Problem z GOLF 4 kontrolka check - wypadanie zapłonyu.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z GOLF 4 kontrolka check - wypadanie zapłonyu.
Witam,
jeżeli to nie w tym dziale proszę moderatora o przeniesienie wątku
Posiadam Golf 4 rocznik 2000 silnik 1.6 benzyna/gaz od jakiegoś czasu zapalała mi się kontrolka check po podpięciu pod komputer pokazywało komunikat wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze (świece i kable wymieniałem nie całe 10 tys. km temu) pojechałem więc do mechanika sprawdził świece kable i stwierdził że wszystko ok jak się poźniej okazało usunął tylko błąd i tyle zrobił ... kontrolka dalej się zaświeciła samochód tracił moc więc pojechałem jeszcze raz do mechanik innego ... sprawdził kable świece i stwierdził, że to wina cewki zapłonowej - wymienił na nową ... i znów podczas jazdy zapaliła się kontrola chceck silnik zaczął pracować jak traktorek ... pojechałem wiec do tego samego mechanika co wymienił cewkę aby naprawił podobno dobrze działający samochód po długim szukaniu (chyba on sam nie wiedział czego) stwierdził ... powodem takiego zachowania może być przepustnica badź niskie ciśnienie na baniakach trzeba to sprawdzić ... po czym podpiął komputer i wskazywało wypadanie zapłonu na 1 cylindrze ...
Co radzicie czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ....
z moich obserwacji wynika iż z wydechu wydobywają się wilgotne spaliny czas od czasu kapie woda
może ktoś pomoże.
Pozdrawiam,
jeżeli to nie w tym dziale proszę moderatora o przeniesienie wątku
Posiadam Golf 4 rocznik 2000 silnik 1.6 benzyna/gaz od jakiegoś czasu zapalała mi się kontrolka check po podpięciu pod komputer pokazywało komunikat wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze (świece i kable wymieniałem nie całe 10 tys. km temu) pojechałem więc do mechanika sprawdził świece kable i stwierdził że wszystko ok jak się poźniej okazało usunął tylko błąd i tyle zrobił ... kontrolka dalej się zaświeciła samochód tracił moc więc pojechałem jeszcze raz do mechanik innego ... sprawdził kable świece i stwierdził, że to wina cewki zapłonowej - wymienił na nową ... i znów podczas jazdy zapaliła się kontrola chceck silnik zaczął pracować jak traktorek ... pojechałem wiec do tego samego mechanika co wymienił cewkę aby naprawił podobno dobrze działający samochód po długim szukaniu (chyba on sam nie wiedział czego) stwierdził ... powodem takiego zachowania może być przepustnica badź niskie ciśnienie na baniakach trzeba to sprawdzić ... po czym podpiął komputer i wskazywało wypadanie zapłonu na 1 cylindrze ...
Co radzicie czy ktoś spotkał się z podobnym problemem ....
z moich obserwacji wynika iż z wydechu wydobywają się wilgotne spaliny czas od czasu kapie woda
może ktoś pomoże.
Pozdrawiam,
Problem z GOLF 4
Jaki masz kod silnika? Przyczyna wypadania zapłonu może być albo brak iskry albo brak paliwa albo słaba kompresja. Co do braku iskry to cewka, przewody, świece oraz wiązka idąca od cewki do sterownika silnika, oraz sam sterownik. Brak paliwa to albo zbyt słabe ciśnienie na listwie lub zapieczony wtrysk.
Problem z GOLF 4
Kod silnika mam AUS.
przewody świece są w porządku, cewka podobno wymieniona chociaż nie wygląda jak nowa a stara podobno już w koszu.
paliwa zawsze mam pół baku.
przewody świece są w porządku, cewka podobno wymieniona chociaż nie wygląda jak nowa a stara podobno już w koszu.
paliwa zawsze mam pół baku.
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Problem z GOLF 4 kontrolka check - wypadanie zapłonyu.
A ciśnienie sprężania z próbą olejową zrobione? Zaczyna się od podstaw a potem szukamy po osprzęcie
Problem z GOLF 4 kontrolka check - wypadanie zapłonyu.
tym się nie przejmujmatcris pisze:z moich obserwacji wynika iż z wydechu wydobywają się wilgotne spaliny czas od czasu kapie woda
i myślę że to jest najważniejsza podstawowa informacjamatcris pisze:Posiadam Golf 4 rocznik 2000 silnik 1.6 benzyna/gaz
a tu druga informacja.matcris pisze:pod komputer pokazywało komunikat wypadanie zapłonu na 1 i 4 cylindrze
Zacznijmy od tej drugiej - zakłądam ze nei masz cewek osobno tylko jeden aparat od którego idą 4 kable
i teraz tak cewka - 1 i 4 cylinder w cewce - sprawdzamy rezystancję - wymagana wartosć pomiędzy 4 a 6 kohmmatcris pisze:sprawdził kable świece i stwierdził, że to wina cewki zapłonowej
jeśli jest ok sprawdzamy przewody od cewki do sterownika silnika bo do tych przewodów często gazownicy dopinają się montując instalację
Jeśli wszystko ok to sprawdzamy czy problemy występują po skasowaniu błedów przy jeździe tylko na benzynie
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Problem z GOLF 4 kontrolka check - wypadanie zapłonyu.
wracając do tematu szlag mnie trafia z tym samochodem
świeci się kontrolka check odcina mu zapłon dusi dławi, świece kable, cewka wymienione. dziś gość zmierzył ciśnienie na cylindrach wyszło, że 1i 4 mają po 8 barów 2,3 po 14. Zaleca wymianę zaworów 1 i 4 oraz regenerację głowicy oraz dodatkowo pompy olejowej i może EGR. KOSZTY DUŻE ale nie jestem przekonany że diagnoza mechanika jest poprawna i czy rzeczywiście należy wymieniać całą masę części. Czy nie lepiej kupić motor.
świeci się kontrolka check odcina mu zapłon dusi dławi, świece kable, cewka wymienione. dziś gość zmierzył ciśnienie na cylindrach wyszło, że 1i 4 mają po 8 barów 2,3 po 14. Zaleca wymianę zaworów 1 i 4 oraz regenerację głowicy oraz dodatkowo pompy olejowej i może EGR. KOSZTY DUŻE ale nie jestem przekonany że diagnoza mechanika jest poprawna i czy rzeczywiście należy wymieniać całą masę części. Czy nie lepiej kupić motor.
- jjaworskyy
- Użytkownik
- Posty: 433
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
- Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK
Problem z GOLF 4 kontrolka check - wypadanie zapłonyu.
U mnie wypadanie zapłonu było spowodowane tym że silnik chlipał olej jak głupi, zarzucało świece, zrobiłem remont silnika ( pierścienie, panewki, komplet głowica i rozrząd) z robotą wyszło mnie 1500 zł. Po pomiarach widać że masz również pierścienie do wymiany. Przed remontem zastanawiałem się nad wymianą silnika ale nie wiesz co kupisz... Wybór należy do Ciebie. Pozdrawiam
Problem z GOLF 4 kontrolka check - wypadanie zapłonyu.
8 bar to już wartośc graniczna prawie. Musisz doprowadzić to do porządku. Byc może skonczy się tylko na dotarciu zaworów bo lubia się wypalac w tych motorach szczególnie zasilanych gazem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości