Dylemat z Golfem IV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz paź 20, 2013 10:46
Dylemat z Golfem IV
1. Jestem z Rzeszowa
2. jak instalacja nie wiem niestety bo mam wszystkie dokumenty w samochodzie, który stoi u mechanika, ale przypuszczam, że jakaś włoska ponieważ auto jest z Mediolanu.
3. Błędy pojawiają się niezależnie od gazu czy benzyny, wczoraj jak chciałem przełączyć z gazu na benzynę to nie reagował, ale jak zgasiłem samochód normalnie odpalił się na benzynie.
4. nie mam pojęcia czy teraz to zrobił ale wcześniej tego nie robiłem
5. jw.
6. numerów błędów też niestety nie znam, dzisiaj rozmawiałem tylko tak powierzchownie z nim przez telefon ale postaram się zdobyć te numery.
2. jak instalacja nie wiem niestety bo mam wszystkie dokumenty w samochodzie, który stoi u mechanika, ale przypuszczam, że jakaś włoska ponieważ auto jest z Mediolanu.
3. Błędy pojawiają się niezależnie od gazu czy benzyny, wczoraj jak chciałem przełączyć z gazu na benzynę to nie reagował, ale jak zgasiłem samochód normalnie odpalił się na benzynie.
4. nie mam pojęcia czy teraz to zrobił ale wcześniej tego nie robiłem
5. jw.
6. numerów błędów też niestety nie znam, dzisiaj rozmawiałem tylko tak powierzchownie z nim przez telefon ale postaram się zdobyć te numery.
Dylemat z Golfem IV
grg474 może mieć rację , jak mi naprawiali skrzynię biegów to też źle podłączyli masę i wyskakiwało pełno błędów , chodził na 3 cylindry.
-
- Nowicjusz
- Posty: 27
- Rejestracja: ndz lip 19, 2009 10:28
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Dylemat z Golfem IV
założę się że kodów już nie poznasz a tak poza tym u mnie na kompie nie pokazało że mam cewkę walniętą a była. Ale skoro Ci pokazało aż tyle błędów to idź za tropem grg474
Dylemat z Golfem IV
Najlepiej to zmień mechanika, bo widać że chłopina nie ogarnia, pewnie gazownia sieje błędami i te łapie komp auta. Jak kupiłeś auto z gazem to nie wiadomo ile na tej gazowni auto jeździło i możliwe że reduktor już niedomaga abo wtryski gazowe się kończą lub są zasyfione.
Podaj jaką mas instalkę, jakie wtryski, jaki reduktor.
Są to pierdoły które są do ogarnięcia przez kumatego mechanika, gaziarza
Podaj jaką mas instalkę, jakie wtryski, jaki reduktor.
Są to pierdoły które są do ogarnięcia przez kumatego mechanika, gaziarza
Dylemat z Golfem IV
jameess, dlatego pytałem czy ma to związek z benzyną czy gazem. Bo jeśli kasujesz błędy i jeżdżąc na benzynie pojawiają się to winy szukamy w instalacji silnika ewentualnie sterowniku silnika. Jeśli tylko błędy pojawiają się ponownie po procy na gazie to winy szukamy po stronie instalacji gazowej.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Dylemat z Golfem IV
witam
W tej sytuacji podstawa to jazda tylko na benzynie , wiem że boli ale innej rady tutaj nie ma , doprowadzenie silnika do porzadku a potam doprowadzenie gazowni do porzadku [przegląd wtrysków , parownika , strojenie itd. Mamy samochody które zrobiły wiele tysięcy i setek tysięcy kilometrów i trzeba się liczyć z kosztami po świeżym zakupie używki.Myśle iż zrazanie sie kosztami nie jest wyjściem z sytuacji , raczej lepszym rozwiązaniem jest albo znalezienie dobrego mechanika co łatwe nie jest albo za pomoca samokształcenia i forum wzięcie sprawy we własne ręce bo czasami przyczyny mogą być błache ,trudne do zdiagnozowania i tutaj zaczyna się korowód wymiany wszystkiego po kolei.Myśle że mechanik który nie potrafi sobie poradzić a tak zapewne jest w tym
przypadku daje na to niezbity dowód wymianą komputera , to stary slogan niekompetencji a nadmienie że przypadki awarii ecu w vw są niezwykle rzadkie
i z reguły raczej unieruchamiają samochód niż powodują wele błędów . Podstawa to vag i błędy i od nich trzeba zacząć , może trzeba poszukać wśród
kolegów posiadających vaga albo samemu spróbować to napewno przyda się na przyszłośc i to naprawdę nic trudniego a na forum wszystko jest i koledzy
napewno pomogą .Myśle że w inym przypadku to jest dalsze generowanie kosztów i łut szczęścia dot ew naprawy.Sytuacja taka może dotyczyć także
każdego innego samochodu z tym że w bardziej awaryjnch i dużo nowszych samochodach koszty osiągają już grube nawet wiele tysięcy
pozdrawiam
W tej sytuacji podstawa to jazda tylko na benzynie , wiem że boli ale innej rady tutaj nie ma , doprowadzenie silnika do porzadku a potam doprowadzenie gazowni do porzadku [przegląd wtrysków , parownika , strojenie itd. Mamy samochody które zrobiły wiele tysięcy i setek tysięcy kilometrów i trzeba się liczyć z kosztami po świeżym zakupie używki.Myśle iż zrazanie sie kosztami nie jest wyjściem z sytuacji , raczej lepszym rozwiązaniem jest albo znalezienie dobrego mechanika co łatwe nie jest albo za pomoca samokształcenia i forum wzięcie sprawy we własne ręce bo czasami przyczyny mogą być błache ,trudne do zdiagnozowania i tutaj zaczyna się korowód wymiany wszystkiego po kolei.Myśle że mechanik który nie potrafi sobie poradzić a tak zapewne jest w tym
przypadku daje na to niezbity dowód wymianą komputera , to stary slogan niekompetencji a nadmienie że przypadki awarii ecu w vw są niezwykle rzadkie
i z reguły raczej unieruchamiają samochód niż powodują wele błędów . Podstawa to vag i błędy i od nich trzeba zacząć , może trzeba poszukać wśród
kolegów posiadających vaga albo samemu spróbować to napewno przyda się na przyszłośc i to naprawdę nic trudniego a na forum wszystko jest i koledzy
napewno pomogą .Myśle że w inym przypadku to jest dalsze generowanie kosztów i łut szczęścia dot ew naprawy.Sytuacja taka może dotyczyć także
każdego innego samochodu z tym że w bardziej awaryjnch i dużo nowszych samochodach koszty osiągają już grube nawet wiele tysięcy
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob gru 21, 2013 08:16 przez kovisoy, łącznie zmieniany 1 raz.
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Dylemat z Golfem IV
Dokładnie, lub wypadanie zapłonu na jednym z cylindrów pomimo całkowitej sprawności mechanicznej jak i układu zapłonowegokovisoy pisze:o stary slogan niekompetencji a nadmienie że przypadki awarii ecu w vw są niezwykle rzadkie
i z reguły raczej unieruchamiają samochód niż powodują wele błędów
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz paź 20, 2013 10:46
Dylemat z Golfem IV
Witajcie.
Problemem okazała się awaria jednego z wtryskiwaczy (na pierwszym cylindrze) i teraz pytanie dalej czy jak juz zaczynaja leciec wtryski to czy nie lepiej dac sobie spokoj z tym autem? (powtarzam - nie jestem znawca samochodow stad moje pytanie zresztą)
Problemem okazała się awaria jednego z wtryskiwaczy (na pierwszym cylindrze) i teraz pytanie dalej czy jak juz zaczynaja leciec wtryski to czy nie lepiej dac sobie spokoj z tym autem? (powtarzam - nie jestem znawca samochodow stad moje pytanie zresztą)
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
Dylemat z Golfem IV
W przypadku silnika benzynowego to jest pryszcz nie awariaSzelson 1992 pisze:Problemem okazała się awaria jednego z wtryskiwaczy (na pierwszym cylindrze)
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz paź 20, 2013 10:46
Dylemat z Golfem IV
Jedyne co mnie jeszcze delikatnie martwi to jak stoje na swiatlach to ma takie delikatne drgania swiece wymienilem cewki tez sa juz ok wiec co teraz ? Przewody? Regulacja gazu? Silniczek krokowy? Chociaz to ostatnie chyba nie bo obroty nie faluja
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz paź 20, 2013 10:46
Dylemat z Golfem IV
Przeczytalem kiedy na forum ze moze to byc wina walkow rozrzadu ktore lubia robic problemy i fakt u mnie byla juz awaria, wymienilem rok temu cala gore silnika i strasznie sie boje ze moze byc powoli powtorka z rozrywki...
-
- Nowicjusz
- Posty: 18
- Rejestracja: ndz paź 20, 2013 10:46
Dylemat z Golfem IV
Przeczytalem kiedy na forum ze moze to byc wina walkow rozrzadu ktore lubia robic problemy i fakt u mnie byla juz awaria, wymienilem rok temu cala gore silnika i strasznie sie boje ze moze byc powoli powtorka z rozrywki...
Re: Dylemat z Golfem IV
Z problemem poszarpywania również się zmagamy viewtopic.php?f=139&t=522030" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości