uszczelka pod głowicą
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
uszczelka pod głowicą
Koniecznie wymieniaj jeżeli masz zdjętą głowicę bo dostęp teraz najlepszy, zrobisz raz a porządnie i będziesz zadowolony. Kosztów dojdzie z 200zł? Zależy jakie kupisz pierścienie, ale i tak wyjdzie to taniej niż miałbyś je potem wymieniać za jakiś czas...
Pamiętaj by nowe pierścienie olejowe były jednoczęściowe ze sprężynką. Ja u siebie założyłem takie
Trzy częściowych takich jak masz teraz nie zakładaj bo to bubel przez który te silniki wciągają olej.
Tu masz znalazłem w necie jak wyglądają te wadliwe 3 częściowe.
Pamiętaj by nowe pierścienie olejowe były jednoczęściowe ze sprężynką. Ja u siebie założyłem takie
Trzy częściowych takich jak masz teraz nie zakładaj bo to bubel przez który te silniki wciągają olej.
Tu masz znalazłem w necie jak wyglądają te wadliwe 3 częściowe.
uszczelka pod głowicą
dzieki kolego za informacje pierscienie tez wymienie. a teraz czekam na informacje zwiazane z ta głowica jakim momentem musze dokrecac i jak zrobic to raz a pozadnie i na co szczegolnie uwazac ;/ prosze o fachowe Twoje rady
uszczelka pod głowicą
zeby miec glowice sciagnieta i nie wytargac tloków i nie sprawdzic pierscieni olejowych to ja naprawde nie rozumiem tego posuniecia. Chopie to tylko zwalenie miski olejowej i odkrecenie stopek na korbach i tloki wyciagasz do góry. Wiecje zabawy ze spuszczaniem oliwy itp. Naet nie kazal bym wymieniac tych pierscieni tylko oczyscic rowki tak by sobie łądnie chodzily.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
uszczelka pod głowicą
Momenty dokręcenia i kolejność 1.6 sr
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a6a ... 2808e.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a6a ... 2808e.html
uszczelka pod głowicą
słuchajcie a sa inne rodzaje uszczelki niz te oryginalne z blaszek miedzianych czy jakos tak??
Re: uszczelka pod głowicą
Skoro pytasz jak dokręcić głowicę to podejrzewam że jednak sam składasz, także lepiej dopytaj o wszystko czego nie wiesz. Żaden wstyd że coś może nie wyjść, każdemu się zdarza.
Masz obrazek jak dokręcić głowicę, a korbowody dokręcasz z siłą 30nm a potem o 90 stopni
Pamiętaj żeby dobrze doczyścić rowki na tłoku przed założeniem nowych pierścieni, brud może być twardy, także możesz mieć trochę zabawy.
Masz obrazek jak dokręcić głowicę, a korbowody dokręcasz z siłą 30nm a potem o 90 stopni
Pamiętaj żeby dobrze doczyścić rowki na tłoku przed założeniem nowych pierścieni, brud może być twardy, także możesz mieć trochę zabawy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 3 gości