Nierówna praca silnika

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wolf89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn paź 13, 2014 21:15

Nierówna praca silnika

Post autor: wolf89 » wt sty 27, 2015 23:08

Witam! Mam problem w moim golfie GTI 2.3 v5, kiedy stoi więcej niż dwa dni bez odpalania i dogrzania go do 90`zaczyna się problem z odpaleniem...
po paru próbach w końcu odpali, wtedy chodzi jagby na 3 lub 4 cylindrach. po paru godzinach, odpalam i wszystko gra...
Tej sytuacji niema gdy samochód jest użytkowany codziennie.
Dodam że wymieniłem świece i filtr paliwa.. Kable zapłonowe są chyba w porządku jak i sam aparat...
Pomocy!!!



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Nierówna praca silnika

Post autor: grg474 » czw sty 29, 2015 19:35

może to zabrzmieć głupio ale możliwa przyczyna to że nie trzyma ciśnienia na szklankach popychaczy i stąd potrzeba długiego kręcenia aż nabije odpowiednie cisnienie wtedy zawory otwierają się prawidłowo - jeśli nie to druga możliwość - zapowietrza się układ paliwowy (celem wykluczenia zanim zaczniesz kręcić rozrusznikiem kilkakrotnie włącz stacyjkę i wyłącz - tak żeby pompa paliwa została kilka razy załączona - jeśli to pomoże przy rozruchu to układ paliwowy do sprawdzenia)


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

wolf89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pn paź 13, 2014 21:15

Nierówna praca silnika

Post autor: wolf89 » pt sty 30, 2015 12:14

Dzięki grg474!!! Boje się że to może być ta pierwsza przyczyna... naprawa tego musi być kosztowna. Jak myślisz? Jeżeli układ paliwowy był by nie szczelny to musi śmierdzieć paliwem... czy niekoniecznie?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Nierówna praca silnika

Post autor: grg474 » pt sty 30, 2015 17:50

wolf89 pisze:Jeżeli układ paliwowy był by nie szczelny to musi śmierdzieć paliwem... czy niekoniecznie?
no niekoniecznie - bo może się zapowietrzać czyli jak silnik wyłączony to powoli zaciąga powietrze do układu a paliwo wtedy cofa do zbiornika
wolf89 pisze:Boje się że to może być ta pierwsza przyczyna... naprawa tego musi być kosztowna.
nie wiem czy ciśnienie wtedy tracą szklanki (to znowu nie jest jakaś straszna kwota) czy pompa oleju


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości