wymiana zbiornika plynu chlodzacego

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Pioter9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: pn lis 05, 2007 12:09
Lokalizacja: dzerzej

wymiana zbiornika plynu chlodzacego

Post autor: Pioter9 » pt sty 28, 2011 00:03

Witam zabieram się do wymiany zbiornika płynu chłodzącego, i moje pytanie jest ta o mocowanie trzyma sie on tylko na tych dwóch śrubach czy ma dodatkowe trzymanie? mk4


pi:-)ter

Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

wymiana zbiornika plynu chlodzacego

Post autor: italiano_83 » pt sty 28, 2011 11:40

Zbiorniczek jest przykręcony dwiema śrubami tak jak napisałeś, pozostaje ściągnięcie opasek zaciskowych z węża głównego i powrotnego oraz wypięcie przewodu z kostki czujnika który jest w zbiorniczku i gotowe.
Nawet temat jest z fotkami :bigok: I podpowiedź jak pozbyć się płynu ze zbiorniczka co by nie zlał komory silnika podczas demontażu.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=255131" onclick="window.open(this.href);return false;


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Pioter9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: pn lis 05, 2007 12:09
Lokalizacja: dzerzej

wymiana zbiornika plynu chlodzacego

Post autor: Pioter9 » pt sty 28, 2011 18:11

Dzięki za pomoc .Ogólnie chce wymienić zbiornik plus nowy płyn i moje pytanie jak dolewać płyn po spuszczeniu wszystkiego z instalacji??(na gorącym ,zimnym z otwarta nakrętka od zbiorniczka??)


pi:-)ter

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

wymiana zbiornika plynu chlodzacego

Post autor: Paweł Marek » pt sty 28, 2011 18:17

Na chłodnym (nie gorącym w kazdym razie) nalać powyzej kreski, zakręcić, pojeździć do pełnego zagrzania, przechłodzić i dopiero dolać do kreski . Czasem trzeba jeszcze raz uzupełnić po kolejnej jeździe


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości