Witajcie
Posiadam Golfa MK IV 1.6 8v z 1999r. Jadąc dzisiaj ulicą (a w zasadzie tocząc się w korku), wbiłem drugi bieg przy około 20km/h i auto nie miało w ogóle mocy. Wolne obroty to ok. 900, a w tym momencie wahały się w okolicach 600-700, mogłem dodawać gazu i silnik nie reagował. Zgasiłem go i zapaliłem. Silnik wskoczył od razu na około 2000-2500 obrotów i trzymał się w takiej wartości. Powoli zjechałem na parking, wykonując większy skręt kierownicą obroty wzrosły nawet do 3000, po czym powoli zaczęły opadać, jednak ciągle utrzymywały się na poziomie ok 2000. Zgasiłem silnik i odczekałem chwilę, po tym czasie zapaliłem i problemu już nie było.
Czy ktoś miał podobny przypadek?
Pozdrawiam
Nagła utrata mocy i wysokie obroty po zapaleniu 1.6 8v
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nagła utrata mocy i wysokie obroty po zapaleniu 1.6 8v
Kolego podłacz go pod VAG-a sprawdz jakie błedy ci wywala i dopiero bedziemy się zastanawiać bo bez tego to jest wróżenie
Nagła utrata mocy i wysokie obroty po zapaleniu 1.6 8v
513($0201):9B
Czujnik prędkości obrotowej silnika
Niewiarygodny status
Taki błąd jest po pośpiechu vaga
Czujnik prędkości obrotowej silnika
Niewiarygodny status
Taki błąd jest po pośpiechu vaga
Nagła utrata mocy i wysokie obroty po zapaleniu 1.6 8v
kolego sciag oslony silnika i zaraz za bagnetem olejowym jest ten czujnik. Taki z kabelkiem przykrecony do bloku. Najpierw sprawdz styki bo lubia zasniedziec. Jak nie pomoze to wymiana czujnika a z nia problemu nie bedzie bo wszystko jest na wierzchu. Powodzemia i daj znac o rezultatach
Nagła utrata mocy i wysokie obroty po zapaleniu 1.6 8v
Po tych wszystkich objawach zaczęło dochodzić jeszcze do tego, że auto potrafiło zgasnąć podczas jazdy, a następnie mieć problem z ponownym zapaleniem (długie kręcenie i "strzały" w trakcie zapalania").
Zapobiegawczo przeczyściłem przepustnicę, jednak nie przyniosło to skutku, pomogła wymiana ww. czujnika położenia wału
Pozdrawiam
Zapobiegawczo przeczyściłem przepustnicę, jednak nie przyniosło to skutku, pomogła wymiana ww. czujnika położenia wału
Pozdrawiam
Nagła utrata mocy i wysokie obroty po zapaleniu 1.6 8v
najczesciej wystepujacym obiawem czujnika halla jest wlasnie gasniecie auta w trakcie jazdy lub zaraz po odpaleniu- brak iskry ,czesto mylony z uszkodzna cewka. Sugerowalem sie bledem z kompa i tymi podwyzszonymi obrotami co wskazywaly na co innego.No ale coz SR-y maja to swoje JA i ladnie to pokazuja
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości