1,8T AGU obcina doładowanie

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
matt0312
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: czw paź 20, 2011 22:35
Lokalizacja: Gostynin

1,8T AGU obcina doładowanie

Post autor: matt0312 » pt lip 25, 2014 22:14

Witam, mam pewien problem ponieważ auto w trasie przy jeździe ze stałą prędkością przykładowo 110km/h po jakiś 40-50 km potrafi obcinać doładowanie tak że zaczyna mnie to wkurzać. Dopiero przyspieszenie do ok. 140 w zwyż i chwilowa jazda z tą prędkością przywraca silnik do sił. Przeczucie podpowiada mi zmień tego seryjnego Icka bo nie jest odpowiednio wydajny dla 190 koni i 280nm, ale wole się spytać dla pewności czy ktoś miał taki problem :)
Najgorzej jest właśnie w gorące dni, chociaż bo ostrej jeździe obcieło mi nawet i przy 20*C



Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3229
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

1,8T AGU obcina doładowanie

Post autor: maj0nez » pt lip 25, 2014 23:10

sam sobie odpowiedziałeś na pytanie


Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T + DSG
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

Awatar użytkownika
matt0312
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: czw paź 20, 2011 22:35
Lokalizacja: Gostynin

1,8T AGU obcina doładowanie

Post autor: matt0312 » sob lip 26, 2014 09:04

No wolałem być pewny, dzięki :)



Awatar użytkownika
ADi997
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 771
Rejestracja: ndz paź 29, 2006 09:30
Lokalizacja: Leicester - UK
Kontakt:

Re: 1,8T AGU obcina doładowanie

Post autor: ADi997 » sob lip 26, 2014 18:23

matt0312 pisze:No wolałem być pewny, dzięki :)
I jesteś pewny ?? Nie prościej zlogować temp w dolocie ?? Poza tym jadąc ze stała prędkością niech będzie to 110km/h silnik nie jest obciążony, turbo pompuje znikome ciśnienie i zapłon jest delikatny to nie ma skąd być wysokiej temp w dolocie, w tym przypadku jak byś nie miał w ogóle ic to też by się nic nie stało.


Aktualne DupoVWozy:
Passat B5 3BG AWX
Golf MK2 APU+DEA
Jetta MK2 Coupe JP----->??

Projekt Golf MK2 na facebook.com/MyGolfMK2

Awatar użytkownika
matt0312
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: czw paź 20, 2011 22:35
Lokalizacja: Gostynin

1,8T AGU obcina doładowanie

Post autor: matt0312 » sob lip 26, 2014 22:50

No ale w przypadku 110km/h ze stałą prędkością + ewentualne lekkie wyprzedzanie musi być wysoka temperatura żeby obcięło, dzisiaj się dorwałem do Icka i się okazało że od strony wlotu powietrza jest trochę poharatany od kamyczków, no i w ogóle to mały kajtek jest :)



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

1,8T AGU obcina doładowanie

Post autor: bugalon » pn lip 28, 2014 21:45

Dział speed nie jest działem do diagnozy usterek. Temat przenoszę do działu technicznego.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

1,8T AGU obcina doładowanie

Post autor: bugalon » pn lip 28, 2014 21:49

Panowie, nie tutaj przenioslem przez pomylke a nie mam globalnego, niech ktos to kopnie do technicznego / benzyna prosze.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości