Co zamiast AHW // ciśnienie az 17 bar ?

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kwoda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw lut 13, 2014 10:28

Co zamiast AHW // ciśnienie az 17 bar ?

Post autor: kwoda » czw lut 13, 2014 12:43

Witam.

Padł silnik w moim golfie 1.4 16v AHW 1998r. Potrzebuje kupić inny silnik i teraz pytanie bo mogę kupić w bardzo dobrym stanie ( podobno ) silnik AKQ i sprzedający zarzeka się że wszytsko będzie idealnie pasowało bez przeróbek. Na forum ciężko znaleść sensowne odpowiedzi więc zakłądam temat i pytam.
Wszytsko będzie pasowało bez przeróbek zamiast moje AHW ? Skrzynia, łapy, elektryka. ?
Pzsdr.
Ostatnio zmieniony pt lut 14, 2014 20:27 przez kwoda, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
-V.A.G-
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 660
Rejestracja: ndz lis 24, 2013 07:28
Lokalizacja: Mazowieckie

Co zamiast AHW ?

Post autor: -V.A.G- » pt lut 14, 2014 09:35

lepiej kompletny swap kupic z wiekszym silnikiem np 1.8 lub 2.0 .mniej pali jak 1.4 i mniej awaryjne .

kolega zamiast 1.4 wsadził 1.6 i wszystko pasowalo.


sprzedam : wyczyszczony nastawnik HDK 216 do afn/asv 1z/ahu . stan jak nowy. posiadam wszystkie inne czesci do golf IV sdi ,tdi VP i PD

kwoda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw lut 13, 2014 10:28

Co zamiast AHW ?

Post autor: kwoda » pt lut 14, 2014 20:27

Ok dorwałem ahw.

Sprawa ma się tak że po pomiarze ciśnienia ma aż 17 bar na każdym cylindrze. Nie włożyłem go do samochodu jeszcze dopiero to zrobię w przyszłym tygodniu. Podejrzewam ze silnik musial lezec na boku przez jakiś czas i dostalo się trochę oleju na tłoki i uszczelniło lub może być jakas inna przyczyna tego ?

pzdr



Awatar użytkownika
dr.house
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: pn lut 06, 2012 11:05
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Co zamiast AHW // ciśnienie az 17 bar ?

Post autor: dr.house » pt lut 14, 2014 20:49

Możliwości jest kilka. Spotkałem się z przypadkiem, że silnik dostał za dużej temperatury, ktoś za bardzo żyłował przez za długi czas i pod wpływem temperatury rozdęło trochę płaszcz tłoka, przez co mocniej dociskał do ścianek i takie cuda się działy :los2:


Aaaaalbo jest tyle nagaru, że tak silnik uszczelnia. Może pomóc czyszczenie preparatami do oleju :-)


Było:
Golf MK4 1.4 16V AKQ ->SWAP-> 1.8 20V AGN
Jest:
Audi A6 2.4 V6 Quattro ARJ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości