mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10591
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR
03 blok pomiarowy silnika w polu 4 gdzie jest Ignition timing angle czyli kąt wyprzedzenia zapłonu są mocno skaczące wartości na biegu jałowym od 5 do prawie 13, co prawda norma to od 0 do chyba 15 /mogę się mylić w tej chwili/ ale czy takie skakanie wartości to norma w tym silniku?
mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR
sparawdz naciag paska rorzadu bo naczesciej jak nie jest prawidłowo napiety to tak sie dzieje .
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10591
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR
a jak myślisz - co może się dziać w 1.6 SR?edzio pisze:Coś się dzieje z silnikiem ? ,jakieś niedomagania?

mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR
hmm, czegoś tu nie rozumiem dla silnika AEH/AKL, grupa 3 pole 4 przedstawia: 003,4,Throttle Valve,Positon Duty Cycle,Specification: -100...+100 % . Natomiast Ignition angle jest w grupie 15 i 16 w polach 2 i 4.
015,3,Cylinder 1 Ignition,Angle Delay,Specification: 0.0 °CA
015,4,Cylinder 2 Ignition,Angle Delay,Specification: 0.0 °CA
016,3,Cylinder 3 Ignition,Angle Delay,Specification: 0.0 °CA
016,4,Cylinder 4 Ignition,Angle Delay,Specification: 0.0 °CA
015,3,Cylinder 1 Ignition,Angle Delay,Specification: 0.0 °CA
015,4,Cylinder 2 Ignition,Angle Delay,Specification: 0.0 °CA
016,3,Cylinder 3 Ignition,Angle Delay,Specification: 0.0 °CA
016,4,Cylinder 4 Ignition,Angle Delay,Specification: 0.0 °CA
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR
Brednie... co do grupy 3
3.1 obroty 640-900 obr/min
3.2 masa powietrza 2,0-4,5 g/s
3.3 uchylenie przepustnicy 1,9 - 4,0%
3.4 kąt wyprzedzenia zapłonu 0-12 stopni
Natomiast nie ma nic o ocenie kąta wyprzedzenia w serwisówce.
3.1 obroty 640-900 obr/min
3.2 masa powietrza 2,0-4,5 g/s
3.3 uchylenie przepustnicy 1,9 - 4,0%
3.4 kąt wyprzedzenia zapłonu 0-12 stopni
Natomiast nie ma nic o ocenie kąta wyprzedzenia w serwisówce.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
- doggie
- V.I.P.
- Posty: 10591
- Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
- Lokalizacja: GKA
- Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
- Silnik: TSI
Re: mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR
Jacek75 pisze:
3.4 kąt wyprzedzenia zapłonu 0-12 stopni .
VCDS pokazuje od 0 do 13 lub 15 stopni, dokładnie nie pamiętam
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
mocno skaczące wartości PGMP w 1.6 SR
Niestety serwisówka nic nie mówi na temat przekroczonych wartości kąta
Masz coś w 12 lub 14 grupie? Czujnik stuku? 22 i 23 grupa?

TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości