nie moge odpalic po wymianie rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nie moge odpalic po wymianie rozrządu
Witam mam problem pękł mi pasek rozrządu wymieniłem cały rozrząd rozebrałem cały silnik okazało się z w moim golfie IV 1.4 jest silnik bez kolizyjny i nie stało się nic strasznego założyłem pompę pasek napinacze ustawiłem rozrząd dokładnie tak jak na znakach wszystko ładnie poskręcałem no i pora odpali samochód , gdy próbuje odpali samochód to nie da rady wszystko ładnie się kreci paski iska na świecach jest bezany tak samo jest aż świece zalewa ale wydaje mi się ze jak by rozrusznik nie bardzo miał sile tego wszystkiego pociągną więc włożyłem nowy aku nic się nie zmieniło na komputerze na vag nie ma żadnego błędu co może być przyczyna jest to Golf IV 1.4 16v rok 1999
nie moge odpalic po wymianie rozrządu
to że iskra jest , to niekoniecznie musi być w odpowiednim momencie , sprawdzałeś czy masz dobrze ustawiony zapłon
nie moge odpalic po wymianie rozrządu
wydaje mi się z zapłon mam dobrze ustawiony a możne złe mi się wydaje prosił bym o podpowiedz jak najlepiej to sprawdzić czy jest dobrze ustawiony ale jest ten problem ze ja jak go odpalam to jak by nie miał mocy takiej odpowiedniej do opalenia tego silnika
nie moge odpalic po wymianie rozrządu
pierwszy cylinder jest od strony paska rozrządu , jeśli tłok tego cylindra jest w górnym martwym punkcie i ma wszystkie zawory zamknięte , to w tym cylindrze ma być iskra , mogłeś sie po prostu pomylić , opory silnika możesz mieć całkiem śmiało przez złe ustawienie rozrządu
nie moge odpalic po wymianie rozrządu
gdy wy jolem świece pierwsza od strony paska rozrządu i włożyłem długi subretka to przy ustawieniu rozrządu na znakach to subokret byl u samej gory
nie moge odpalic po wymianie rozrządu
ale niekoniecznie wtedy cylinder był w suwie sprężania , mógł być na wydechu i w tym momencie ma iskrę , wał silnika obraca się dwa razy na jeden obrót wałka rozrządu , i dla tego musisz sprawdzić rozrząd i zapłon , pierwszy tłok ma być w górnym , ale zawory mają być zamknięte , http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 4620zobacz" onclick="window.open(this.href);return false; to
nie moge odpalic po wymianie rozrządu
najłatwiej , raczej najpewniej to sprawdzisz zdejmując pokrywę zaworów i sprawdzisz czy jak pierwszy jest na samej górze , to krzywki wałka są garbami do góry ( wszystkie ) tego cylindra , a palec aparatu zapłonowego jest skierowany w kopułce do kabla pierwszego cylindra
nie moge odpalic po wymianie rozrządu
problem w tym że 1,4 ma wałki w pokrywie - zdjęcie pokrywy = odkręcenie wałków - nie zdejmuj pokrywy tylko zdejmij osłonę paska rozrządu - jeśli wał korbowy masz ustawiony na znakach i kółka pasowe od wałków rozrządu są ustawione tak ze można wsunąć blokady to masz ustawione prawidłowo.miś fazi pisze:najłatwiej , raczej najpewniej to sprawdzisz zdejmując pokrywę zaworów i sprawdzisz czy jak pierwszy jest na samej górze ,
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
nie moge odpalic po wymianie rozrządu
no mk4 ma takie rozwiązanie załączam rysunekmiś fazi pisze:to jakiś cudaczny silnik
silnik mk4 1,4 jest kolizyjny więc jeśli nie zrzucałeś głowicy to pewnie 8 zaworów jest do wymiany - pytanie czy jak kręcisz rozrusznikiem to silnik kręci się dużo szybciej niż dawniej czy nie. Zmierz kompresję to będziesz wiedział czy się zawory skrzywiły a mogę powiedzieć tylko że powinnymanius189 pisze:okazało się z w moim golfie IV 1.4 jest silnik bez kolizyjny i nie stało się nic strasznego
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
nie moge odpalic po wymianie rozrządu
Wg. mnie też jest to kolizyjny silnik jak prawie każdy 16V na 2 wałkach.
nie moge odpalic po wymianie rozrządu
dzięki za poprawienie mnie , masz + , a tak nawiasem mówiąc to słyszałem dosyć niepochlebne opinie o tym silniku , ale jak faktycznie jest ?
nie moge odpalic po wymianie rozrządu
tak jak słyszałeś - żre olej, żre paliwo, mała moc klepie niczym dieselmiś fazi pisze:a tak nawiasem mówiąc to słyszałem dosyć niepochlebne opinie o tym silniku , ale jak faktycznie jest ?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości