Witam wszystkich serdecznie.Mam problem ze swoim golfikiem mk4 99rok 1.6 sr kod silnika akl.Problem polega na odpalaniu na zimnym,trzeba pokręcić trochę aby zaskoczył.Jak już zaskoczy to słabo reaguje na gaz i jak by się dławił.Po chwili wszystko sie normuje ale podczas jazdy bywa różnie ,czasem silnik pracuje żwawo a czasem jest jakby przytkany i zamula.Zauważyłem że przy gwałtownych przegazówkach albo przy gwałtownym dodaniu gazu coś szczela jakby z rury dolotowej powietrza.Problem to także duże spalanie ok 12l/100.Problem mam od ok roku jak zakupiłem auto,szukałem swojego czasu na forum,przestudiowałem cały temat bolączek i nic.Wymienione zostały:
-czujnik temperatury
-rura dolotowa powietrza
-świece
-przewody
-uszczelnione pod kolektorem ssącym
-wyczyszczona przepustnica
Po czyszczeniu przepustnicy chciałem wykonać adaptacje ale nie potrafię wejść do kompa...pokazuje błąd komunikacji lub brak urządzenia a mimo to widzi komputer.Błędów nie wykazuje żadnych
Już nie mam sił... nie wiem co jeszcze można zrobić ,czy ktoś ma jakiś SUGESTIE??
Co jeszcze można zrobić...problem z odpalaniem i zamulaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Co jeszcze można zrobić...problem z odpalaniem i zamulaniem
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Co jeszcze można zrobić...problem z odpalaniem i zamulaniem
zerknij jeszcze do cewki, najlepiej podmienic
Co jeszcze można zrobić...problem z odpalaniem i zamulaniem
Mnie jak się dławił (trząsł się nie raz) i z rury były lekkie wystrzały to okazała się cewka. Gubił zapłon i nie dopalał paliwa dopiero w wydechu i wtedy strzelało. Podmieniłem cewkę od kumpla i całkiem inaczej chodził więc kupiłem i zmieniłem na nową. Komputer tego (cewki) jako błąd nie pokaże.
MK4 1.4 16V 75KM (AKQ)
MK5 1.9 TDI 105KM (BKC)
MK7.5 1.4 TSI 150KM (CZDA)
MK5 1.9 TDI 105KM (BKC)
MK7.5 1.4 TSI 150KM (CZDA)
Co jeszcze można zrobić...problem z odpalaniem i zamulaniem
Sprawdź jeszcze przepływomierz. Odepnij od niego wtyczkę przed rozruchem na zimno i zobacz czy bedzie lepiej lub gorzej.
Co jeszcze można zrobić...problem z odpalaniem i zamulaniem
Niestety nic nie pomaga,podmieniłem jeszcze przepływkę i dalej to samo,czy ktos wie jakie powinno być cisnienie na pompie paliwowej?Sprawdzałem na "butelkę" i leciało tak słabawo,dało sie normalnie zatkac palcem.Auto stało na warsztacie u elektryka ale nic nie znalazł,jedynie stwierdzilismy problem na kolektorze z podcisnieniem.Mamy jekieś sugestie?
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Co jeszcze można zrobić...problem z odpalaniem i zamulaniem
Około 3 bar daje pompa. Na listwie wtryskowej powinno być 2,5 bar.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości