Obroty GOLF 4 1.4 16V

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mucharobert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 15:30

Obroty GOLF 4 1.4 16V

Post autor: mucharobert » wt kwie 10, 2012 15:48

Witam. To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. Mam Golfa 4 1.4 16V 1988r (kupiony nie dawno). Wymieniłem filtr paliwa,powietrza,olej i rozrząd. Ostatnio gdy chciałem go odpalić nie mogłem ponieważ nie trzymał obrotów. Żeby je utrzymać i go zapalić musiałem trzymać lekko gaz a po jakiś 20 sekundach trzymał już obroty ale bardzo niskie ok. 400 - 500 i niżej. Ciężko było ruszyć z takimi obrotami bo po prostu gasł. Dodam ze w czasie jazdy nie zauważyłem problemów a rozgrzany silnik do 90 stopni trzyma obroty na poziomie 900. Co może być przyczyną nie trzymania obrotów przy odpalaniu??



mirek87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 10:27
Lokalizacja: PL

Obroty GOLF 4 1.4 16V

Post autor: mirek87 » wt kwie 10, 2012 16:44

przepustnica do czyszczenia i adaptacji. Chyba że juz dużo ma najechane to mogła sie posypać.



mucharobert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 15:30

Obroty GOLF 4 1.4 16V

Post autor: mucharobert » wt kwie 10, 2012 17:09

Pytałem znajomego mówił ze może to być czujnik temperatury wody. Czy to możliwe?



mirek87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 275
Rejestracja: śr kwie 14, 2010 10:27
Lokalizacja: PL

Obroty GOLF 4 1.4 16V

Post autor: mirek87 » wt kwie 10, 2012 18:08

czujnik temp steruje dawką paliwa. Jeżeli auto odpala normalnie i temp. pokazuje tak jak trzeba to jest sprawny. Niskie obroty przy odpalaniu i gaśniecie ewidentnie wskazuja na przepustnice.



mucharobert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 15:30

Re: Obroty GOLF 4 1.4 16V

Post autor: mucharobert » wt kwie 10, 2012 18:43

Ok dzieki wielki. zaprowadzę go do mechanika i powiem mu żeby to zrobił.



ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Re: Obroty GOLF 4 1.4 16V

Post autor: ajni » wt kwie 17, 2012 10:36

mirek87 pisze:czujnik temp steruje dawką paliwa. Jeżeli auto odpala normalnie i temp. pokazuje tak jak trzeba to jest sprawny. Niskie obroty przy odpalaniu i gaśniecie ewidentnie wskazuja na przepustnice.
I tu się nie zgodzą.
Są 2 czujniki w jednej obudowie, ten na szafę będzie pokazywał ok, a na silnik będzie zawyżał temp. na przykład. Tym samym komputer myśli że ma ciepły silnik i nie daje dawki rozruchowej.
Odepnij czujnik temp. przy silniku, wtedy komp. użyje wartości zastępczych i zobaczysz czy zapali na zimnym. A najlepiej vag i porównać temperatury


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: Obroty GOLF 4 1.4 16V

Post autor: PinkFloyd » wt kwie 17, 2012 12:58

ajni pisze:
mirek87 pisze:czujnik temp steruje dawką paliwa. Jeżeli auto odpala normalnie i temp. pokazuje tak jak trzeba to jest sprawny. Niskie obroty przy odpalaniu i gaśniecie ewidentnie wskazuja na przepustnice.
I tu się nie zgodzą.
Są 2 czujniki w jednej obudowie, ten na szafę będzie pokazywał ok, a na silnik będzie zawyżał temp. na przykład. Tym samym komputer myśli że ma ciepły silnik i nie daje dawki rozruchowej.
Odepnij czujnik temp. przy silniku, wtedy komp. użyje wartości zastępczych i zobaczysz czy zapali na zimnym. A najlepiej vag i porównać temperatury
ale jak podaje za duża temp. wtedy obroty beda na ok 800 obr a auto bedzie sie dusic na zimnym pod obciażeniem, a nie beda spadac do 500 chyba ze bedzie duzy mróz



ajni
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: śr mar 29, 2006 02:47
Lokalizacja: Rzeszów
Auto: Leon 1M 1.4 16V
Silnik: AXP

Obroty GOLF 4 1.4 16V

Post autor: ajni » wt kwie 17, 2012 15:34

Ale ciężko go będzie zapalić.


Myślcie ludzie to nie boli!!!

Chcesz się podpiąć pod VAGa? Daj znać!

mucharobert
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 15:30

Obroty GOLF 4 1.4 16V

Post autor: mucharobert » pt maja 04, 2012 12:10

Konieczna była wymiana przepustnicy i adaptacja. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości