Wymiana cewki zapłonowej.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- dominiks1980
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: czw cze 18, 2009 17:56
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Wymiana cewki zapłonowej.
Witam.
Objawy z jakimi się zmagam to szarpanie przy okolicy 2000 obr/min. Autko to mk4 1,4 16V z silnikiem AKQ.
Świece mam nowe, wymieniane miesiąc temu przy okazji montażu instalacji LPG. Dzisiaj wymieniłem kable WN. I nadal nic. Szarpanie to było też przed montażem instalacją LPG więc wyklucza to jej winę. Pozostała wymiana cewki, ale na allegro po wpisaniu w wyszukiwarkę "cewka zapłonowa akq" wyszukuje jakieś 2 rodzaje.
1.
2.
Ja u siebie mam to 2. ale co to jest to 1. ?
Objawy z jakimi się zmagam to szarpanie przy okolicy 2000 obr/min. Autko to mk4 1,4 16V z silnikiem AKQ.
Świece mam nowe, wymieniane miesiąc temu przy okazji montażu instalacji LPG. Dzisiaj wymieniłem kable WN. I nadal nic. Szarpanie to było też przed montażem instalacją LPG więc wyklucza to jej winę. Pozostała wymiana cewki, ale na allegro po wpisaniu w wyszukiwarkę "cewka zapłonowa akq" wyszukuje jakieś 2 rodzaje.
1.
2.
Ja u siebie mam to 2. ale co to jest to 1. ?
Ostatnio zmieniony wt lis 12, 2013 20:09 przez dominiks1980, łącznie zmieniany 1 raz.
Wymiana cewki zapłonowej.
Nr 1 masz cewko fajke nie wiem w jakich modelach występuje w 1.4. Ja mam to ze zdjęcia nr 2 . U mnie takie deliktane szarpanie występuje w przedziale 1900-2200 obrotów potem jak ręką odjął. Ale tez zauważyłem że jest to zależne od biegu wrzuconego )
Mam ten sam problem przy tej samej liczbie obrotów zrobiłem już to samo co Ty : )) nie wymieniłem ten cewki .
Będę śledził temat.
Pozdrawiam
Mam ten sam problem przy tej samej liczbie obrotów zrobiłem już to samo co Ty : )) nie wymieniłem ten cewki .
Będę śledził temat.
Pozdrawiam
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Wymiana cewki zapłonowej.
Nie wymieniaj tej cewki, bo to wina EGRa., Odłącz go, i zobaczysz różnice., tzn. odłącz wężyk tylko zatkaj go np. śrubą M5
- dominiks1980
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: czw cze 18, 2009 17:56
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- vp-tdi
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: pt paź 11, 2013 15:15
- Lokalizacja: mazowieckie ,gostynin ,gąbin
Wymiana cewki zapłonowej.
cewko fajka ,boże ale patenty iżynierowie wymyślają
sprzedam na czesci VW golf II 1.3mh 5d 88r i VW golf III 1.9D 1y tanio.
Wymiana cewki zapłonowej.
Robiłes co? Zaślepiłeś go czy tylko odłaczyłeś wtyczkę lub węzyk z podciśnieniem?dominiks1980 pisze:Numer z EGR już robiłem i bez zmian, nic to nie dało.
Jeżeli nie zaslepisz go fizycznie to nie masz pewności, że ci nie *#cenzura#* spalin do dolotu.
- dominiks1980
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: czw cze 18, 2009 17:56
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Wymiana cewki zapłonowej.
Robiłem tak jak piszesz. Cewka dzisiaj dotarł, po pracy ją założyłem, zrobiłem już 40km i wszystko w porządku Problem z głowy
Wymiana cewki zapłonowej.
Dominik to szarpanie mialeś miedzy 1900 -2200 obrotów ? z czego cewke kupiłeś ? . czyli jest jednak światełko w tunelu dla mojego silnika ?:p
- dominiks1980
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: czw cze 18, 2009 17:56
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Wymiana cewki zapłonowej.
Mi szarpało tak na oko przy obrotach 1800 - 2000, musiałem jeździć tak żeby obroty nie spadały poniżej 2000. Kupiłem cewkę Getza za 120zł z przesyłką.
Wymiana cewki zapłonowej.
Zdawaj systematycznie relacje czy nie wróciło szarpanie bo to bolączka wszystkich użytkowników aut z silnikami 1,4 16V i 1,6 16V.
- dominiks1980
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: czw cze 18, 2009 17:56
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Wymiana cewki zapłonowej.
No i pochwaliłem się i mam za swoje.
Zrobiłem 30 km i zaczęły się inne cyrki po przekroczeniu około 1100 obr/min. Po podpięciu pod komputer mam błędy których wcześniej nie było:
00609 - Wyjscie zaplonu 1
26-00 - Otwarte wyjscie
00610 - Wyjscie zaplonu 2
26-00 - Otwarte wyjscie
Po powrocie do starej cewki błędów żadnych nie ma, czyli ewidentnie uwalona cewka :/
No to czeka mnie cyrk z reklamacją, teraz żałuje że to przez allegro kupiłem :/
Zrobiłem 30 km i zaczęły się inne cyrki po przekroczeniu około 1100 obr/min. Po podpięciu pod komputer mam błędy których wcześniej nie było:
00609 - Wyjscie zaplonu 1
26-00 - Otwarte wyjscie
00610 - Wyjscie zaplonu 2
26-00 - Otwarte wyjscie
Po powrocie do starej cewki błędów żadnych nie ma, czyli ewidentnie uwalona cewka :/
No to czeka mnie cyrk z reklamacją, teraz żałuje że to przez allegro kupiłem :/
Wymiana cewki zapłonowej.
Dowiadywałem się po innych sklepach ( miejscowych ) ceny orygoinalnych ok 360 zł najtaniej potem zamienniki 220 do 202 .
Tanie mięso psy jedzą :/
Tanie mięso psy jedzą :/
- dominiks1980
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: czw cze 18, 2009 17:56
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Wymiana cewki zapłonowej.
Też mam problem przy przyspieszaniu(na 2 i 3) występują lekkie szarpnięcia a wymieniłem już świece, przewody i filtr paliwa, nie wymieniałem jeszcze tego modułu 032 905 106B czy jest sens zaryzykować kupienia używki ? Czy oprócz tego modułu występują u mnie te cewki z pierwszego zdjęcia ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości