.
Troche czytałem na forum i wymieniłem nowe świece, przewody zapłonowe, filtr powietrza, filtr paliwa, podłączyłem pod komputer ( nie miałem żadnych błędów na silniku), wyczyściłem przepustnice ( pod przepustnicą jest taka blaszka była troszkę powyginana), po przeczyszczeniu przepustnicy z tłumika zaczęło strzelać ale po 20 min jazdy przestało.
Nie pisz posta pod postem, używaj opcji "edytuj" i używaj wyszukiwarki // Qto
Problem z golfem IV 1,4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z golfem IV 1,4
Hmm właśnie ja stawiałem na przepustnicę...
To,że po przeczyszczeniu strzelał to też dziwne dla mnie,bo ja u taty czyściłem,adaptacja i wszystko było ok...
Dostaję zbyt bogatą mieszankę na to wychodzi.
Posprawdzaj jeszcze wszystkie węże od układu chłodzenia i układ dolotowy.
Jeśli wszystko jest ok to przepustnicę będziesz mieć do wymiany,bo jak na zimnym świruje,a po nagrzaniu już trzyma obroty normalnie to coś jest z nią nie tak...
Weź jeszcze zrób tzw. Hard reset i odłącz klemy na noc,a potem go odpal i poczekaj aż osiągnie temp 90 stopni.
Najlepiej jakbyś sie zgadał z kimś od ciebie kto ma taki sam silnik i byś przełożył od niego przepustnice.
Zrób to i pozbądź się.
Kup sobie 1.6 jak chcesz ekonomicznie jeździć,bo jest mniej awaryjny niż 1.4 i szybciej wyłapiesz przyczynę.
To,że po przeczyszczeniu strzelał to też dziwne dla mnie,bo ja u taty czyściłem,adaptacja i wszystko było ok...
Dostaję zbyt bogatą mieszankę na to wychodzi.
Posprawdzaj jeszcze wszystkie węże od układu chłodzenia i układ dolotowy.
Jeśli wszystko jest ok to przepustnicę będziesz mieć do wymiany,bo jak na zimnym świruje,a po nagrzaniu już trzyma obroty normalnie to coś jest z nią nie tak...
Weź jeszcze zrób tzw. Hard reset i odłącz klemy na noc,a potem go odpal i poczekaj aż osiągnie temp 90 stopni.
Najlepiej jakbyś sie zgadał z kimś od ciebie kto ma taki sam silnik i byś przełożył od niego przepustnice.
Zrób to i pozbądź się.
Kup sobie 1.6 jak chcesz ekonomicznie jeździć,bo jest mniej awaryjny niż 1.4 i szybciej wyłapiesz przyczynę.
Problem z golfem IV 1,4
właśnie że jak się nagrzeje to świruje ma te szarpania i brak mocy a temp mi nie dochodzi do 90stopni, wymienilem dzisiaj czujnik temp i to samo jest. Jutro wymienię termostat
Problem z golfem IV 1,4
termostat wymieniony temp dochodzi normalnie do 90 stopni ale mam problemy z uruchomieniem i mam szarpania podczas jazdy
- Michał_1977
- _
- Posty: 14240
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości