uszczelka pod głowicą
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
uszczelka pod głowicą
Witam serdecznie forumowiczów.
Mam taki mały problem z moja Borą, dość nie typowy... chodzi mi głownie o to, że padł mi silnik a dokładniej brał olej. Postanowiłem że wymienie uszczelke pod głowicą. Wszystko tj. pięknie ładnie nowa uszczelka pod głowicą, głowica po regenaracji itp. ale coż z tego jak po załozeniu wszystkiego odpaliłem go i zaczał pracować pieknie ładnie do czasu kiedy przejechałem sie zaledwie pięć kilometrów i zaczął kopcic jak szalony czyzby znowu poszła uszczelka czy co?? bo juz nie mam zielonego pojecia.. sprawdzałem cisnienie na cylindrach to waha sie miedzy 12 a 19 :/ i nie wiem co mam robic. aaa i jeszcze jak sciagnełem głowice to sprawdzałem szczelnosc pierscieni itp i jest okey. Koledzy prosze pomożcie co mam robić?? ;/ a słuchałem wielu porad i mowia ze to moze byc wina uszczelki felernej... ;(
Mam taki mały problem z moja Borą, dość nie typowy... chodzi mi głownie o to, że padł mi silnik a dokładniej brał olej. Postanowiłem że wymienie uszczelke pod głowicą. Wszystko tj. pięknie ładnie nowa uszczelka pod głowicą, głowica po regenaracji itp. ale coż z tego jak po załozeniu wszystkiego odpaliłem go i zaczał pracować pieknie ładnie do czasu kiedy przejechałem sie zaledwie pięć kilometrów i zaczął kopcic jak szalony czyzby znowu poszła uszczelka czy co?? bo juz nie mam zielonego pojecia.. sprawdzałem cisnienie na cylindrach to waha sie miedzy 12 a 19 :/ i nie wiem co mam robic. aaa i jeszcze jak sciagnełem głowice to sprawdzałem szczelnosc pierscieni itp i jest okey. Koledzy prosze pomożcie co mam robić?? ;/ a słuchałem wielu porad i mowia ze to moze byc wina uszczelki felernej... ;(
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
uszczelka pod głowicą
Pytanie nr 1. Sam to skladales? Wszystko wykonane zgodnie że sztuką i wiedzą?
2. Ile brał oleju?
3. Jak sprawdziłeś pierścienie? Osobiście nie znam metody na sprawdzenie pierscie ni olejowych.
Coś mi śmierdzi ta cala robota
2. Ile brał oleju?
3. Jak sprawdziłeś pierścienie? Osobiście nie znam metody na sprawdzenie pierscie ni olejowych.
Coś mi śmierdzi ta cala robota
uszczelka pod głowicą
Po samym kopceniu nic nie stwierdzisz....
Pojeździj trochę i obserwuj czy ubywa oleju i płynu.
Jeżeli robiłeś to sam to zgrzeszyłeś nie wymieniając pierścieni
Pojeździj trochę i obserwuj czy ubywa oleju i płynu.
Jeżeli robiłeś to sam to zgrzeszyłeś nie wymieniając pierścieni
uszczelka pod głowicą
autko było składane przez mechanika. wszystko było robione zgodnie z zasadami i przepisami.
oleju brał tak 1.5 litra na 100 km ;/ a szczelnośc sprawdzałem sam w sposob taki ze wlałem do kazdego cylindra nafte i sprawdzałem czy ubywa i po 30 minutach ani grama nie ubyło takze wydaje mi sie ze z pierscieniami jest wszystko okey.
oleju brał tak 1.5 litra na 100 km ;/ a szczelnośc sprawdzałem sam w sposob taki ze wlałem do kazdego cylindra nafte i sprawdzałem czy ubywa i po 30 minutach ani grama nie ubyło takze wydaje mi sie ze z pierscieniami jest wszystko okey.
uszczelka pod głowicą
a jak jezdziłem to spod maski w miejscu kolektora wydechowego zaczeło kopcic cholernie białym dymem oraz zaczał chodzic jak traktor i czuc było wyraznie palenie sie oleju
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
uszczelka pod głowicą
Pół godziny? Na noc trzeba było zostawić i rano sprawdzić. Co nie zmienia faktu że tym sposobem Nie sprawdzisz pierscieni olejowych
uszczelka pod głowicą
mowisz kolego?? no dobrze to i tak zrobie ale wydaje mi sie ze w ten sposob sprawdzi sie szczelnosc skoro nie wsiaknie do srodka. bo naprawde juz sam nie wiem skoro nie uszczelka to co to moze byc kolego Fafik258?? skoro na poczatku wszystko było okey a jak złapał temp 90 stopni to zaczeły sie cyrki a napoczatku było wszystko dobrze chodził jak ta lala a mowie po przejechaniu cos mu odwaliło i zaczał kopcic jak szalony mało tego pracowac jak traktor ;/
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
uszczelka pod głowicą
adasm112 pisze:autko było składane przez mechanika
Problem jest do ogarnięcia ale nie na odległość. Jak sam tego nie robiłeś to jedź na reklamacje do mechanika niech poprawia
uszczelka pod głowicą
problem jest do ogarniecia?? to podpowiedz kolego gdzie mogłbym szukac a zglosze sie do mechanika i odezwe jutro na forum. ale prosze o odp odnosnie tego ogarniecia problemu ;>
uszczelka pod głowicą
a czy te cisnienia ktore sprawdziłem mieszczace sie miedzy 12 a 19 czy to normalne??
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
uszczelka pod głowicą
Ciśnienie sprężania 1.6 sradasm112 pisze:sprawdzałem cisnienie na cylindrach to waha sie miedzy 12 a 19
-Stan normalny 10.0 - 13.0(bar)
-Minimum 7.5(bar)
Więc sam widzisz jaki Twój mechanik zostawił rozpiździaj
Nie wiem na którym cylindrze masz 19 ale właśnie ten jest zalewany olejem albo przez uszkodzoną uszczelkę, niepoprawnie założony lub uszkodzony uszczelniacz zaworowy. I ja nie jeździłbym z takim wysokim ciśnieniem sprężania (samozapłon)
uszczelka pod głowicą
głowica była regenerowana cała i sprawdzana takze jest z nia okey, czyli najwyrazniej bedzie uszczelka pod głowica zamowiona została inna nie metalowa do tego rodzaju silnika i zobaczymy a swiece sa czarne po odkreceniu ;( a miałem własnie tyle na ostatnim cylindrze. teraz jest u mojego wujka i tez mowi ze najwidoczniej moze to byc własnie uszczelka ale wole posłuchac Was zewzgledu na to ze mogliscie sie sami z takim czyms spotkac dlatego prosze o porady
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości