Plama płynu chłodzacego pod samochodem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Plama płynu chłodzacego pod samochodem
Witam wszystkich!
Mam VW Bora 1.6 sr z silnikiem AKL i od pewnego czasu ubywa mi płynu chłodzącego w zbiorniczku a pod samochodem robi się regularnie plama (plama jest po tej stronie co akumulator). Sprawdziłem pompę wody chłodnice nigdzie nie widać wycieków, wygląda na to że płyn wycieka spod pokrywy zaworów. Jest to możliwe ? Dodam że płyn cieknie nawet w nocy jak samochód stoi i nie jest odpalony. Czy istnieje możliwość że uszczelka pod głowicą jest przedmuchana i dlatego wyciska płyn na zewnątrz silnika ?? W zbiorniczku wyrównawczym płyn chłodzący jest czysty. Ten który kapie też kropelki są czyściutkie różowe. Jak myślicie co może być przyczyną? Z góry dziękuje za pomoc!
Mam VW Bora 1.6 sr z silnikiem AKL i od pewnego czasu ubywa mi płynu chłodzącego w zbiorniczku a pod samochodem robi się regularnie plama (plama jest po tej stronie co akumulator). Sprawdziłem pompę wody chłodnice nigdzie nie widać wycieków, wygląda na to że płyn wycieka spod pokrywy zaworów. Jest to możliwe ? Dodam że płyn cieknie nawet w nocy jak samochód stoi i nie jest odpalony. Czy istnieje możliwość że uszczelka pod głowicą jest przedmuchana i dlatego wyciska płyn na zewnątrz silnika ?? W zbiorniczku wyrównawczym płyn chłodzący jest czysty. Ten który kapie też kropelki są czyściutkie różowe. Jak myślicie co może być przyczyną? Z góry dziękuje za pomoc!
Plama płynu chłodzacego pod samochodem
Sprawdz dokladnie kruciec wodny przykrencony z boku glowicy pewnie z niego leci Latarka w reke i sprawdz
Ostatnio zmieniony pn cze 13, 2011 15:56 przez jeryk10, łącznie zmieniany 1 raz.
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- Arkadiush
- Forum Master
- Posty: 1672
- Rejestracja: sob wrz 20, 2008 16:39
- Lokalizacja: Hamburg/Szczecin
- Kontakt:
Plama płynu chłodzacego pod samochodem
W tym króćcu jest oring, możesz zakupić cały króciec lub sam oring i najprawdopodobniej on jest przyczyna.
MERCEDES BENZ SL 500 R129 V8
viewtopic.php?f=89&t=190930&start=0
[I][I][I][I][I][I][][][][] - 60% UKOŃCZONE MK4
viewtopic.php?f=89&t=190930&start=0
[I][I][I][I][I][I][][][][] - 60% UKOŃCZONE MK4
Plama płynu chłodzacego pod samochodem
Witam ! Koledzy ale to chodzi o inny niż ten który jest mocowany razem z termostatem ? Bo plama jest w zupełnie innym miejscu ...
Plama płynu chłodzacego pod samochodem
Byłem, patrzyłem macałem i nic niestety ale wiary nie tracę będę szukał dalej ... ten króciec wodny to mój trop aktualny... najbardziej zastanawia mnie to że krople płynu chłodzącego kapią na chodnik dokładnie z tego miejsca gdzie skrzynia biegów jest skręcona z silnikiem ... możliwe jest żeby z tamtąd był wyciek ??? czy bardziej prawdopodobne że kapie z góry gdzieś i tam tylko krople spływają ?
Plama płynu chłodzacego pod samochodem
Sprawdź czy nie leci ci w miejscu wkładania czujnika temperatury albo z króćca obok - wtedy leci na skrzynię i z niej na ziemię.
Najłatwiej i najszybciej sprawdzić czujnik - wyjmij jego i o-ring, sprawdź, przesmaruj delikatnie jakąś oliwką i włóż spowrotem. Czasem leci uszczelka właśnie pod czujnikiem temp. płynu chłodzącego.
Najłatwiej i najszybciej sprawdzić czujnik - wyjmij jego i o-ring, sprawdź, przesmaruj delikatnie jakąś oliwką i włóż spowrotem. Czasem leci uszczelka właśnie pod czujnikiem temp. płynu chłodzącego.
"Kocham ku*wy i chleb ze smalcem!"
Plama płynu chłodzacego pod samochodem
m-a-s, podnieś maskę, okręć osłony silnika i obejrzyj dokładnie króciec dochodzący do bloku z lewej(od strony kierowcy) zaraz obok czujnika temp.
powinieneś zauważyć nalot na króćcu od strony kabiny, dodam tylko, nie spodziewaj się niewiadomo jak wielkiego śladu - dosłownie parę mm nalotu na króćcu
powinieneś zauważyć nalot na króćcu od strony kabiny, dodam tylko, nie spodziewaj się niewiadomo jak wielkiego śladu - dosłownie parę mm nalotu na króćcu
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Plama płynu chłodzacego pod samochodem
czyli wyciek nie jest na tyle mały żeby nie był możliwy do zlokalizowania. Płyn cieknie nawet kiedy silnik nie jest odpalony...więc spróbuj wieczorem owinąć podejrzane miejsca szarym papierem toaletowym i rano obadaj czy gdzieś są ślady płynu. Może warto też umyć silnik i na czystym szukać.m-a-s pisze:pod samochodem robi się regularnie plama
Plama płynu chłodzacego pod samochodem
No mi chodzi o ten kruciec nad skrzynia biegow tam pewnie z niego leci
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Re: Plama płynu chłodzacego pod samochodem
Witam ! Zamykam temat i dziękuję wszytkim za pomoc. Rzeczywiście kapało w króćca po wymianie wszystko OK.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości