Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
psilos1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1152
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 12:25

Re: Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: psilos1 » sob lis 16, 2013 23:29

bazylek pisze:Ja tam zawsze stawiam na Castrol i jestem zadowolony
Dzieciak naoglądał się lamerskich reklam-gdybyś chociaż raz zdjął pokrywę zaworów w silniku zalewamym "magicznym magnetycznym castrolem"to wiecej tego syfu nie wlał byś do silnika nawet jak by Ci za to mieli zapłacić.



Awatar użytkownika
bazylek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: czw paź 24, 2013 14:25
Lokalizacja: warszawa

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: bazylek » sob lis 16, 2013 23:42

Polemizowałbym kolego, i bynajmniej mógłbyś uszanować moją opinie bo w tym momencie sam zachowujesz sie jak dziecko.



Awatar użytkownika
bazylek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 287
Rejestracja: czw paź 24, 2013 14:25
Lokalizacja: warszawa

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: bazylek » sob lis 16, 2013 23:49

I chciałbym zwrócić uwage że tańsze wcale nie znaczy lepsze.



Awatar użytkownika
psilos1
Forum Master
Forum Master
Posty: 1152
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 12:25

Re: Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: psilos1 » ndz lis 17, 2013 00:03

bazylek pisze:Polemizowałbym kolego, i bynajmniej mógłbyś uszanować moją opinie bo w tym momencie sam zachowujesz sie jak dziecko.
Nie wypowiadamy sie na forum technicznym nie posiadając podstawowej wiedzy w temacie.Nie porównuj pseudo oleju castrola (który nie posiada nawet własnej rafinerii tylko zamawia u rożnych producentów oleje które sygnuje swoim logiem) do produktów Motul-a czy Liqui Moly ale zapewne o takich nawet nie słyszałeś.



ozzy1979

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: ozzy1979 » ndz lis 17, 2013 09:35

1208Krzysiek pisze:widzialem silnik w ktorym obrocilo korbe silnik od 89tys jezdzil na mobilu w srodku miod syf itd
Masz dowód na to, że latał na prawdziwym Mobilu od rzetelnego dostawcy czy tylko na "Mobilu" z polskiego warsztaciku z beczki??
bazylek pisze:Mam kumpli w warsztacie i wiem co widziałem , wszyscy w rodzinie i znajomych leją castrol
:rotfl:
Ja mam kumpla w Browarze i wszyscy JEGO znajomi i rodzina piją Piasta...
bazylek pisze:zresztą popytaj w warsztatach, polecą castrol, i ja równiez polecam
Buahahahahahaha :rotfl: No jasne, że polecają, hahahahahahahaha Aleś naiwny, nie mogę.



ozzy1979

Re: Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: ozzy1979 » ndz lis 17, 2013 09:38

1208Krzysiek pisze:widzialem silnik w ktorym obrocilo korbe silnik od 89tys jezdzil na mobilu w srodku miod syf itd
Masz dowód na to, że latał na prawdziwym Mobilu od rzetelnego dostawcy czy tylko na "Mobilu" z polskiego warsztaciku z beczki??
bazylek pisze:Mam kumpli w warsztacie i wiem co widziałem , wszyscy w rodzinie i znajomych leją castrol
:rotfl:
Ja mam kumpla w Browarze i wszyscy JEGO znajomi i rodzina piją Piasta...
bazylek pisze:zresztą popytaj w warsztatach, polecą castrol, i ja równiez polecam
Buahahahahahaha :rotfl: No jasne, że polecają, hahahahahahahaha Aleś naiwny, nie mogę
psilos1 pisze:Nie wypowiadamy sie na forum technicznym nie posiadając podstawowej wiedzy w temacie
Dokładnie.
psilos1 pisze:Nie porównuj pseudo oleju castrola (który nie posiada nawet własnej rafinerii tylko zamawia u rożnych producentów oleje które sygnuje swoim logiem) do produktów Motul-a czy Liqui Moly ale zapewne o takich nawet nie słyszałeś.
Dodałbym jeszcze kilka porządnych marek, ale po co - koledzy z warsztatu polecają Castrola :-)



Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: xXAdiXx » ndz lis 17, 2013 14:34

Panowie odchodzimy od tematu :jezor:
Krzysiek ja mam dosłownie to samo rozrząd do wymiany więc chcialem za jednym razem to zalatwić a szpilki wymienić czy obciąć i co z tymi panewkami też wymienić czy nie? A co do olejów to powiem z doświadczenia mojego i znajomych że wszystko zależ gdzie dany olej jest rozlewany bo czasem było tak ze niemiecki byl lepszy od tego naszego a czasami wręcz odwrotnie chociaż w tym 2 przypadku sądze ze to tak na powaznie nie był castrol a tylko bańka z tego oleju :D Kazdy olej o odpowiednich parametrach jest dobry :okej:



Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: xXAdiXx » ndz lis 17, 2013 14:48

a i jeszcze jedna sprawa jak bym wymieniał zawory to trzeba rozwiercać gniazda czy nie ? tak samo czy z tymi panewkami też trzeba robić szlif wału ?



Awatar użytkownika
1208Krzysiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw wrz 19, 2013 22:51
Lokalizacja: OPOLSKIE

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: 1208Krzysiek » ndz lis 17, 2013 20:06

Bez urazy xXAdiXx ale po twoich pytaniach moge ci doradzic jedno , daj auto do mechanika , bo marnie widze to jak sam sie za to wezniesz :banghead:


Kupie emblemat 2,3 lub 1,8T

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: grg474 » ndz lis 17, 2013 20:35

no to ja dorzucam. Zacznijmy od olejów - siostra ma AHW czyli bliźniaka AKQ. Tez jej konsumuje olej - na razie kazałem jej zmienić z Mobila 10w40 NA MOTULA 10W40 - efekt - taki - konsumpcja spadła o połowę a to już coś.
Silnik.
Zacznijmy od głowicy - jej nie zrobisz sam tylko do warsztatu i na 90% 8 zaworów będzie do wymiany, do tego wymiana kompletu uszczelnieczy i polerowanie gniazd no i planowanie. Teraz pierścienie - j abym zalecał inne niż oryginalne czyli nie 3 częsciowe (pierścień uszczelniający składa się z 3 blaszek w tym jednej falistej)bo wg mnie tu jest pies pogrzebany), do tego oględziny bloku i tłoków (może być tak że tłoki będą się kwalifikowały do wymiany). Skoro zrzucisz tłoki to panewki też wyjmiesz a ich koszt cię raczej nie zwali z nóg, chociaż ja w swoim AKQ nie zmieniałem.


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
1208Krzysiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: czw wrz 19, 2013 22:51
Lokalizacja: OPOLSKIE

Re: Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: 1208Krzysiek » pn lis 18, 2013 08:06

grg474 pisze:no to ja dorzucam. Zacznijmy od olejów - siostra ma AHW czyli bliźniaka AKQ. Tez jej konsumuje olej - na razie kazałem jej zmienić z Mobila 10w40 NA MOTULA 10W40 - efekt - taki - konsumpcja spadła o połowę a to już coś.
Silnik.
Zacznijmy od głowicy - jej nie zrobisz sam tylko do warsztatu i na 90% 8 zaworów będzie do wymiany, do tego wymiana kompletu uszczelnieczy i polerowanie gniazd no i planowanie. Teraz pierścienie - j abym zalecał inne niż oryginalne czyli nie 3 częsciowe (pierścień uszczelniający składa się z 3 blaszek w tym jednej falistej)bo wg mnie tu jest pies pogrzebany), do tego oględziny bloku i tłoków (może być tak że tłoki będą się kwalifikowały do wymiany). Skoro zrzucisz tłoki to panewki też wyjmiesz a ich koszt cię raczej nie zwali z nóg, chociaż ja w swoim AKQ nie zmieniałem.
To ja dorzuce jak tak pieknie napisales , zaczne od oleju, moze wlej z 2 moto doktory to calkiem przestanie brac olej,wogle co to zametoda gestym olejem silnik naprawiac,jak silnik mial chodzic na 5w to co za pomysl zeby lac 10w?Glowice mozesz zrobic w domu ale to metoda 50% na 50%,mi sie udalo.Najbardziej mie czepie jak slysze o planowaniu glowicy zapewne planowanie bardziej ja z********* niz pomorze , cala reszta sie zgodze co tu napisales, tloki panewki do sprawdzenia nie do wymiany.


Kupie emblemat 2,3 lub 1,8T

Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: xXAdiXx » śr lis 20, 2013 09:11

:bigok:
Ostatnio zmieniony śr lis 20, 2013 09:13 przez xXAdiXx, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: xXAdiXx » śr lis 20, 2013 09:11

Krzysiek nie obraź się :jezor: ale sam napisałeś pobieżnie jak naprawiałeś więc nie dziw sie że takie pytania przyszły mi do głowy. Wiem że planowanie nie robi sie ręcznie a maszynowo :D Pytałem o szlif bo różnie ludzie robią i różne są do tego komentarze a ja myśle że jak robić to raz a dobrze a nie na pałe a i jeszcze taka ciekawostka z mojej strony że u mnie od nowości był lany 10w40 więc nie wiem skąd to 5w? (jestem właścicielem od nowości) :bigok:
Grg474 będe pamiętał o tych pierścieniach tak jak mówisz,z co do oleju zmieniłem na mobil jak narazie to widze tylko że pracuje ciszej niż na castrolu. dzięki wszystkim za podpowiedź względem części teraz moje ostatnie pytanie do was to takie gdzie je kupić najtaniej i z jakiej firmy?



Awatar użytkownika
xXAdiXx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 186
Rejestracja: pt sie 19, 2011 08:37
Lokalizacja: Śląsk

Kopci przy ponad 4 tys obrotów

Post autor: xXAdiXx » śr lis 20, 2013 15:23

Panowie jakie tłoki jak by co te nadwymiarowe o 0.50mm http://allegro.pl/oryginalny-tlok-tloki ... 59925.html" onclick="window.open(this.href);return false;
czy raczej te nominalne http://allegro.pl/nowe-tloki-tlok-vw-go ... 50793.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ile ma wynośić różnica miedzy śr tłoka a śr cylindra chodzi o tolerancje żeby nie było za ciasno ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości