MK IV - Tuning 1.6 SR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 17:24
MK IV - Tuning 1.6 SR
Witam wszystkich. Otóż zastanawiam się nad wymianą wałka rozrządu na sportowy, wiecie może o ile można podnieść moc w tym silniku poprzez wałek i jakim kosztem. Tylko nie piszcie mi o swapie. Chciałbym poprawić elastyczność silnika.
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 17:24
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 17:24
Re: MK IV - Tuning 1.6 SR
Koszt uturbienia to z 10 klocków więc nie ma sensu a ja celowałbym w moc około 125 km.
MK IV - Tuning 1.6 SR
Jest możliwość wsadzenia chipa -kumpel kombinował kiedyś z tym silnikiem z zadowalającym skutkiem .Miałem okazję kilka razy przejechać się jego bryką i byłem miło zaskoczony (mam ten sam silnik ).Nie mówimy o jakimś olbrzymim przyroście mocy ,ale odchodzi ładnie z dołu-zmieniona charakterystyka momentu obrotowego. Wszystko pięknie i ogólnie na "plus"oprócz ceny -400 euro w niemcowni.
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 17:24
MK IV - Tuning 1.6 SR
gdzieś chyba nawet tutaj na forum czytałem że gościu w 1.6 SR (8v) miał 137 KM ale nie chciał zdradzić co zrobił.
Re: MK IV - Tuning 1.6 SR
Tak czytałem ....kolega o nicku uCHo (jak dobrze pamiętam)coś kombinował .Z tego silnika za dużo nie wyciśniesz kumpel chipem dodał 25 Nm i 11 Ps ,różnica odczuwalna ale cena....Extremalny pisze:gdzieś chyba nawet tutaj na forum czytałem że gościu w 1.6 SR (8v) miał 137 KM ale nie chciał zdradzić co zrobił.
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 17:24
MK IV - Tuning 1.6 SR
no a co sądzisz o tym wałku sportowym od świątka + kolektor ssący i przepolerowanie kanałów dolotowych
Re: MK IV - Tuning 1.6 SR
Spróbować można ,ale myślę ze efekty będą niewspółmierne do poniesionych kosztów .Po drugie ten silnik to tzw ."jednorazówka" np. niewymienne panewki w bloku silnika .Moim zdaniem nie warto cudować .Za tą samą cenę wstaw jakiś 18 T (PALI TYLE SAMO )i kombinuj ile chcesz !Extremalny pisze:no a co sądzisz o tym wałku sportowym od świątka + kolektor ssący i przepolerowanie kanałów dolotowych
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 17:24
MK IV - Tuning 1.6 SR
kolego 1,8T średnie spalanie ma na poziomie 7,8 l w zależności od jazdy oczywiście . osobiście wolałbym wstawić 1,8T na starcie masz 150 kucy koszt nie mały ale z pewnością bardziej opłacalny
To nie silnik warczy to mruczy historia
MK IV - Tuning 1.6 SR
jakby to sam silnik był do przekładki to jeszcze, ale zawieszkę, hamulce, elektronikę, pompkę paliwa.vwkoro pisze:koszt nie mały
Najtaniej wyjdzie całego anglika kupić po korekcie zadka/boku, choć nie wiem czy nie lepiej sprzedać obecnego i kupić nowego.
Tanim kosztem nic nie zrobisz ciekawego z 1.6, sam kolektor 4-2-1 koło 800 od TA, + program, dolot i $$$ lecą ...
-
- Mały gagatek
- Posty: 54
- Rejestracja: śr wrz 21, 2011 17:24
MK IV - Tuning 1.6 SR
no tak łatwo to sprzedać golfa nie jest sam wiesz ile na allegro tego jest a kolega co pisał że 7-8 l pali 1.8T to nie wiem jak on jeździ. Jak dla mnie nikt nie kupuje 1.8T żeby jeździć spokojnie i ekonomicznie do tego kupuje się diesla wolnossącego
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości