brak iskry na 1 i 4 cylindrze

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

brak iskry na 1 i 4 cylindrze

Post autor: Fafik258 » czw mar 14, 2013 20:54

Ja bym nie czyścił ze względu na ilość czasu jaką trzeba by było poświęcić żeby rozpuścić ten skoksowany nagar. Zresztą w Twoim przypadku masz tak zabitą rurkę, że nawet zaślepiać by nie było trzeba :los2:



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8884
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

brak iskry na 1 i 4 cylindrze

Post autor: marcin7x5 » pt mar 15, 2013 11:34

Dokładnie. Jednak z obawy aby ten cały syf nie poszedł na tłoki to lepiej to zaslepić. No chyba, że chcesz się bawic w czyszczenie ale to co masz w tej chwili ponownie sie odrodzi.



easyryder
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lut 25, 2013 16:10

brak iskry na 1 i 4 cylindrze

Post autor: easyryder » sob mar 16, 2013 17:19

I pupa, czujnik wymieniony a iskry jak nie bylo na 1 i 4 cylindrZe tak nie ma, co jeszcze moze byc tego przyczyna???? :grrr:



easyryder
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lut 25, 2013 16:10

brak iskry na 1 i 4 cylindrze

Post autor: easyryder » ndz mar 17, 2013 01:30

Dzięki za podpowiedzi, Dojscie do przepustnicy zaslepione, a w rurce jest tyle nagaru ze srubokret cieżko wbić :D więc to zostawiłem, nadal auto pali na 2 gary a ja powoli sie poddaje , jestem w martwym punkcie i nie wiem co dalej



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

brak iskry na 1 i 4 cylindrze

Post autor: PinkFloyd » ndz mar 17, 2013 09:06

A odczyt z vaga bledow zrobiles? Na tych cylindrach na przewodach jest napięcie? Jak tak albo zawór sie podwiesza albo cos z kompresja



easyryder
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lut 25, 2013 16:10

brak iskry na 1 i 4 cylindrze

Post autor: easyryder » ndz mar 17, 2013 20:35

Wcześniej błędów nie było , zobaczę teraz jak bedzie,jeżeli chodzi o kable wysokiego napięcia to wszystko z nimi ok tylko z modułu zaplonowego nie wychodzi iskra na 1 i 4 cylinder, moduł -nowy, czujnik położenia wału korbowego -nowy, nie mam pojęcia co może jemu dolegac



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8884
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

brak iskry na 1 i 4 cylindrze

Post autor: marcin7x5 » pn mar 18, 2013 12:45

easyryder pisze:ok tylko z modułu zaplonowego nie wychodzi iskra na 1 i 4 cylinder, moduł -nowy,
A jak to sprawdziłeś? Skoro nie wdaje iskry to może jednak cos jest nie tak z tym modułem.



easyryder
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: pn lut 25, 2013 16:10

brak iskry na 1 i 4 cylindrze

Post autor: easyryder » pn mar 18, 2013 14:18

Wyskoczył błąd 00609Wyjście zaplonu 1 wyjście otwarte 00609 - czujnik położenia walu, czyli albo kabel gdzieś jest uwalony alo na kostce gdzieś zwarcie albo z kompa wychodzi fałszywy sygnał , dzięki za wszelkie podpowiedzi, golf dzisiaj idzie do nowego wlasciciela ;) pozdrawiam i 3majcie sie



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości