wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ
Witam.
Mam problem z immo, raz działa a raz nie działa, kluczyk sprawny, problem pozostaje gdzieś w elektronice. Golf 4, rocznik 1998, silnik 1.4 75 km, ozn. AKQ.
wiem ze na pewno można wyłączyć immo przez komputer.
poszukuje osoby która się tego podejmie.
województwo śląskie i bliskie okolice.
obecnie auto odpala, także mogę dojechać.
Oczywiście zapłacę za usługę wyłączenia immo.
Mam problem z immo, raz działa a raz nie działa, kluczyk sprawny, problem pozostaje gdzieś w elektronice. Golf 4, rocznik 1998, silnik 1.4 75 km, ozn. AKQ.
wiem ze na pewno można wyłączyć immo przez komputer.
poszukuje osoby która się tego podejmie.
województwo śląskie i bliskie okolice.
obecnie auto odpala, także mogę dojechać.
Oczywiście zapłacę za usługę wyłączenia immo.
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ
Nic nie trzeba wylanczac to idzie naprawic 30 min i naprawione
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ
hmm a coś więcej?
podejrzewam ze pewnie to co odczytuje immo z kluczyka zaczyna padać.
tylko chodzi o to ze kolega głównie robi trasy, po 200-300 km, no i sytuacja ze kiedyś w nocy gdzieś na stacji po tankowaniu auto mu stanie jest raczej kiepska.
dlatego trzeba to albo pewnie i ostatecznie naprawić, albo porostu wyłączyć i mieć spokój.
zastanawia mnie taki filmik:
" onclick="window.open(this.href);return false;
źródło:
http://www.multipick-service.com/htdocs ... ivebox.php" onclick="window.open(this.href);return false;
podejrzewam ze pewnie to co odczytuje immo z kluczyka zaczyna padać.
tylko chodzi o to ze kolega głównie robi trasy, po 200-300 km, no i sytuacja ze kiedyś w nocy gdzieś na stacji po tankowaniu auto mu stanie jest raczej kiepska.
dlatego trzeba to albo pewnie i ostatecznie naprawić, albo porostu wyłączyć i mieć spokój.
zastanawia mnie taki filmik:
" onclick="window.open(this.href);return false;
źródło:
http://www.multipick-service.com/htdocs ... ivebox.php" onclick="window.open(this.href);return false;
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ
no i teraz jest na tyle kiepska sprawa ze auto dziala normalnie, czyli ciezko bedzie usterke znalesc
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ
To co pokazuja na tym filmie to kiedys gosc takie cos oglaszal na alegro na sprzedaz za 1000 zl Ten film uczy zlodzieji jak ukrasc auto oczywiscie zlodzieji amotorow
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ
No napewno film ciekawy... A co z tym immo? Jak to naprawić?
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ
przyczyna w przewodach idących do pętli lub samej pętli immobrynol pisze:A co z tym immo? Jak to naprawić?
tu masz skopiowane z zaprzyjaźnionego forum http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=51337
"Problem lezy w barku kontaku miedzy petla indukcyjna przy stacyjce a immo (obojetnie czy jest on jako osobna puszka czy w zegarach).
Rozbierz plastiki pod kierownica i znajdz 2 kabelki ktore ida od takiego czarnego pierscienia wokol stacyjki i dalej piegna w strone licznikow.
Polaczone jest to taka micro kostka przy stacyjce, wypnij ja zastosuj jakis konkakt spray dodatkowo caly przewod (2 zyly) owin folia aluminiowa (zwykla kuchenna). Problemem jest slabe ekranowanie tego przewodu przez co impul od petli indukcyjnej ginie po drodzie do immo. "
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ
Nie trzeba pryskac nie trzeba nic owijac jakimis aluminiowymi foliami Wystarczy dostac sie do kabelkow immo i za pinem przewodu odizoluj przewod immo i przylutuj miedz kabla do pinu i tak z drugim kablem zrob Potem wyciogni kostke zegara i wysun z kostki kostke z pinami i tam tez zrob ta operacje z lutowaniem tak polutuj zeby nie bylo farfocli bo nie wlozysz kostki I to wszystko immo bendzie dzialac nastepne 10 lat
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ
dzisiaj to rozbieraliśmy no i 2 kable idą od bębenka stacyjki do licznika po lewej stronie, miernikiem sprawdzone i przewodzenie jest w pelni.
wiec przyczyna będzie albo w kablach które z licznika idą do ecu ( bo jakieś kable muszą immo z ecu łączyć. tzn tak mi się wydaje) albo problem na stykach jak mówicie.
kostka co wchodzi w bęben jest dość zużyta i może tu leży przyczyna.
teraz może najlepiej jeździć i czekać aż znów stanie i wtedy to rozebrać i poruszać i sprawdzić?
wiec przyczyna będzie albo w kablach które z licznika idą do ecu ( bo jakieś kable muszą immo z ecu łączyć. tzn tak mi się wydaje) albo problem na stykach jak mówicie.
kostka co wchodzi w bęben jest dość zużyta i może tu leży przyczyna.
teraz może najlepiej jeździć i czekać aż znów stanie i wtedy to rozebrać i poruszać i sprawdzić?
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ
Jesteś pewien?Sprawdzałeś na drugim kluczyku? Czy są błędy w liczniku i sterowniku silnika?brynol pisze: kluczyk sprawny
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
wyłączenie immo w Mk4 1.4, silnik AKQ
drugiego kluczyka nie ma wlasnie.
bylem w dwoch serwisach i mowili ze kluczyk napewno jest ok.
na vagu pokazalo tylko blad ze immo zablokowalo silnik czy jakos tak, kodu bledu nie pamietam dokladnie, ale pisalo cos blocked immo~
bylem w dwoch serwisach i mowili ze kluczyk napewno jest ok.
na vagu pokazalo tylko blad ze immo zablokowalo silnik czy jakos tak, kodu bledu nie pamietam dokladnie, ale pisalo cos blocked immo~
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości