Niskie obroty 1.6 16v ATN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z 1.6 16v
Ogólnie ten silnik brzmi dziwnie. Jak dla mnie to on chodzi podobnie jak 1,4 16v z nadmiernym luzem/zowalizowanym cylindrem. Wydech to wydaje dźwięki jakby był przypchany tłumik i gdzieś bokiem puszczał.
Problem z 1.6 16v
ja tam nie widzę nic dziwnego , silnik chodzi normalnie dopóki nie włączysz świateł , później chodzi jakby wypadał Ci zapłon , to będzie wina elektryki i masy.
Dźwięk wydechu normalny przy wypadaniu zapłonu.
Dźwięk wydechu normalny przy wypadaniu zapłonu.
Problem z 1.6 16v
To mnie troche uspokoiles bo z tym luzem i dziwna praca silnika to sie troche przestraszylem, ogolnie powiem tak silnik podczas jazdy zachowuje sie normalnie, przy 4 tys. idzie naprawde swietnie porownuje do poprzedniego 1.6 16v tyle ze oplowski wiec nie wiem czy to dobre porownanie. Dodam jeszcze ze jak silnik sie zagrzeje do 90° to wolne obroty sa na poziomie troche ponad 600 i wtedy jak wylacze swiatla chodzi tak jak na nagraniu jak jest zimny wylaczenie swiatel nic nie pogarsza pracy silnika. Napewno przejrze wszystkie kable ktore odkrecal przy wyciaganiu skrzyni i sprawdze jeszcze egr. Moze to nie istotne ale ladowanie na swiatlach mam 13,7 a bez swiatel 13,5- 13,8 skacza przez nierowna prace silnika.
Problem z 1.6 16v
nie bardzo...jak już napisałem słychać strasznie skakanie iskry wiec bardziej skupił bym się na kablach itdabckl pisze:później chodzi jakby wypadał Ci zapłon , to będzie wina elektryki i masy.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Re: Problem z 1.6 16v
To skakanie iskry to zaworek po stronie pasażera , chyba że chodzi Ci o inny dźwięk.pironet pisze:nie bardzo...jak już napisałem słychać strasznie skakanie iskry wiec bardziej skupił bym się na kablach itdabckl pisze:później chodzi jakby wypadał Ci zapłon , to będzie wina elektryki i masy.
Problem z 1.6 16v
Na nagraniu slychac cykanie elektrozaworu(czarna pucha kolo zbiorniczka spryskiwaczy)
Problem z 1.6 16v
też tak myślałem ale po wł świateł słychać jak by bardziej,może się mylę.Nie masz czasem rozrządu żle ustawionego?Damiano23 pisze:Na nagraniu slychac cykanie elektrozaworu(czarna pucha kolo zbiorniczka spryskiwaczy)
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Problem z 1.6 16v
Ten elektrozawor nie cyka caly czas tylko czasami i przestaje ale na nagraniu go slychac. Jesli chodzi o rozrzad to jest jedna z opcji ale musze podjechac tam gdzie mi go zmieniali zeby sprawdzili. Po wylaczeniu swiatel slychac duzo gorsza prace silnika, jak wyzej pisalem silnik ma te troche ponad 600 obrotow i momentami go zatelepie ale jak sie wylaczy swiatla wiadomo ze mniejsze obciazenie i to jeszcze bardziej pogarsza prace silnika ma to jakis sens bo juz sam niewiem.
Problem z 1.6 16v
Od dwoch dni mam taki objaw ze jak juz jest cieply silnik i odpale to albo ciezej pali, raz zgasl i za drugim odpalil a dzisiaj jak go odpalilem mial okolo 80 stopni i obroty byly 1000 jak zagrzal do 90 obroty dalej 1000 i dopiero po jakims czasie spadly na okolo 650, na zimnym jak sie odpala to nic sie nie dzieje, ciekawe czy ma to cos wspolnego z poprzednimi objawami czy cos nowego szwankuje.
Problem z 1.6 16v
mnie to śmierdzi lewym powietrzem
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Niskie obroty 1.6 16v ATN
Damiano23, masz komputer by podgladnać jakie sa parametry silnika . to ze na zegarze jest 90 stopni to nie musi tak być, obstawiam ze jest walnieta przepustnica lub zle za adaptowana , u taty była podobnie ze wywalało EPC z wiązane z czujnikem podciśnienia a szwankowała przepustnica. przeczysc styki przy komputerze
Niskie obroty 1.6 16v ATN
Komputera nie mam, teraz zadnych bledow mi nie wywala, na desce temp. pokazuje dobrze ale zastanawiam sie czy nie szwankuje czujnik temp. bo czasami mimo tego ze juz jest zagrzany chodzi jakby na ssaniu.
Niskie obroty 1.6 16v ATN
Witam, dzisiaj zapalila mi sie kontrolka esp i nie tak jak zwykle po zgaszeniu auta znikla tylko swiecila caly czas wiec zaraz po pracy podjechalem do znajomego mechanika oczywiscie jak wjezdzalem do niego to zgasla ale podlaczyl pod kompa i wywalilo blad g200 skasowal dwa bledy i narazie nie zaswiecila, ale przy okazji szukalismy przyczyn problemow z silnikiem. Pierwsza rzecz odpielismy egr i silnik nie chcial odpalic jak juz odpalil to chodzil na 400 obrotow albo i mniej i zero reakcji na gaz po podlaczeniu i skasowaniu bledu odpalil normalnie. Druga sprawa na komputerze pokazywalo temperature cieczy 5 stopni za chwile 60 stopni pozniej 0 stopni a nawet -2 a na zegarach kolo 80 stopni bylo. W sekcji wypadanie zaplonu wszedzie bylo 0.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości