problem z ciśnieniem oleju...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z ciśnieniem oleju...
Podejrzewam, że czujniki te róznią się tylko długościa przewodu. Wazne aby był to czujnik Bosch-a. Inne mogą byc kłopotliwe.
problem z ciśnieniem oleju...
ten z inter carsu to czujnik Boscha 
mam nadzieje ze maja go dobrze opisanego i faktycznie pasuje do silnika AZD
znalazłem coś takiego w necie: http://uk-mkivs.net/forums/t/458828.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; ale nie do końca rozumiem o co chodzi....

mam nadzieje ze maja go dobrze opisanego i faktycznie pasuje do silnika AZD
znalazłem coś takiego w necie: http://uk-mkivs.net/forums/t/458828.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; ale nie do końca rozumiem o co chodzi....
- Fafik258
- Forum Master
- Posty: 1096
- Rejestracja: wt mar 16, 2010 23:47
- Lokalizacja: Starogard Gdański
- Kontakt:
problem z ciśnieniem oleju...
czerwone okręgi - śruby mocujące kolektor ssący (konieczny demontaż przepustnicy, aby uzyskać dostęp do jednej śruby)
zielony kwadrat - w tym miejscu znajduje złączka od czujnika położenia wału
żółte kółka - 4 śruby od przepustnicy. Demontujesz przepustnice, aby uzyskać dostęp do jednej z śrub mocujących kolektor ssący.
niebieskie kwadraty - 4 złącza wtryskiwacza, odłącz je.
pomarańczowy kwadrat - przybliżone położenie gdzie znajduje się czujnik położenia wału pod kolektorem ssącym.
okrąg niebieski - czujnik położenia wałka rozrządu, rozłączyć.
Zasadniczo chodzi o to, aby usunąć śruby mocujące kolektor ssący, a następnie odłącz wszystkie przewody podłączone do kolektora. Potem delikatnie popchnął kolektor w stronę ściany grodziowej (potrzebna druga osoba do przytrzymania go w pozycji odepchniętej w stronę ściany grodziowej). Gdy spojrzysz w dół w można łatwo zobaczyć, dwa kable. Jednym z nich jest czujnik spalania stukowego, natomiast drugi jest od czujnika położenia wału korbowego.
Złap w dłoń kabel od czujnika położenia wału. Przesuwaj po nim dłoń w dół (cały czas trzymając kabel) aż poczujesz gumową zatyczkę, zdjąć zatyczkę i powinieneś poczuć czujnik znajdujący się pod zatyczką. Czujnik przykręcony jest na imbus. Odkręcasz go, wypinasz z wtyczki przy bagnecie. Uważaj żeby nie zgubić śrubki. Jeżeli podejrzewasz, że czujnik jest uszkodzony na YouTube są filmiki jak go przetestować.
Przepraszamy za niechlujny przewodnik ale miejmy nadzieję,że komuś pomoże!
Czytała Krystyna Czubówna
zielony kwadrat - w tym miejscu znajduje złączka od czujnika położenia wału
żółte kółka - 4 śruby od przepustnicy. Demontujesz przepustnice, aby uzyskać dostęp do jednej z śrub mocujących kolektor ssący.
niebieskie kwadraty - 4 złącza wtryskiwacza, odłącz je.
pomarańczowy kwadrat - przybliżone położenie gdzie znajduje się czujnik położenia wału pod kolektorem ssącym.
okrąg niebieski - czujnik położenia wałka rozrządu, rozłączyć.
Zasadniczo chodzi o to, aby usunąć śruby mocujące kolektor ssący, a następnie odłącz wszystkie przewody podłączone do kolektora. Potem delikatnie popchnął kolektor w stronę ściany grodziowej (potrzebna druga osoba do przytrzymania go w pozycji odepchniętej w stronę ściany grodziowej). Gdy spojrzysz w dół w można łatwo zobaczyć, dwa kable. Jednym z nich jest czujnik spalania stukowego, natomiast drugi jest od czujnika położenia wału korbowego.
Złap w dłoń kabel od czujnika położenia wału. Przesuwaj po nim dłoń w dół (cały czas trzymając kabel) aż poczujesz gumową zatyczkę, zdjąć zatyczkę i powinieneś poczuć czujnik znajdujący się pod zatyczką. Czujnik przykręcony jest na imbus. Odkręcasz go, wypinasz z wtyczki przy bagnecie. Uważaj żeby nie zgubić śrubki. Jeżeli podejrzewasz, że czujnik jest uszkodzony na YouTube są filmiki jak go przetestować.
Przepraszamy za niechlujny przewodnik ale miejmy nadzieję,że komuś pomoże!
Czytała Krystyna Czubówna
problem z ciśnieniem oleju...
wielkie dzięki za tłumaczenie 
jutro D-day oby to było to
czujnik już mam, boscha
zgodnie z ta instrukcja odkereciłem śruby mocujace kolwektor ssaćy ale za cholere nie moge go odciagnac takk jak mówią w tej intrukcji tak jakby byla jeszcze jedna gdzieś śruba, albo jest zapieczony styk kolektora z blokiem silnika i nie wiem czy to trzeba siłowo odczepić, w tyej instrukcji brak informacji iole jest śrub mocujacych kolektor ssacy do bloku ja odkreciłem 5

jutro D-day oby to było to

czujnik już mam, boscha
zgodnie z ta instrukcja odkereciłem śruby mocujace kolwektor ssaćy ale za cholere nie moge go odciagnac takk jak mówią w tej intrukcji tak jakby byla jeszcze jedna gdzieś śruba, albo jest zapieczony styk kolektora z blokiem silnika i nie wiem czy to trzeba siłowo odczepić, w tyej instrukcji brak informacji iole jest śrub mocujacych kolektor ssacy do bloku ja odkreciłem 5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości