Obrotomierz i czujnik ciśnienia oleju i gaśnięcie silnika

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

piotraszyx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lip 28, 2014 20:01

Obrotomierz i czujnik ciśnienia oleju i gaśnięcie silnika

Post autor: piotraszyx » wt sie 12, 2014 16:56

Sprawdziłem. Komp wywalił błąd. A silnik nie chodził najlepiej. Po podłączeniu i skasowaniu błedu wszystko działa ale.... pojawia się po jakimś czasie ponownie czujnik G28
Ale nikt nie jest w stanie stwierdzić z jakiego powodu.



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Obrotomierz i czujnik ciśnienia oleju i gaśnięcie silnika

Post autor: pironet » śr sie 13, 2014 08:40

kolego mi się wydaje że wina nie leży w czujniku.Ten błąd wywala bo silnik swiruje.Błąd leży gdzieś w zasilaniu silnika,jeśli wywala przekażnik pompy (tyka) to znaczy że dostaje sygnał o przerwie w pracy,zasilaniu,sprawdzał bym po kolei wszystkie masy,łącznie z tymi przy skrzynce bezpiecznikowej,połączenie w skrzynce bezpiecznikowej,kostka stacyjki,i sam ecu.Gdzieś traci się sygnał z ecu że silnik ma pracować więc gdzieś traci się zasilanie.Ryszał bym też kablami wszystkimi w czasie jak silnik pracuje ,może coś zacznie przerywać


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

piotraszyx
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lip 28, 2014 20:01

Obrotomierz i czujnik ciśnienia oleju i gaśnięcie silnika

Post autor: piotraszyx » śr sie 13, 2014 16:10

Może nie uwierzycie ale znalazłem problem zupełnie przez przypadek. Okazało się, że są duże spadki natężenia i napięcia, a w/w powodował wiatrak od chłodnicy. Po wymianie auto śmiga bez zarzutu i nie wywala błędów na kompie. Pozdrawiam i dziękuję za wszelką pomoc



robert-ola
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz sty 19, 2014 21:29
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Obrotomierz i czujnik ciśnienia oleju i gaśnięcie silnika

Post autor: robert-ola » sob sty 24, 2015 21:52

Witam przyczyna jaka u mnie była.
Cykanie przekażnika (zbyt niskie napięcie) , strata napięcia na przewodach jesli dobry akumulator i alternator.
Oczyścić złacza przewodów + i - na odcinku akumulator ,rozrusznik , alternator



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości