1.4 16V - szarpie i muli przy przyspieszaniu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marcingt.golf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz mar 06, 2011 20:33

1.4 16V - szarpie i muli przy przyspieszaniu

Post autor: marcingt.golf » wt mar 27, 2012 11:52

Wielkie dzięki dla marcin7x5 naprowadził mnie na problem okazało się że kostka z przepływomierza była wypięta;) taki banał a ile stresu;) dzięki wielkie za pomoc



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8885
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

1.4 16V - szarpie i muli przy przyspieszaniu

Post autor: marcin7x5 » wt mar 27, 2012 13:20

:bigok:



ryszard4352
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: ndz sty 16, 2011 17:51

Re: 1.4 16V - szarpie i muli przy przyspieszaniu

Post autor: ryszard4352 » ndz gru 21, 2014 21:11

marcingt.golf pisze:Witam odświerzam temat bo mam bardzo podobny problem ale mam silnik 1.6 SR i moje pytanie jak to wybadać czy to pompa?? U mnie przy przyspieszaniu tak do 3tyś obr. muli i szarpie a powyżej 3 tyś obr idzie jak młody zając;) prosze o pomoc bo niewiem czy wymieniać świece i filtry czy szukać pompy ;/ z góry dzięki pozdro
Może poleć wymianę uszczelek pod kolektorem ssącym . Tylko nie daj do jakiegoś sprawdzania . Sprawdzanie przez jakieś tam pryskanie jest mylne . Uszczelki z czasem twardnieją i zachowują się różnie w różnej temperaturze silnika jak i otoczenia zewnętrznego czy czasu jazdy autem . Silnik czasami podszarpuje czasami może mulić moc . Pozdrawiam



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Re: 1.4 16V - szarpie i muli przy przyspieszaniu

Post autor: waski1 » ndz gru 21, 2014 22:08

ryszard4352 pisze:
marcingt.golf pisze:Witam odświerzam temat bo mam bardzo podobny problem ale mam silnik 1.6 SR i moje pytanie jak to wybadać czy to pompa?? U mnie przy przyspieszaniu tak do 3tyś obr. muli i szarpie a powyżej 3 tyś obr idzie jak młody zając;) prosze o pomoc bo niewiem czy wymieniać świece i filtry czy szukać pompy ;/ z góry dzięki pozdro
Może poleć wymianę uszczelek pod kolektorem ssącym . Tylko nie daj do jakiegoś sprawdzania . Sprawdzanie przez jakieś tam pryskanie jest mylne . Uszczelki z czasem twardnieją i zachowują się różnie w różnej temperaturze silnika jak i otoczenia zewnętrznego czy czasu jazdy autem . Silnik czasami podszarpuje czasami może mulić moc . Pozdrawiam
Odgrzałeś kotleta.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości