Witam! Mam problem w moim golfie GTI 2.3 v5, kiedy stoi więcej niż dwa dni bez odpalania i dogrzania go do 90`zaczyna się problem z odpaleniem...
po paru próbach w końcu odpali, wtedy chodzi jagby na 3 lub 4 cylindrach. po paru godzinach, odpalam i wszystko gra...
Tej sytuacji niema gdy samochód jest użytkowany codziennie.
Dodam że wymieniłem świece i filtr paliwa.. Kable zapłonowe są chyba w porządku jak i sam aparat...
Pomocy!!!
Nierówna praca silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nierówna praca silnika
może to zabrzmieć głupio ale możliwa przyczyna to że nie trzyma ciśnienia na szklankach popychaczy i stąd potrzeba długiego kręcenia aż nabije odpowiednie cisnienie wtedy zawory otwierają się prawidłowo - jeśli nie to druga możliwość - zapowietrza się układ paliwowy (celem wykluczenia zanim zaczniesz kręcić rozrusznikiem kilkakrotnie włącz stacyjkę i wyłącz - tak żeby pompa paliwa została kilka razy załączona - jeśli to pomoże przy rozruchu to układ paliwowy do sprawdzenia)
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Nierówna praca silnika
Dzięki grg474!!! Boje się że to może być ta pierwsza przyczyna... naprawa tego musi być kosztowna. Jak myślisz? Jeżeli układ paliwowy był by nie szczelny to musi śmierdzieć paliwem... czy niekoniecznie?
Nierówna praca silnika
no niekoniecznie - bo może się zapowietrzać czyli jak silnik wyłączony to powoli zaciąga powietrze do układu a paliwo wtedy cofa do zbiornikawolf89 pisze:Jeżeli układ paliwowy był by nie szczelny to musi śmierdzieć paliwem... czy niekoniecznie?
nie wiem czy ciśnienie wtedy tracą szklanki (to znowu nie jest jakaś straszna kwota) czy pompa olejuwolf89 pisze:Boje się że to może być ta pierwsza przyczyna... naprawa tego musi być kosztowna.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości