Posiadam Golf'a IV 1.6 16V 105KM AZD 2001r., 204 tyś. przebiegu. Ostatnio skaczą obroty na biegu jałowym i odczuwalny jest spadek mocy od czasu do czasu. Silnik wkreca sie na obroty w miare plynnie, jednak 'nie ciagnie' bez znaczenia czy zimny czy cieply.
Bardzo proszę o analizę poniższego raportu z VAG'a:
Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4 Scan: 01,02,03,08,16,15,17,19,22,35,46,56
Address 01: Engine
5 Faults Found:
17574 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 2: System too Rich P1166 - 35-00
16708 - Knock Regulation -- Malfunction P0324 - 35-10 - - - Intermittent
17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting P1564 - 35-00
17793 - Internal Control Module Malfunction P1385 - 35-00
17591 - Linear O2 Sensor: Reference Voltage: Short to Plus P1183 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: 0000 0000
Address 17: Instruments Controller
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent
Address 19: CAN
1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent
Analiza VAG-COM FAULTS
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Analiza VAG-COM FAULTS
17574 - sprawdzić regulator cisnienia paliwa i utrzymywanie cisnienia paliwa
- sprawdzić zawory wtryskowe
- sprawdzić pompę paliwa
- sprawdzić szczelnośc ukł wydechowego
- sprawdzić układ recyrkulacji spalin
- sprawdzić sondę lambda przed katem
- sprawdzic sondę za katem
17591 - sonda lambda zwarcie z plusem- sprawdzić podgrzewanie sondy przed katem
- sprawdzić przewody wysokiego napięcia i świece zapłonowe
- sprawdzić przyczynę nieregularnych zapłonów
17972 - sprawdzić i ew naładowac akumulator
- zrobić adaptacje przepustnicy
Ogolnie na początek sprawdź świece i cewki zapłonowe na nich się znajdujące.
- sprawdzić zawory wtryskowe
- sprawdzić pompę paliwa
- sprawdzić szczelnośc ukł wydechowego
- sprawdzić układ recyrkulacji spalin
- sprawdzić sondę lambda przed katem
- sprawdzic sondę za katem
17591 - sonda lambda zwarcie z plusem- sprawdzić podgrzewanie sondy przed katem
- sprawdzić przewody wysokiego napięcia i świece zapłonowe
- sprawdzić przyczynę nieregularnych zapłonów
17972 - sprawdzić i ew naładowac akumulator
- zrobić adaptacje przepustnicy
Ogolnie na początek sprawdź świece i cewki zapłonowe na nich się znajdujące.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości