Falowanie ATN 1,6 16v
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- VWojtasDE30
- Ma gadane
- Posty: 224
- Rejestracja: czw lis 24, 2011 14:39
- Lokalizacja: Gliwice--DE.
Falowanie ATN 1,6 16v
Jak w temacie mam silniczek 1,6 16v o oznaczeniu ATN jest problem z falowaniem czasami na wolnych obortach faluje czasami nie silnik ciagnie wedlug mnie normalnie ale sa jakby to nazwac lekkie szarpmniecia i pod obciazeniem pod gorke slychac zawory byl podlaczany pod kompa nic nie wykazalo gdzie szukac problemu co probonujecie z gory dzieki.
Falowanie ATN 1,6 16v
wprowadź vag nastawy powinno pomóc możesz tez poserfować na forum jest tego dużo o nastawach i o myciu nastawnika bo tak się robi fachowo najpierw się myje a potem wprowadza nastawy poczytaj o tym
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- VWojtasDE30
- Ma gadane
- Posty: 224
- Rejestracja: czw lis 24, 2011 14:39
- Lokalizacja: Gliwice--DE.
Falowanie ATN 1,6 16v
Sorry mozesz jasniej bo jestem troche zielony w tym temacie ? Jaki nastawnik trzeba umyc gdzie on sie znajduje?
Falowanie ATN 1,6 16v
Kolega pisze o umyciu przepustnicy a potem jej adaptacji. Warto też sprawdzić EGR oraz szczelność dolotu. Lektura obszerna jest na forum. Czytaj o silnikach ATN, AUS, AZD, BCB bo są to prawie identyczne konstrukcje.
- VWojtasDE30
- Ma gadane
- Posty: 224
- Rejestracja: czw lis 24, 2011 14:39
- Lokalizacja: Gliwice--DE.
Falowanie ATN 1,6 16v
A te odzywanie sie zaworow przy obciazeniu i pod gore to tez lezy przyczyna w przepustnicy i w EGR ? Gdzie w silniku ATN 1,6 16v jest EGR? Sorry jestem zielony podpowiedzcie jak to ugryzc .
Falowanie ATN 1,6 16v
Nie. Te silniki tak mają. Gorzej jeżeli te grechotanie nie milknie ci po ok 2-3sek to wtedy moga już niedomagać popychacze hydrauliczne lub olej jest do wymiany (zdarza sie kupić podróbki). Ja tak miałem też raz, że po wymianie oleju i przejechaniu 7000 km zaczely hałasować mi zawory podczas zwykłej jazdy. Po wymianie oleju i filtra (na takie same) problem ustapił. Oczywiście przy nagłym przyspieszaniu zagrają przez 2sek i cisza ale to już norma w tych silnikach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości