Swap MKIV 1.6 jaki warsztat jaki silnik???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Swap MKIV 1.6 jaki warsztat jaki silnik???
Witam
Nie dawno zakupiłem golfa mk IV 1.6sr niestety po jakiś dwóch tygodniach użytkowania auto zaczeło sie psuć... Mechanik oświadczył iż do auta był wlany środek zwany "Moto Doktorek" a skrzynia nie jest od tego silnika... Czy którys z Panów mógł by polecić jakis dobry warsztat w woj. pomorksim żeby wymienić śilnik? i jesli tak to na jaki?
Z Góry dzieki za pomoc i pozdrawiam
Nie dawno zakupiłem golfa mk IV 1.6sr niestety po jakiś dwóch tygodniach użytkowania auto zaczeło sie psuć... Mechanik oświadczył iż do auta był wlany środek zwany "Moto Doktorek" a skrzynia nie jest od tego silnika... Czy którys z Panów mógł by polecić jakis dobry warsztat w woj. pomorksim żeby wymienić śilnik? i jesli tak to na jaki?
Z Góry dzieki za pomoc i pozdrawiam
Swap MKIV 1.6 jaki warsztat jaki silnik???
do wyboru - kupić inny taki sam silnik ze skrzynią np z angola (można naprawdę w dobrych pieniądzach kupić - jak coś to znam ludzi co takie auta rozbierają) albo inny. No ale jaki - 1,8? 1,8T, wiesz - wszystko zależy co chcesz uzyskać i za jaką kasę. Bo do 1,8T trzeba np jeszcze intercooler, rury, możliwe że wydech, inny komp itd. Najprostszym rozwiązaniem jest taki sam silnik bo wyjmujesz te, montujesz drugi i problem rozwiazany
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: Swap MKIV 1.6 jaki warsztat jaki silnik???
Przede wszystkim podstawowe pytanie- co to znaczy że zaczął się psuć?
Co się dokładnie dzieje?
Co się dokładnie dzieje?
Swap MKIV 1.6 jaki warsztat jaki silnik???
NIe Równo chodzi, strasznie szarpie śilnik bierze olej w trybie expresowym (choć nie widac wycieków ) i biegi cięzko wchodzą.
1.8 to była by okej opcja bo głównie chodzi mi bardziej o nie zawodność niż o spalanie. Tylko gdzie kupić taki silnik albo gdzie zajmuja sie takimi rzeczami bo ja niestety takiej wiedzy nie posiadam
1.8 to była by okej opcja bo głównie chodzi mi bardziej o nie zawodność niż o spalanie. Tylko gdzie kupić taki silnik albo gdzie zajmuja sie takimi rzeczami bo ja niestety takiej wiedzy nie posiadam
Swap MKIV 1.6 jaki warsztat jaki silnik???
Czyli kupiłeś auto 2 tygodnie temu, czy podczas kupna wszystko działało ok? Biegi dobrze wchodziły?
Swap ma sens jak się szuka osiągów, skoro celujesz w niezawodność to lepiej jakbyś doprowadził do ładu to co masz obecnie na pokładzie. Wydasz kupę kasy na ,,nowy" używany silnik a gwarancji nikt Ci na niego nie da i też mogą wyjść potem różne kwiatki.
Zazwyczaj wadliwe są pierścienie tłokowe. Lepiej jest zrobić remont (głowica plus pierścienie) i wiedzieć co się ma niż kupować kota w worku.
Swap ma sens jak się szuka osiągów, skoro celujesz w niezawodność to lepiej jakbyś doprowadził do ładu to co masz obecnie na pokładzie. Wydasz kupę kasy na ,,nowy" używany silnik a gwarancji nikt Ci na niego nie da i też mogą wyjść potem różne kwiatki.
Tutaj problem może być błahy. Warto byś kupił sobie interfejs na alledrogo (okolo 40zl z przesylka) i sprawdził błędy w sterowniku. Przyda Ci się na przyszłość, czegoś się poduczysz i mechanicy będą Cie mniej w wałka robić jak nabierzesz wiedzy. No i wiele rzeczy zrobisz sam z pomocą tematów na forum.fatczes pisze:NIe Równo chodzi, strasznie szarpie
Typowa przypadłość, poczytaj forum a znajdziesz moc tematów typu ,,bierze litr oleju na 1000km"fatczes pisze:śilnik bierze olej w trybie expresowym
Zazwyczaj wadliwe są pierścienie tłokowe. Lepiej jest zrobić remont (głowica plus pierścienie) i wiedzieć co się ma niż kupować kota w worku.
Swap MKIV 1.6 jaki warsztat jaki silnik???
tak, podczas kupowania auto chodziło świetnie, usterki zaczeły sie pojawiać jakies dwa tygodnie po.. nie wspomniałem tylko ze mechanik pracował nad nim juz dwa razy i dopiero odstatnio jak objawy sie pojawiły zaproponował zmane śilnika. Ja niestety totalnie nie znam sie na mechanice dlatego szukam pomocy tu na forum.
Czy mogli byście chociaż Panowie polecic jakiegos dobrego mechanika w pomorskim żeby dokładniej zdjagnozował problem??
Nie chciał bym oczywiście bez potrzeby wymieniac śilnika ale prawde mówiąc troche mocniejszy mógł by być a niestety bez auta nie zarabiam więc bardz go potrzebuje dlatego sprawa jest pilna.
Czy mogli byście chociaż Panowie polecic jakiegos dobrego mechanika w pomorskim żeby dokładniej zdjagnozował problem??
Nie chciał bym oczywiście bez potrzeby wymieniac śilnika ale prawde mówiąc troche mocniejszy mógł by być a niestety bez auta nie zarabiam więc bardz go potrzebuje dlatego sprawa jest pilna.
Swap MKIV 1.6 jaki warsztat jaki silnik???
Jak chodzi mocno nie rowno to moze zalewa go z uszczelniaczy ? Dymi Ci z rury ? Mozesz dokladniej opisac prace silnika ?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Swap MKIV 1.6 jaki warsztat jaki silnik???
fatczes, zmierz kompresję, jak wyjdzie dobra to do wymiany będziesz miał uszczelniacze zaworów - można to zrobić bez zdejmowania głowicy i rozbierania połowy silnika, to ze biegi ciężko chodzą nie znaczy, że skrzynia musi być do wymiany.
Sprawdź czy linki przypadkiem nie są do wymiany, czy wybierak chodzi bez zacięć. Najlepiej zacząć od rzeczy najtańszych
Natomiast jeśli chcesz "mocniejszy" np: 1.8T to szykuj worek kasy, chyba że kupisz anglika, poprzerzucasz wszystko a resztę sprzedaż to wyjdzie taniej.
Sprawdź czy linki przypadkiem nie są do wymiany, czy wybierak chodzi bez zacięć. Najlepiej zacząć od rzeczy najtańszych
Natomiast jeśli chcesz "mocniejszy" np: 1.8T to szykuj worek kasy, chyba że kupisz anglika, poprzerzucasz wszystko a resztę sprzedaż to wyjdzie taniej.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości