uszczelka pod głowicą

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

adasm112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn sty 28, 2013 18:39

uszczelka pod głowicą

Post autor: adasm112 » pn sty 28, 2013 22:31

ale on juz jest rozebrany i czekam na uszczelke



adasm112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn sty 28, 2013 18:39

uszczelka pod głowicą

Post autor: adasm112 » pn sty 28, 2013 22:42

a propo pierscieni to i tak je wymienic??



Awatar użytkownika
Dam
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt lip 01, 2011 12:38

uszczelka pod głowicą

Post autor: Dam » wt sty 29, 2013 02:01

Koniecznie wymieniaj jeżeli masz zdjętą głowicę bo dostęp teraz najlepszy, zrobisz raz a porządnie i będziesz zadowolony. Kosztów dojdzie z 200zł? Zależy jakie kupisz pierścienie, ale i tak wyjdzie to taniej niż miałbyś je potem wymieniać za jakiś czas...


Pamiętaj by nowe pierścienie olejowe były jednoczęściowe ze sprężynką. Ja u siebie założyłem takie

Obrazek


Trzy częściowych takich jak masz teraz nie zakładaj bo to bubel przez który te silniki wciągają olej.
Tu masz znalazłem w necie jak wyglądają te wadliwe 3 częściowe.
Obrazek



adasm112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn sty 28, 2013 18:39

uszczelka pod głowicą

Post autor: adasm112 » wt sty 29, 2013 16:33

dzieki kolego za informacje pierscienie tez wymienie. a teraz czekam na informacje zwiazane z ta głowica jakim momentem musze dokrecac i jak zrobic to raz a pozadnie i na co szczegolnie uwazac ;/ prosze o fachowe Twoje rady



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

uszczelka pod głowicą

Post autor: wesol » wt sty 29, 2013 16:57

zeby miec glowice sciagnieta i nie wytargac tloków i nie sprawdzic pierscieni olejowych to ja naprawde nie rozumiem tego posuniecia. Chopie to tylko zwalenie miski olejowej i odkrecenie stopek na korbach i tloki wyciagasz do góry. Wiecje zabawy ze spuszczaniem oliwy itp. Naet nie kazal bym wymieniac tych pierscieni tylko oczyscic rowki tak by sobie łądnie chodzily.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Fafik258
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
Lokalizacja: Starogard Gdański
Kontakt:

uszczelka pod głowicą

Post autor: Fafik258 » wt sty 29, 2013 17:44

Momenty dokręcenia i kolejność 1.6 sr
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a6a ... 2808e.html



adasm112
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pn sty 28, 2013 18:39

uszczelka pod głowicą

Post autor: adasm112 » wt sty 29, 2013 21:13

słuchajcie a sa inne rodzaje uszczelki niz te oryginalne z blaszek miedzianych czy jakos tak??



Awatar użytkownika
Dam
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: pt lip 01, 2011 12:38

Re: uszczelka pod głowicą

Post autor: Dam » śr sty 30, 2013 14:41

Skoro pytasz jak dokręcić głowicę to podejrzewam że jednak sam składasz, także lepiej dopytaj o wszystko czego nie wiesz. Żaden wstyd że coś może nie wyjść, każdemu się zdarza.

Masz obrazek jak dokręcić głowicę, a korbowody dokręcasz z siłą 30nm a potem o 90 stopni
Pamiętaj żeby dobrze doczyścić rowki na tłoku przed założeniem nowych pierścieni, brud może być twardy, także możesz mieć trochę zabawy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 3 gości