para z pod maski
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: sob lis 20, 2010 19:22
para z pod maski
witam wszystkich mam golfa 4 1.6 bezyne i mam problem chodzi ze leci mi para z pod maski sprawdzałem płyn w zbiorniczku i jest temperatura sie nie podnosi cały czas trzyma 90stopni jak jest ciepły silnik nic nie kapie wiec nie wiem o co chodzi licze na wasza pomoc
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
para z pod maski
Ok płynu nie ubywa to już sukces, ale czy nie widać po podniesieniu maski z którego miejsca ta para się wydobywa, czy to następuje zaraz po uruchomieniu silnika czy po pewnym czasie, czy dopiero jak auto się rozgrzeje, to są istotne informacje.
-
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: sob lis 20, 2010 19:22
para z pod maski
dzisiaj zobaczylem ze jest wyciek ale nie moge zlokalizowac gdzie dokładnie wczoraj podłorzyłem karton pod samochod na noc i dzisiaj patrze a na kartonie plama płynu pare widac jak juz silnik mam swoja temperature czyli 90stopni
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
para z pod maski
Trzeba szukać zacieków, one będą świadczyć o nieszczelności i wycieku, latarka w rączki i trzeba szukać, może któryś z węży chłodniczych jest uszkodzony, opaska puściła, lub z pod jakiejś uszczelki wycieka. Jak znajdziesz źródło wycieku, to wrzuć foto do tematu będzie można ocenić co tam się stało.
para z pod maski
Zapewne cieknie spod plastikowego króćca na kolektor.Proponuje sprawdzić króciec z czujnikiem temperatury mi ciekło tylko na pracującym silniku.
-
- Mały gagatek
- Posty: 70
- Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:15
- Lokalizacja: okolice częstochowy
para z pod maski
miałem podobny problem z wyciekiem płynu tyle tylko ze u mnie była nieszczelność na trójnikach które wstawił gaziarz w węże od nagrzewnicy do parownika - troszke nowego węża i opasek i po klopocie
Re: para z pod maski
...miałem identyczną akcję.....poprotu krążący płyn w układzie wybrał w jednym miejscu krucieć i pod ciśnieniem uciekł płyn.zikr6 pisze:Zapewne cieknie spod plastikowego króćca na kolektor.Proponuje sprawdzić króciec z czujnikiem temperatury mi ciekło tylko na pracującym silniku.
Ja wyciek namierzyłem na słuch...po zgaszeniu silnika przez chwile było słychać syczenie....no i po kilku podejciach winowajca był znaleziony.
-
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: sob lis 20, 2010 19:22
para z pod maski
witam sorki ze tak późno pisze ale nie miałem kiedy co sie okazało to był walniety tak myslałem kupiłem nowy i przy wymianie jak juz skrecałem wszystko to sie okazało ze gwint w głowicy był zerwany i nie trzymalo i jak dostało cisnienia to go wypychał i leciał płyn wiec nagwintowałem w głowicy na srube m8 i skreciłem i teraz trzyma
-
- Nowicjusz
- Posty: 49
- Rejestracja: sob lis 20, 2010 19:22
para z pod maski
no ale mam jeszcze problem z obrotami ogólnie trzyma mi wysokie obroty tak 1200 do 1500i nie wiem co jest gadałem z kumplami i mówia ze to przepustnica byłem nawet u znajomego mechanika podłonczył go pod kompa i wyskoczyły błedy a dokładnie czujnik na wale sonda silniczek krokowy i przepustnica ale mówił mi ze to jest wszystko powiazane z przepustnica musze wymienic ja i niby bedzie dobrze ale nie wiem czy do konca niby tez mozna zrobic adaptacje przepustnicy moze pomóc ale nie koniecznie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości