Problem Sonda Labda , szarpanie silnikien 1.4 16v akq
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem Sonda Labda , szarpanie silnikien 1.4 16v akq
Witam Panowie .
Od pewnego czasu mam problemy ze swoim autkiem
Silnik 1.4 16v oznaczenie akq golfik z roku 99 wersja bieda brak dodatkowych układów elek. ( szyby lustra )
Sprawa ma sie następująco od pewnego czasu zauważyłem dwa a nawet trzy dziwne objawy . Autko przy stałej jeździe z obrotami od 1900 do 2300 lekko podszarpuje jest to delikatne ledwo wyczuwalne podszarpywanie ale jednak zauważalne .
Dodatkowo zwiększyło mi sie spalanie kiedyś mieściłem sie w granicach 7 l benzyny na 100 km 7.4 to było jego max
na chwile obecna na 9.5 l jestem ws tanie zrobić 105 km i to przy na prawdę deliktanej nodze :/
Oraz ostatnim objawem jest raz na jakiś czas dziwna rzecz jadąc stałą prędkością np 100km/h autko jakby na 3 sek gasło/gasneło. W tym momencie możesz dodac wiecej gazu odjąć a ono toczy się mimowolnie.
po 3 sek wszystko wraca do normy jakby nic sie nie działo wcześniej
Do rzeczy .
na pierwszy ogień poszły kable zapł wymieniłem bez róznicy po kablach wymieniłem tłumiki środkowy i końcowy akurat okazało sie że sa przegnite i mają parę dziurek. teraz sa nowe ale auto dalej szarpie.
kolejną rzeczą jaka zrobiłem to : czyszczenie przepustnicy na błysk blaski pod nią oraz adaptacja vagiem ( wg. vaga ADAPTACJA OK )
Ktoś pewnie zaproponuje że to nieszczelny kolektor dolotowy - dzisiaj sprawdzałem cały silnik opsikałem dezodorantem BONDA na biegu jałowym nie zauważyłem żadnej zmiany w obrotach silnika
to dalej nie pomogło w znalezieniu przyczyny szarpania i dużego spalania
Teraz stawiam że to może być wina sondy lambda stąd zrobiłem parę zrzutów ekranu pracującej sondy na scopie ( foto w załączniku )
Wyprzedzenie wtrysku książkowe 3.6 ms wiec wszystko też spoko
Jutro mam zamiar zatykać egr koło przepustnicy bo czytałem że to może być tez tego ustrojstwa wina ( odpicie wtyczki raczej nic nie pomagało )
Dodatkowo na dniach zmienie jeszcze świeczki bo te maja nalatane co najmniej 30kkm a montowałem przedwczoraj gaz w aucie i wypadało by je również zmienić
Ostatnią rzecza która jeszcze przychodzi mi do głowy to cewka i tuta bede musiał szukać kogoś z podobnym ustrojstwem na podmiankę bo nie chce niepotrzebnie pakować się w koszta.
Na koniec dodaje troche logów pierwszy raz je robiłem więc jest w nich troche chaosu .
Group A:,'001,,,,Group B:,'002,,,,Group C:,'003
,,Engine speed,Coolant temp.,Lambda probe,Conditions,,Engine speed,Injection period,ECU supply,Air intake temp,,Engine speed,Engine load,Throttle angle,TV positioner
,TIME,700-800,85-110,0.000-0.900,00000000,TIME,700-800,2.56-5.12,11.5-14.5,15-70,TIME,700-800,12-40,1-7,duty cycle
Marker,STAMP, /min,°C, V,,STAMP, /min, ms, V,°C,STAMP, /min,%,°,%
,1.43,747,89.0,0.103,00000000,0.01,750,3.00,13.90,38.0,0.71,747,16.2,2.5,18.8
,3.62,744,89.0,0.738,00000000,2.18,744,2.98,13.90,38.0,2.90,747,15.9,2.5,18.8
,5.79,744,89.0,0.462,00000000,4.43,750,3.11,13.90,38.0,5.09,747,15.8,2.5,18.8
,7.97,744,89.0,0.060,00000000,6.56,750,3.12,13.90,38.0,7.25,741,16.3,2.5,18.8
,10.24,747,89.0,0.063,00000000,8.72,744,3.02,13.90,38.0,9.45,744,16.2,2.5,18.8
,12.38,750,89.0,0.117,00010100,10.94,744,3.12,14.00,38.0,11.63,744,16.3,2.5,18.8
,14.43,3997,89.0,0.000,00001010,12.97,4692,18.80,14.00,39.0,13.73,5364,9.1,14.0,70.6
,16.53,4013,88.0,0.000,00001010,15.10,5131,19.30,13.90,40.0,15.77,5406,9.0,14.0,70.6
,18.54,3658,87.0,0.000,00001010,17.13,5865,3.43,13.90,41.0,17.84,4998,8.5,13.5,67.5
,20.56,3679,87.0,0.000,00001010,19.15,5588,10.92,14.00,41.0,19.88,5029,8.6,13.5,67.5
,22.72,911,87.0,0.000,00000000,21.31,2530,0.00,14.00,40.0,22.01,1531,7.3,3.5,23.5
,24.88,768,87.0,0.047,00000000,23.42,797,3.36,13.90,40.0,24.17,768,18.3,3.5,23.5
,27.05,765,87.0,0.047,00000000,25.60,768,4.17,14.00,40.0,26.35,765,17.9,3.0,22.4
,29.20,759,88.0,0.252,00000000,27.76,765,3.87,14.00,39.0,28.49,762,17.3,3.0,21.2
Ps . usterki szukam od września kiedy to na przeglądzie wyszły mi podwojone normy spalania we wszystkich możliwych próbach ( stąd tez wydaje mi się że jest to powiązane z wysokim spalaniem )
Od pewnego czasu mam problemy ze swoim autkiem
Silnik 1.4 16v oznaczenie akq golfik z roku 99 wersja bieda brak dodatkowych układów elek. ( szyby lustra )
Sprawa ma sie następująco od pewnego czasu zauważyłem dwa a nawet trzy dziwne objawy . Autko przy stałej jeździe z obrotami od 1900 do 2300 lekko podszarpuje jest to delikatne ledwo wyczuwalne podszarpywanie ale jednak zauważalne .
Dodatkowo zwiększyło mi sie spalanie kiedyś mieściłem sie w granicach 7 l benzyny na 100 km 7.4 to było jego max
na chwile obecna na 9.5 l jestem ws tanie zrobić 105 km i to przy na prawdę deliktanej nodze :/
Oraz ostatnim objawem jest raz na jakiś czas dziwna rzecz jadąc stałą prędkością np 100km/h autko jakby na 3 sek gasło/gasneło. W tym momencie możesz dodac wiecej gazu odjąć a ono toczy się mimowolnie.
po 3 sek wszystko wraca do normy jakby nic sie nie działo wcześniej
Do rzeczy .
na pierwszy ogień poszły kable zapł wymieniłem bez róznicy po kablach wymieniłem tłumiki środkowy i końcowy akurat okazało sie że sa przegnite i mają parę dziurek. teraz sa nowe ale auto dalej szarpie.
kolejną rzeczą jaka zrobiłem to : czyszczenie przepustnicy na błysk blaski pod nią oraz adaptacja vagiem ( wg. vaga ADAPTACJA OK )
Ktoś pewnie zaproponuje że to nieszczelny kolektor dolotowy - dzisiaj sprawdzałem cały silnik opsikałem dezodorantem BONDA na biegu jałowym nie zauważyłem żadnej zmiany w obrotach silnika
to dalej nie pomogło w znalezieniu przyczyny szarpania i dużego spalania
Teraz stawiam że to może być wina sondy lambda stąd zrobiłem parę zrzutów ekranu pracującej sondy na scopie ( foto w załączniku )
Wyprzedzenie wtrysku książkowe 3.6 ms wiec wszystko też spoko
Jutro mam zamiar zatykać egr koło przepustnicy bo czytałem że to może być tez tego ustrojstwa wina ( odpicie wtyczki raczej nic nie pomagało )
Dodatkowo na dniach zmienie jeszcze świeczki bo te maja nalatane co najmniej 30kkm a montowałem przedwczoraj gaz w aucie i wypadało by je również zmienić
Ostatnią rzecza która jeszcze przychodzi mi do głowy to cewka i tuta bede musiał szukać kogoś z podobnym ustrojstwem na podmiankę bo nie chce niepotrzebnie pakować się w koszta.
Na koniec dodaje troche logów pierwszy raz je robiłem więc jest w nich troche chaosu .
Group A:,'001,,,,Group B:,'002,,,,Group C:,'003
,,Engine speed,Coolant temp.,Lambda probe,Conditions,,Engine speed,Injection period,ECU supply,Air intake temp,,Engine speed,Engine load,Throttle angle,TV positioner
,TIME,700-800,85-110,0.000-0.900,00000000,TIME,700-800,2.56-5.12,11.5-14.5,15-70,TIME,700-800,12-40,1-7,duty cycle
Marker,STAMP, /min,°C, V,,STAMP, /min, ms, V,°C,STAMP, /min,%,°,%
,1.43,747,89.0,0.103,00000000,0.01,750,3.00,13.90,38.0,0.71,747,16.2,2.5,18.8
,3.62,744,89.0,0.738,00000000,2.18,744,2.98,13.90,38.0,2.90,747,15.9,2.5,18.8
,5.79,744,89.0,0.462,00000000,4.43,750,3.11,13.90,38.0,5.09,747,15.8,2.5,18.8
,7.97,744,89.0,0.060,00000000,6.56,750,3.12,13.90,38.0,7.25,741,16.3,2.5,18.8
,10.24,747,89.0,0.063,00000000,8.72,744,3.02,13.90,38.0,9.45,744,16.2,2.5,18.8
,12.38,750,89.0,0.117,00010100,10.94,744,3.12,14.00,38.0,11.63,744,16.3,2.5,18.8
,14.43,3997,89.0,0.000,00001010,12.97,4692,18.80,14.00,39.0,13.73,5364,9.1,14.0,70.6
,16.53,4013,88.0,0.000,00001010,15.10,5131,19.30,13.90,40.0,15.77,5406,9.0,14.0,70.6
,18.54,3658,87.0,0.000,00001010,17.13,5865,3.43,13.90,41.0,17.84,4998,8.5,13.5,67.5
,20.56,3679,87.0,0.000,00001010,19.15,5588,10.92,14.00,41.0,19.88,5029,8.6,13.5,67.5
,22.72,911,87.0,0.000,00000000,21.31,2530,0.00,14.00,40.0,22.01,1531,7.3,3.5,23.5
,24.88,768,87.0,0.047,00000000,23.42,797,3.36,13.90,40.0,24.17,768,18.3,3.5,23.5
,27.05,765,87.0,0.047,00000000,25.60,768,4.17,14.00,40.0,26.35,765,17.9,3.0,22.4
,29.20,759,88.0,0.252,00000000,27.76,765,3.87,14.00,39.0,28.49,762,17.3,3.0,21.2
Ps . usterki szukam od września kiedy to na przeglądzie wyszły mi podwojone normy spalania we wszystkich możliwych próbach ( stąd tez wydaje mi się że jest to powiązane z wysokim spalaniem )
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Problem Sonda Labda , szarpanie silnikien 1.4 16v akq
Panowie
Dzisiaj z nudów poprawiłem masy (- ) w aucie przed zimą oraz dorobiłem blaszkę ( z puszki bo z puszki ) aby zatkać EGR ( koło podstawy przepustnicy ) . Jeśli to coś pomoże to dorobie tą uszczelkę z kawałka płaskownika ( w pracy mam możliwość ).
Jurto z rana podjadę do sklepu w poszukiwaniu świeczek jak to nie pomoże to załamuje ręce.
Dzisiaj z nudów poprawiłem masy (- ) w aucie przed zimą oraz dorobiłem blaszkę ( z puszki bo z puszki ) aby zatkać EGR ( koło podstawy przepustnicy ) . Jeśli to coś pomoże to dorobie tą uszczelkę z kawałka płaskownika ( w pracy mam możliwość ).
Jurto z rana podjadę do sklepu w poszukiwaniu świeczek jak to nie pomoże to załamuje ręce.
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: czw lip 08, 2010 15:30
- Lokalizacja: Krosno Odrzańskie
- Kontakt:
Problem Sonda Labda , szarpanie silnikien 1.4 16v akq
Kolego z tego co ja się orientowałem to w tych samochodach często lubią umierać czujniki obrotów wałka rozrządu. a nie ma problemów z odpalaniem?
Problem Sonda Labda , szarpanie silnikien 1.4 16v akq
ani troche . od strzała zawsze , czy ciepły czy zimny bez różnicy . ostatnio problem z odpalaniem miał rok temu w zime przy -20 stopniach . Ale to mój akumulator przestał żyć więć no )
Można sprawdzić jakoś działanie tego czujnika ? mówie tutaj o sprawdzeniu napięć na wtyczce albo poprzez vaga ?
problem z dużym spalanem jest dość istotny ponieważ zatankowałem 35l gazu i przejchałem narazie nie całe 200 km a już mi powoli rezerwa zaczyna się świecić ;/ jest to z grubsza przesada.
Po zatkaniu zaworu EGR autko ma dziwne objawy przy równych 3 tyś obrotów cała buda wchodzi w rezonans i zaczyna trzeszczeć . A autko i tak delikatnie podszapuje . Jutro demontuje to ustrojstwo.
Można sprawdzić jakoś działanie tego czujnika ? mówie tutaj o sprawdzeniu napięć na wtyczce albo poprzez vaga ?
problem z dużym spalanem jest dość istotny ponieważ zatankowałem 35l gazu i przejchałem narazie nie całe 200 km a już mi powoli rezerwa zaczyna się świecić ;/ jest to z grubsza przesada.
Po zatkaniu zaworu EGR autko ma dziwne objawy przy równych 3 tyś obrotów cała buda wchodzi w rezonans i zaczyna trzeszczeć . A autko i tak delikatnie podszapuje . Jutro demontuje to ustrojstwo.
Problem Sonda Labda , szarpanie silnikien 1.4 16v akq
Robiłęm jeszcze dzisiaj te piomiary i bardzo prosze oto fotki z tego co wyszło . zrobiłem jeszcze raz logi przy obrotach 3k i dziwną sprawą wg mnie jest że sonda daje napięcie i trzyma się w granicy max
,Group A:,'001,,,,Group B:,'002,,,,Group C:,'005
,,Engine speed,Coolant temp.,Lambda probe,Conditions,,Engine speed,Injection period,ECU supply,Air intake temp,,Engine speed,Filter duty,Fuel usage,TV cal.
,TIME,700-800,85-110,0.000-0.900,00000000,TIME,700-800,2.56-5.12,11.5-14.5,15-70,TIME,700-800,6.0-19.0,0.50-1.10,XX000000
Marker,STAMP, /min,°C, V,,STAMP, /min, ms, V,°C,STAMP, /min,%, l/h,
,0.75,3251,93.0,0.098,00010110,1.44,3326,3.53,13.70,41.0,0.02,3251,80.0,2.43,00000000
,2.86,3390,93.0,0.732,00010110,3.55,3340,3.30,13.80,41.0,2.16,3377,80.0,2.64,00000000
,5.04,3276,93.0,0.708,00010110,5.76,3264,3.46,13.70,41.0,4.27,3302,7.5,2.41,00000000
,7.13,3276,93.0,0.603,00010110,7.85,3276,3.53,13.80,41.0,6.46,3264,8.5,2.44,00000000
,9.31,3276,92.0,0.693,00010110,10.06,3264,3.24,13.70,42.0,8.59,3276,0.0,2.49,00000000
,11.55,3150,91.0,0.660,00010110,12.26,3200,3.59,13.70,42.0,10.82,3163,7.5,2.25,00000000
,13.68,3251,91.0,0.606,00010110,14.45,3264,3.54,13.80,42.0,13.04,3226,8.0,2.56,00000000
,15.87,3276,90.0,0.714,00010110,16.58,3276,3.33,13.70,42.0,15.15,3276,9.0,2.56,00000000
,18.08,3289,90.0,0.708,00010110,18.86,3289,3.54,13.70,42.0,17.33,3289,9.5,2.51,00000000
,20.12,3289,89.0,0.693,00010110,20.81,3289,3.43,13.70,42.0,19.50,3289,10.5,2.50,00000000
,22.24,3302,89.0,0.705,00010110,22.89,3326,3.30,13.80,42.0,21.50,3289,11.0,2.48,00000000
,24.33,3353,89.0,0.747,00010110,25.07,3366,3.54,13.80,42.0,23.63,3353,7.5,2.52,00000000
,26.51,3353,88.0,0.684,00010110,27.24,3340,3.21,13.80,42.0,25.82,3366,8.5,2.44,00000000
,28.65,3326,88.0,0.744,00010110,29.42,3326,3.26,13.80,42.0,27.95,3340,9.0,2.38,00000000
,30.79,3326,88.0,0.404,00010110,31.50,3340,3.36,13.80,42.0,30.14,3326,9.5,2.45,00000000
,32.84,3326,88.0,0.609,00010110,33.60,3315,3.15,13.80,43.0,32.14,3340,10.5,2.36,00000000
,35.00,3289,88.0,0.573,00010110,35.71,3276,3.24,13.80,43.0,34.28,3302,11.0,2.35,00000000
,37.14,3276,88.0,0.147,00010110,37.83,3289,3.37,13.80,43.0,36.46,3264,11.5,2.25,00000000
,39.21,3276,88.0,0.633,00010110,39.91,3264,3.15,13.80,43.0,38.49,3276,12.5,2.27,00000000
,41.35,3251,89.0,0.404,00010110,42.09,3251,3.15,13.80,43.0,40.65,3264,13.0,2.28,00000000
,43.46,3251,89.0,0.081,00010110,44.07,3251,3.33,13.80,43.0,42.79,3251,13.5,2.33,00000000
,45.32,3264,89.0,0.735,00010110,46.09,3264,3.35,13.80,43.0,44.73,3264,14.5,2.35,00000000
,47.53,3251,90.0,0.224,00010110,48.22,3251,3.06,13.80,43.0,46.76,3264,15.0,2.30,00000000
,49.56,3251,90.0,0.570,00010110,50.25,3264,3.36,13.80,43.0,48.89,3251,15.5,2.19,00000000
,51.69,3264,91.0,0.326,00010110,52.29,3264,3.20,13.80,43.0,50.97,3264,16.0,2.30,00000000
,53.62,3276,91.0,0.348,00010110,54.37,3353,8.43,13.80,43.0,52.95,3276,17.0,2.26,00000000
,55.75,4959,92.0,0.270,00010110,56.53,4928,3.68,13.80,45.0,55.06,4845,17.5,7.17,00000000
,57.94,4794,92.0,0.280,00010110,58.66,4743,3.78,13.70,45.0,57.24,4858,27.0,4.06,00000000
,60.23,4692,93.0,0.308,00010110,60.96,4674,3.95,13.70,46.0,59.45,4706,39.0,4.06,00000000
,62.40,4655,93.0,0.324,00010110,63.12,4655,3.98,13.80,46.0,61.68,4655,0.0,4.20,00000000
,64.68,4674,93.0,0.138,00010110,65.51,4674,3.98,13.70,46.0,63.86,4674,7.5,4.18,00000000
,67.11,4674,93.0,0.618,00010110,67.84,4674,3.75,13.70,46.0,66.31,4674,8.0,4.26,00000000
,69.33,3315,93.0,0.046,00010110,70.05,3621,3.83,13.70,46.0,68.66,3997,0.0,2.45,00000000
,71.48,3226,93.0,0.753,00010110,72.20,2958,2.71,13.70,45.0,70.76,3542,8.5,2.64,00000000
,73.57,2703,93.0,0.717,00010110,74.24,2642,2.78,13.70,45.0,72.90,2811,0.0,1.66,00000000
,75.67,2581,92.0,0.687,00010110,76.39,2570,3.01,13.70,45.0,74.96,2601,8.0,1.60,00000000
,77.81,2550,92.0,0.663,00010110,78.55,2530,2.99,13.70,44.0,77.11,2560,8.5,1.64,00000000
,79.95,2499,91.0,0.594,00010110,80.66,2479,2.83,13.70,44.0,79.22,2510,9.0,1.58,00000000
,82.11,2438,91.0,0.663,00010110,82.85,2429,2.75,13.70,44.0,81.41,2460,10.0,1.50,00000000
,84.32,2419,90.0,0.169,00010110,84.96,2410,2.81,13.70,44.0,83.52,2429,10.5,1.51,00000000
,86.30,2388,90.0,0.068,00010110,87.02,2388,2.81,13.70,44.0,85.65,2397,11.0,1.40,00000000
,88.48,2378,89.0,0.603,00010110,89.23,2378,2.95,13.70,44.0,87.76,2378,12.0,1.46,00000000
,90.61,2429,89.0,0.067,00010110,91.31,2448,2.66,13.80,44.0,89.92,2410,12.5,1.43,00000000
,92.64,2448,89.0,0.157,00010110,93.38,2448,2.56,13.80,44.0,91.95,2448,13.0,1.38,00000000
,94.83,2438,88.0,0.087,00010110,95.57,2438,2.69,13.80,44.0,94.10,2448,14.0,1.36,00000000
,96.93,2448,88.0,0.095,00010110,97.55,2448,2.57,13.80,44.0,96.26,2448,14.5,1.37,00000000
,98.99,2448,88.0,0.124,00010110,99.74,2218,2.14,13.80,44.0,98.28,2448,15.0,1.39,00000000
,101.20,893,88.0,0.003,00000000,101.92,762,3.22,13.70,44.0,100.46,1321,0.0,0.42,00000000
,103.28,771,88.0,0.033,00000000,104.00,771,3.75,13.70,44.0,102.58,759,7.0,0.55,00000000
,105.50,768,88.0,0.346,00000000,106.21,759,3.49,13.70,43.0,104.72,771,7.5,0.61,00000000
,107.65,765,89.0,0.044,00000000,108.35,756,3.37,13.70,43.0,106.94,759,8.5,0.55,00000000
Był moment kiedy patrzyłem na vaga że napiecie utryzmywało sie stale na pozionie 0.750 przy wysokich obrotach oczywiscie
Problem Sonda Labda , szarpanie silnikien 1.4 16v akq
a powiedz tak sie robi tylko na gazie czy i na benzynie ?
- 1208Krzysiek
- Mały gagatek
- Posty: 116
- Rejestracja: czw wrz 19, 2013 22:51
- Lokalizacja: OPOLSKIE
Re: Problem Sonda Labda , szarpanie silnikien 1.4 16v akq
Jak byk widac , Czego ty jeszcze szukasz ic do sklepu po sonde bo wiecej na gaziwo wydasz niz ta lambda kosztuje, standardowe objawy w 1,4 przy walnietej sadzie , lub sadzie typu tajwan z allegro.mmagikk pisze:
Robiłęm jeszcze dzisiaj te piomiary i bardzo prosze oto fotki z tego co wyszło . zrobiłem jeszcze raz logi przy obrotach 3k i dziwną sprawą wg mnie jest że sonda daje napięcie i trzyma się w granicy max
,Group A:,'001,,,,Group B:,'002,,,,Group C:,'005
,,Engine speed,Coolant temp.,Lambda probe,Conditions,,Engine speed,Injection period,ECU supply,Air intake temp,,Engine speed,Filter duty,Fuel usage,TV cal.
,TIME,700-800,85-110,0.000-0.900,00000000,TIME,700-800,2.56-5.12,11.5-14.5,15-70,TIME,700-800,6.0-19.0,0.50-1.10,XX000000
Marker,STAMP, /min,°C, V,,STAMP, /min, ms, V,°C,STAMP, /min,%, l/h,
,0.75,3251,93.0,0.098,00010110,1.44,3326,3.53,13.70,41.0,0.02,3251,80.0,2.43,00000000
,2.86,3390,93.0,0.732,00010110,3.55,3340,3.30,13.80,41.0,2.16,3377,80.0,2.64,00000000
,5.04,3276,93.0,0.708,00010110,5.76,3264,3.46,13.70,41.0,4.27,3302,7.5,2.41,00000000
,7.13,3276,93.0,0.603,00010110,7.85,3276,3.53,13.80,41.0,6.46,3264,8.5,2.44,00000000
,9.31,3276,92.0,0.693,00010110,10.06,3264,3.24,13.70,42.0,8.59,3276,0.0,2.49,00000000
,11.55,3150,91.0,0.660,00010110,12.26,3200,3.59,13.70,42.0,10.82,3163,7.5,2.25,00000000
,13.68,3251,91.0,0.606,00010110,14.45,3264,3.54,13.80,42.0,13.04,3226,8.0,2.56,00000000
,15.87,3276,90.0,0.714,00010110,16.58,3276,3.33,13.70,42.0,15.15,3276,9.0,2.56,00000000
,18.08,3289,90.0,0.708,00010110,18.86,3289,3.54,13.70,42.0,17.33,3289,9.5,2.51,00000000
,20.12,3289,89.0,0.693,00010110,20.81,3289,3.43,13.70,42.0,19.50,3289,10.5,2.50,00000000
,22.24,3302,89.0,0.705,00010110,22.89,3326,3.30,13.80,42.0,21.50,3289,11.0,2.48,00000000
,24.33,3353,89.0,0.747,00010110,25.07,3366,3.54,13.80,42.0,23.63,3353,7.5,2.52,00000000
,26.51,3353,88.0,0.684,00010110,27.24,3340,3.21,13.80,42.0,25.82,3366,8.5,2.44,00000000
,28.65,3326,88.0,0.744,00010110,29.42,3326,3.26,13.80,42.0,27.95,3340,9.0,2.38,00000000
,30.79,3326,88.0,0.404,00010110,31.50,3340,3.36,13.80,42.0,30.14,3326,9.5,2.45,00000000
,32.84,3326,88.0,0.609,00010110,33.60,3315,3.15,13.80,43.0,32.14,3340,10.5,2.36,00000000
,35.00,3289,88.0,0.573,00010110,35.71,3276,3.24,13.80,43.0,34.28,3302,11.0,2.35,00000000
,37.14,3276,88.0,0.147,00010110,37.83,3289,3.37,13.80,43.0,36.46,3264,11.5,2.25,00000000
,39.21,3276,88.0,0.633,00010110,39.91,3264,3.15,13.80,43.0,38.49,3276,12.5,2.27,00000000
,41.35,3251,89.0,0.404,00010110,42.09,3251,3.15,13.80,43.0,40.65,3264,13.0,2.28,00000000
,43.46,3251,89.0,0.081,00010110,44.07,3251,3.33,13.80,43.0,42.79,3251,13.5,2.33,00000000
,45.32,3264,89.0,0.735,00010110,46.09,3264,3.35,13.80,43.0,44.73,3264,14.5,2.35,00000000
,47.53,3251,90.0,0.224,00010110,48.22,3251,3.06,13.80,43.0,46.76,3264,15.0,2.30,00000000
,49.56,3251,90.0,0.570,00010110,50.25,3264,3.36,13.80,43.0,48.89,3251,15.5,2.19,00000000
,51.69,3264,91.0,0.326,00010110,52.29,3264,3.20,13.80,43.0,50.97,3264,16.0,2.30,00000000
,53.62,3276,91.0,0.348,00010110,54.37,3353,8.43,13.80,43.0,52.95,3276,17.0,2.26,00000000
,55.75,4959,92.0,0.270,00010110,56.53,4928,3.68,13.80,45.0,55.06,4845,17.5,7.17,00000000
,57.94,4794,92.0,0.280,00010110,58.66,4743,3.78,13.70,45.0,57.24,4858,27.0,4.06,00000000
,60.23,4692,93.0,0.308,00010110,60.96,4674,3.95,13.70,46.0,59.45,4706,39.0,4.06,00000000
,62.40,4655,93.0,0.324,00010110,63.12,4655,3.98,13.80,46.0,61.68,4655,0.0,4.20,00000000
,64.68,4674,93.0,0.138,00010110,65.51,4674,3.98,13.70,46.0,63.86,4674,7.5,4.18,00000000
,67.11,4674,93.0,0.618,00010110,67.84,4674,3.75,13.70,46.0,66.31,4674,8.0,4.26,00000000
,69.33,3315,93.0,0.046,00010110,70.05,3621,3.83,13.70,46.0,68.66,3997,0.0,2.45,00000000
,71.48,3226,93.0,0.753,00010110,72.20,2958,2.71,13.70,45.0,70.76,3542,8.5,2.64,00000000
,73.57,2703,93.0,0.717,00010110,74.24,2642,2.78,13.70,45.0,72.90,2811,0.0,1.66,00000000
,75.67,2581,92.0,0.687,00010110,76.39,2570,3.01,13.70,45.0,74.96,2601,8.0,1.60,00000000
,77.81,2550,92.0,0.663,00010110,78.55,2530,2.99,13.70,44.0,77.11,2560,8.5,1.64,00000000
,79.95,2499,91.0,0.594,00010110,80.66,2479,2.83,13.70,44.0,79.22,2510,9.0,1.58,00000000
,82.11,2438,91.0,0.663,00010110,82.85,2429,2.75,13.70,44.0,81.41,2460,10.0,1.50,00000000
,84.32,2419,90.0,0.169,00010110,84.96,2410,2.81,13.70,44.0,83.52,2429,10.5,1.51,00000000
,86.30,2388,90.0,0.068,00010110,87.02,2388,2.81,13.70,44.0,85.65,2397,11.0,1.40,00000000
,88.48,2378,89.0,0.603,00010110,89.23,2378,2.95,13.70,44.0,87.76,2378,12.0,1.46,00000000
,90.61,2429,89.0,0.067,00010110,91.31,2448,2.66,13.80,44.0,89.92,2410,12.5,1.43,00000000
,92.64,2448,89.0,0.157,00010110,93.38,2448,2.56,13.80,44.0,91.95,2448,13.0,1.38,00000000
,94.83,2438,88.0,0.087,00010110,95.57,2438,2.69,13.80,44.0,94.10,2448,14.0,1.36,00000000
,96.93,2448,88.0,0.095,00010110,97.55,2448,2.57,13.80,44.0,96.26,2448,14.5,1.37,00000000
,98.99,2448,88.0,0.124,00010110,99.74,2218,2.14,13.80,44.0,98.28,2448,15.0,1.39,00000000
,101.20,893,88.0,0.003,00000000,101.92,762,3.22,13.70,44.0,100.46,1321,0.0,0.42,00000000
,103.28,771,88.0,0.033,00000000,104.00,771,3.75,13.70,44.0,102.58,759,7.0,0.55,00000000
,105.50,768,88.0,0.346,00000000,106.21,759,3.49,13.70,43.0,104.72,771,7.5,0.61,00000000
,107.65,765,89.0,0.044,00000000,108.35,756,3.37,13.70,43.0,106.94,759,8.5,0.55,00000000
Był moment kiedy patrzyłem na vaga że napiecie utryzmywało sie stale na pozionie 0.750 przy wysokich obrotach oczywiscie
Kupie emblemat 2,3 lub 1,8T
Problem Sonda Labda , szarpanie silnikien 1.4 16v akq
Sorki, że odgrzebuję - ale jaki jest w tych logach konkretnie problem sondy? Co wskazuje na błąd?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości